Ile wam pali diesel?
: pn mar 07, 2011 11:05
tomek08 jest to odpowiedni antyradar czy jak to tam się nazywa (każdy mówi na to inaczej) holenderska firma, dobra jakość, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł, wyłapuje nawet patrole z suszarkami stojące w krzaczorach (ale odrazu piszę, że nie wszystkie bo zależy jaki rodzaj suszarki mają w użyciu) co do słupków stacjonarnych i kamer w nieoznakowanych jeszcze nigdy się nie pomylił... mam pod przednim zderzakiem 2 czujniki i 2 pod tylnym no i centralka w schowku, całość instalowana w firmie w Holandii koszt 2 lata temu był 440euro ale w moim przypadku opłacalna inwestycja, szczegółów żadnych ani nic nie zdradzę gdyż w Polsce Panowie policjanci nie byliby zbyt zadowoleni jak by to znaleźli. Do tego jako "pomoc" CB radio President Johny 3 + antenka president i można latac
Wracając do spalania silników 1.9 dla mnie w golfach 3/4 przy silnikach D i tdi 90/110 realne jest spalanie w trasie na poziomie 5litrów ale w 4 nigdy nie uwierzę, jak już pisałem moje polo jeżdżąc w okolicach 90-100km/h i delikatnie obchodząc się z gazem starając się jak najczęściej hamować silnikiem pali na poziomie 4L/100km. Do pracy mam 60km w jedną stronę więc zależy mi na małym spalaniu Polo na początku jak je kupiłem spalało w rejonach 5-5,2/100 ale z każdym kilometrem coraz lepiej poznawałem samochód i udało mi się zejść do poziomu 4/100. golf 3 z dieslem pod maską waży pewnie ze 300kg więcej od takiego polo a do tego ma silnik większy o całe 500ccm więc logiczne, że musi spalać więcej. Ktoś tu wspominał, że dzięki turbinie silnik diesla pali mało bo jest wydajniejszy ;o dla mnie turbina sprawia jedynie, że powietrze wpada w silnik pod większym ciśnieniem a więc jest go więcej i dzięki temu można podać silnikowi więcej gnojówki przez co można z tej samej pojemności wyciągnąć więcej mocy i momentu dzięki czemu silnik staje się wydajniejszy i przy DELIKATNE jeździe spala ilości paliwa podobne do silnika wolnossącego, ale nie piszcie BAJEK to prawie 2L pojemności! LUPO 3L spala na poziomie 3-3,5L a ma tylko 3 garki i 1,2 pojemności przy niskiej wadze i odpowiednio ustawionym pod ekonomie automacie, a Wam silnik z jednym cylindrem więcej pojemnością 700ccm większą większa wagą itd. spala o niecały litr więcej?? ;o ktoś sprzeda mi taki mega hiper samochód? jeżeli G3 na wypasie z silnikiem 90KM pali tyle co moje polo to bez zastanowienia BIORE
Pozdrawiam
Wracając do spalania silników 1.9 dla mnie w golfach 3/4 przy silnikach D i tdi 90/110 realne jest spalanie w trasie na poziomie 5litrów ale w 4 nigdy nie uwierzę, jak już pisałem moje polo jeżdżąc w okolicach 90-100km/h i delikatnie obchodząc się z gazem starając się jak najczęściej hamować silnikiem pali na poziomie 4L/100km. Do pracy mam 60km w jedną stronę więc zależy mi na małym spalaniu Polo na początku jak je kupiłem spalało w rejonach 5-5,2/100 ale z każdym kilometrem coraz lepiej poznawałem samochód i udało mi się zejść do poziomu 4/100. golf 3 z dieslem pod maską waży pewnie ze 300kg więcej od takiego polo a do tego ma silnik większy o całe 500ccm więc logiczne, że musi spalać więcej. Ktoś tu wspominał, że dzięki turbinie silnik diesla pali mało bo jest wydajniejszy ;o dla mnie turbina sprawia jedynie, że powietrze wpada w silnik pod większym ciśnieniem a więc jest go więcej i dzięki temu można podać silnikowi więcej gnojówki przez co można z tej samej pojemności wyciągnąć więcej mocy i momentu dzięki czemu silnik staje się wydajniejszy i przy DELIKATNE jeździe spala ilości paliwa podobne do silnika wolnossącego, ale nie piszcie BAJEK to prawie 2L pojemności! LUPO 3L spala na poziomie 3-3,5L a ma tylko 3 garki i 1,2 pojemności przy niskiej wadze i odpowiednio ustawionym pod ekonomie automacie, a Wam silnik z jednym cylindrem więcej pojemnością 700ccm większą większa wagą itd. spala o niecały litr więcej?? ;o ktoś sprzeda mi taki mega hiper samochód? jeżeli G3 na wypasie z silnikiem 90KM pali tyle co moje polo to bez zastanowienia BIORE
Pozdrawiam