Strona 114 z 114

EGR out - wrazenia

: sob paź 29, 2016 07:22
autor: wesol
To nie ma znaczenia wytnij mniejwiecej taki ksztalt romba i jesli bedzie potrzeba to podszlifujesz.

Re: EGR out - wrazenia

: sob paź 29, 2016 09:58
autor: Djalo
wesol pisze:To nie ma znaczenia wytnij mniejwiecej taki ksztalt romba i jesli bedzie potrzeba to podszlifujesz.
No właśnie chciałem zrobić program na maszynę i wypalić laserowo :) muszę znaleźć starą na wzór a gdzieś mi się zapodziała :(

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

EGR out - wrazenia

: sob paź 29, 2016 19:42
autor: wesol
Zrob taka blaszke jak uszczelka. zreszta zauwazylem ze lepiej jest dac sama blaszke przy zaslepianiu bez tych uszczelek. Daje silikon i skrecam i po temacie. nawet na kolektor wydechowy daje silikon. Wypali sie ale szczelne bedzie.

Re: EGR out - wrazenia

: sob lis 19, 2016 20:35
autor: Damian3942
no dobra naczytałem się i reasumując co lepiej zrobić, zaślepić EGR czy kupić nowy EGR a może kolejny raz dziada wyczyścić? przy ruszaniu autko wkręca się ładnie w obroty i czasami ma takie jak by przejścia "przedmuchy" słychać syknięcia i traci moc na ok 1 sek. możliwe że EGR nawala? przy golfie ASV 2000 rok trzeba robić zmianę w sofcie? szwagier miał passata b5 fl i musiał bo błędy wywalał?

Re: EGR out - wrazenia

: śr maja 03, 2017 11:23
autor: KamilP
Ja u siostry w Audi egr zaślepiłem i nie to auto się zrobiło, dużo żwawsze, szczególnie z dołu. Ale myślałem że to pomoże na chmurkę dymu przy niecałych 2k rpm przy przyspieszeniu ale niestety nie. Problemu nie było tylko po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z egr

EGR out - wrazenia

: czw cze 29, 2017 22:47
autor: panus
Odgrzewam kotleta, chcąc wyczyścić dolot i EGR a później go zaślepić stało się coś niedobrego. Sprawa dotyczy AVF-a ojca
Ukręciła mi się jedna ze śrub kolektora wydechowego
Obrazek Uploaded with fotem.pl
P.S. Zdjęcie zapożyczone z forum mam nadzieję że się autor nie obrazi :bajer:

Śledząc ETKĘ dowiedziałem się że są to szpilki i pytanie czy macie jakiś patent na wykręcenie ich żeby się dalej nie ukrecały ? Ukręciła się około 1cm od góry czyli z kolektora jeszcze wystaje. Tylko jak to ustrojstwo wykręcić ?
Jedna szpilka niestety nie trzyma dostatecznie i spaliny wydostają się spod zaślepki

EGR out - wrazenia

: pt cze 30, 2017 11:10
autor: Przemula
Ciekawe na ile mocno siedzi szpilka bo może byś ie udało oszlifowac by założyć widelkowy jakiś mały klucz lub nabicie małej nasadki. Albo nakręcić nakrętke i spawnac . .Ja znów u siebie mam tak zkorodowane te dwie nakrętki że nie mam jak klucza nałożyć a tam ciasno .też będę musiał coś nabić albo kombinować .

EGR out - wrazenia

: pt cze 30, 2017 11:45
autor: wesol
Nabic nakretke i przyspawac. Dobrze rozgrzana to pusci ta szpilka.

EGR out - wrazenia

: ndz lip 02, 2017 19:53
autor: panus
Czyli co najlepiej by było naspawać nakretke na szpilke i jeszcze dodatkowo grzać szpilke gazami czy czyms ?
Z przyspawaniem raczej nie powinno być problemu, gorzej z grzaniem tej szpilki, boję się trochę żeby się dalej nie ukreciła bo wtedy to jedynie jakies wykretaki ew rozwiercanie ale to juz by raczej trza robic na wyjetym kolektorze ;/

EGR out - wrazenia

: ndz lip 02, 2017 19:59
autor: wesol
Dobrze migiem jak bedziesz smarkal po tej szpilce i nakretce to rozgrzejesz i wystarczy. Tylko odczekaj az troche ostygnie po tym spawaniu. Nie lej woda. Wtedy odkrecisz. Sruby kolektorowe prawie zawsze musze grzac lutlampa zeby dalo sie je odkrecic.

Re: EGR out - wrazenia

: sob gru 29, 2018 10:00
autor: glaca77
Już 1,5 roku od ostatniego postu,więc warto podsumować. Oczywiście to moje subiektywne sugestie.
1.Dotyczą tylko starych samochodów bez sondy spalin.
2.Jeżeli EGR jest niesprawny to nie opłaca się go wymieniać - wyczyścić i zaślepić.
3.Jeżeli EGR jest sprawny - wyczyścić i oszukać komputer.
4.Jak oszukać - a) przecinam jeden z kabli do N18; b)montuję w kabinie przełącznik z trzema nóżkami; c)do środkowej nóżki lutuję przecięty kabel z komputera, do bocznej(poz.1) lutuję przecięty kabel z N18, do drugiej bocznej(poz.2) lutuję kabel połączony przez rezystor z drugim nieprzeciętym kablem do N18. Rezystor ma rezystancję równą rezystancji cewki N18.
5.Przełącznika używam tylko przy wyłączonym zapłonie aby nie generować błędu w komputerze.
6.Jeżdżąc w zimie lub na krótkich odcinkach ustawiam poz.1 - silnik szybciej się rozgrzewa, EGR działa.
7.Jeżdżąc na dłuższej trasie ustawiam poz.2 - mam "zaślepiony" EGR.
8.Sam oceniam czy zaślepienie EGR jest dobrym rozwiązaniem.

Re: EGR out - wrazenia

: wt sty 15, 2019 00:03
autor: cegulla
Wszyscy mówią o przyspieszeniu itd, a czy ktoś może zauważył różnice w spalaniu po zaślepieniu egr?