EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

EGR out - wrazenia

Post autor: italiano_83 » sob kwie 02, 2016 17:48

Wszystko tam jest.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

EGR out - wrazenia

Post autor: Maciek2561 » sob kwie 02, 2016 18:00

italiano_83,
Ok będę walczył,jak wykręcę to pokażę fotki !


.

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

EGR out - wrazenia

Post autor: Maciek2561 » pt lip 29, 2016 13:31

Dziś zaślepiłem w końcu EGR,polecam każdemu turbina lepiej się kręci od razu po odpaleniu (trzeba uważać na zimnym silniku z obrotami)w nagrzewaniu nie widzę różnicy zobaczymy w zimie.
Przy okazji zalałem do Turbiny pianę aktywną bo mi sztanga ciężko chodziła
Wężyk od egr odłączyłem i zaślepiłem
Na filmikach w komentarzu dodałem Filmiki posłuchajcie turbiny jak odżyła po zalaniu i zaślepieniu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po przetworzeniu Filmików nie najlepsza jakość :/
View My Video

View My Video


.

Przemula
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: sob gru 03, 2011 12:55

EGR out - wrazenia

Post autor: Przemula » pn sie 01, 2016 22:28

Co to za piana? To środek dedykowany do turbin? Psikałeś normalnie do części zimnej?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

EGR out - wrazenia

Post autor: Sztomel » śr sie 03, 2016 01:12

Jakiekolwiek środki chemiczne mogą na pewien czas pomóc ale żaden środek chemiczny nie pomoże na zniwelowanie rys na bieżni turbo, o których wielokrotnie pisałem i które wielokrotnie powstają. Na to nie ma innego sposobu jak tylko wyjęcie turbo i mechaniczne ich spolerowanie.


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » śr sie 03, 2016 06:41

rysy rysami ale srodek nie wyczysci suszary w srdoku. Problem powroci za jakis czas. Jaki?? Hmm bywa roznie czasami po tugodniu czasami po mieiacu innym razem po dwoch. Generlanei daje reke uciac ze logujac grupe 011 beda mimo wszystko spore odchylki nawet po tym preparacie. Moze na chwile ale beda. Po czyszczeniu mechanicznym mamy geo tak sprawne ze dochylki sa w granicach 20 mBar. MOj rekord to 11 mBar odchylek logujac ta grupe dynamicznie w passacie B5. Wczoraj robilem w T5 2.5 tdi to odchylki byly na poziomie 20-25 mBar Raz tylko sie trafilo ze bylo 30 mBar ale generalnie sluchalo sie na tyle dobrze ze przy 10 Mbarach przeladowania nawet sterownik nie probuje zbic tej wartosci bo dla niego ta odchylka jest smieszna ze tak to ujme.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

EGR out - wrazenia

Post autor: Maciek2561 » śr sie 03, 2016 11:30

Przemula, Najlepszy jest Mr.Muscle piekarnik, ja użyłem cilit bang
wężykiem wpuściłem przez otwór w Turbinię tam gdzie jest zaślepka EGR tylko trzeba wężyk nakierować tak żeby wężyk wszedł do muszli turbiny a nie w otwory kolektora
Tu masz na Filmie wszystko: https://www.youtube.com/watch?v=PbUAfzi5BdM" onclick="window.open(this.href);return false;

Sztomel, wesol, Oczywiście że te środki nie wyczyszczą turbiny (tylko ręczne czyszczenie) ale odblokują zapieczoną sztangę,teraz ruszam sztangą w całym zakresie jedną ręką i turbina odżyła ładnie gwizda jakby przelot był
Problem powróci za jakiś czas ale znów zapuszczę środek


.

Awatar użytkownika
Ma3ie4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt lip 01, 2016 17:51
Lokalizacja: Śląsk

EGR out - wrazenia

Post autor: Ma3ie4k » ndz sie 14, 2016 11:05

Witam

przymierzam sie od pierwszych modyfikacji mojego golfa mk4 AJM 115KM 2000r 300tys najechane przebieg realny , 70% części seryjnych , pierwsze modyfikacje jakie chce przeprowadzic to zaslepic egr i wywalic katalizator , zdania sa podzielone na temat egr ale chce znac wasze oficialnie zdanie warto czy nie warto


Było : 1.9 AJM 3d
Jest : 1.8T AUQ 5d

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

EGR out - wrazenia

Post autor: Skrzak » ndz sie 14, 2016 12:25

Nie wiem czy warto czy nie ale zamiast zaślepiać to lepiej flanszę wstawić. Zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie.



Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

EGR out - wrazenia

Post autor: Maciek2561 » ndz sie 14, 2016 14:44

Skrzak,
Że co ? co ci da flansza jak nie zaślepisz EGR ? Flanszę się stawia jak się ma zaślepiony EGR.

Ma3ie4k, Zaślepiaj EGR ale najpierw wyczyść kolektor ssący i EGR później zaślepki i będziesz zadowolony ja tak zrobiłem a KATA miałem już wcześniej wywalonego i turbina odżyła i świetnie Gwizda aż miło


.

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

EGR out - wrazenia

Post autor: Skrzak » ndz sie 14, 2016 14:54

Flanszę się wstawia ZAMIAST egr i wtedy nie ma juz czego zaślepiać (tzn zaślepkę i tak dajesz na turbinę) i nic nie cieknie, warto wtedy uprościć układ podciśnienia i zostawić tylko białą pompkę. Ja akurat mogłem zostawić klapę gaszącą bo u mnie jest osobno ale w AJM masz generalnie to samo co w ARL czyli zintegrowana. Ale moim zdaniem nie ma różnicy, odłączałem tą klapę i nie było czuć drgań przy gaszeniu.
viewtopic.php?f=89&t=528358&start=126#p6893021



Maciek2561
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
Lokalizacja: Jarosław

EGR out - wrazenia

Post autor: Maciek2561 » ndz sie 14, 2016 17:15

Skrzak, No teraz tak, bo we Flanszy nie ma otworu od powrotu spalin i potrzebna wtedy tylko jedna zaślepka na Turbinę ta grubsza


.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

EGR out - wrazenia

Post autor: wesol » ndz sie 14, 2016 19:39

No jak nie ma różnicy czy jest klapa gaszaca czy nie. No chyba ze masz dwumas wytrzaskany jak sto pięć. Odrazę żona mi mówiła jak wężyk przyblokowal klapę gaszaca i się nie domykala. Niebo a ziemia a jeszcze na jednomasie gdzie silnikiem nawet przy gaszeniu nie bujnie to jest mega różnica.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

EGR out - wrazenia

Post autor: Skrzak » ndz sie 14, 2016 20:10

Mam jednomas akurat, no chyba że mi ta klapa w ogóle nie działa, ale jak już pisałem - nie buja przy gaszeniu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 189 gości