Strona 12 z 116

: ndz lis 18, 2007 13:17
autor: miszcz1977
witm koledzy.mam takie pytanie ,w trakcie jazdy zaczela mi mrugac kontrolka od wody ,wylaczylem silnik i sprzwdzilem czy mam plyn ibyl.odpalilem i po chwili znowu to samo ,zgasilem i juz jest oki (dzien wczesniej wymienilem terostat ,zadnych wyciekow uklad niema }moze cos z komputerem sie dzieje???????pomozcie

: ndz lis 18, 2007 16:22
autor: wojtas LKR
Witam. Jestem nowy na furom i mam taki problem mianowicie nie dochodzi mi napięcie na listwę zasilajśca święcę żarowe. Mam golfa z silnikiem 1Z i nie wiem ktos sie orientuje gdzie jest jakis bezpiecznik od tych świec?? Bo podłaczyłem na koródko bezposrednio swiece to zapalił lekkko z pól obrotu a tak nie chce palić. Prosze o pomoc :prayer:

: pn lis 19, 2007 10:37
autor: LUŁukaszLU
A wiec umnie problem nie co rozwiazany swiece sa do bani na 2 i na 4 nie kopcą ;/ kurcze ale problem jest bo 2 swiece nie tak łatwo wyjac bo przeszkadza pompa kurcze :( a reszta da sie wyjąć normalnie ... ee<bez radny>:(

: pn lis 19, 2007 11:25
autor: tespis
witajcie koledzy... wszedzie piszecie o sprawdzeniu kata wtrysku. A jak go zmienic? Mam chyba 43 a powinienem miec 51. Co jest potrzebne, jak to zrobic (mk3 tdi AFN). Z gory dzieki

: pn lis 19, 2007 14:40
autor: damcio151
tespis, ciężko poszukać :?:
Adamm pisze:
Kat wtrysku sie tylko kontroluje Vagiem.
Ustawia sie go niestety pompa luzujac dwie sruby pod kolem pasowym (bez jego zdejmowania), jedna pod wyjsciem na wtryski i jedna przy kroccu zasilajacym pompe
ta ostatnia zostawiasz zakrecona, odpalasz auto potem TDI timing, luzujesz ja i ustawiasz odpowiedni kat (obracajac pompa przod lub tyl) zakrecasz srubke
gasisz auto i skrecasz reszte

: wt lis 20, 2007 00:09
autor: hrust11
Gobo90 pisze:SZANOWNI KOLEDZY I KOLEŻANKI
Witam wszystkich! zwracam sie z zapytaniem. posiadam mk4 19 tdi
mam problem z rozruchem a mianowicie,przekrecam kluczyk silnik kreci przez jakies 3 sekundy a potem przestaje i slychac sam rozrusznik jak kreci,auto odpala dopiero przy 6-7 takiej probie. jaka to przyczyna?

: wt lis 20, 2007 00:42
autor: MSDRaziel
Witajcie

wielokotnie przewijał sie problem podobny do mojego przez forum, jednak dalej nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Może dlatemu że późno i nie jarzę, więc sorki jeśli było. Mianowicie po nocy na dworzu po odpaleniu muszę "trzymać" kluczyk inaczej gaśnie zaraz po odpaleniu, ewentualnie nie gasnie ale telepie całym autem, silnik nierówno chodzi, a obroty są poniżej 1000. Jak zaciągne ssanie to pali od ręki. Problemu nie ma na ciepłym silniku. Wielkie dzięki za pomoc i wyrozumiałość. Pozdrawiam

Dodam, że problem pojawił się odkąd spadła temperatura powietrza, latem było ok.

: czw lis 22, 2007 20:18
autor: chowano
witam

mam taki problem ze jak moj AAZ rozgrzeje sie miedzy 70-80 stopni odpalenie go graniczy z cudem nie wlancza sie wtedy grzanie swiec i kaplica (juz pare razy blokowalem dystrybutor na stacji bo musialem czekac az silnik ostygnie) z rana nie ma problemu pali na dotyk jaka moze byc tego przyczyna a druga rzecza jest to ze bardzo dlugo sie nagrzewa po miescie utrzymuje w granicach 90 ale w trasie spada pod 80

: pt lis 23, 2007 12:43
autor: Turbonalepa
Witam.

Nabyłem Passata B4 '94 rok 1.9 TDI (1Z). I mam dziwny problem. Mam jkaieś typy co padło bo forum przeryłem ale może coś pominąłem w objawach.

Jak kupiłem auto odpalało idealnie. Przez kolejne pare dni też. Temp. spadła do 0 st. i zonk nie moge odpalić auta (da się odpalić ale trzeba naprawdę długo kręcić). Przy temp. ok 4 st. pali normalnie a przy niższych temp. jak już odpali po wielkich trudach to pali na dotyk. Kontrolka od świec zapala się i w tym momencie tyka przekaźnik 109 oraz mrugnie kontrolka i swieci się dalej aż zgaśnie. Jak kręce rozrusznikiem to tyka przekaźnik i mruga kontrolka od świec. Swiece założone nowe wszystkie 4 bezpiecznik ten blaszany pod maska cały. Martwi mnie tylko to tykanie przekaźnika.

Czy ktoś ma jakiś pomysł skąd taki problem z odpalaniem na zimno??

Dzięki i Pozdraiwam.

: pt lis 23, 2007 16:12
autor: janusz1967
Co do ciężkiego odpalania to mam pytanie do Gobo90 - czy ktoś sprawdził masę, mianowicie chodzi mi o kabel z akumulatora dochodzący do silnika poniżej plastikowej dwururki turbiny. Przeczyść, posmaruj białym smarem i dobrze zakręć.

: pt lis 23, 2007 20:50
autor: miszcz1977
chcialem podziekowac na forum koledze gobo 90 .kumaty koles .pomogl mi w moim przypadku .wymienilem bezpiecznik swiec za 4,80 i wszystko jest git ,.kolo jest coooooollllllllllllll :grin:

: sob lis 24, 2007 16:08
autor: exaf
Turbonalepa pisze:Witam.

Nabyłem Passata B4 '94 rok 1.9 TDI (1Z). I mam dziwny problem. Mam jkaieś typy co padło bo forum przeryłem ale może coś pominąłem w objawach.

Jak kupiłem auto odpalało idealnie. Przez kolejne pare dni też. Temp. spadła do 0 st. i zonk nie moge odpalić auta (da się odpalić ale trzeba naprawdę długo kręcić). Przy temp. ok 4 st. pali normalnie a przy niższych temp. jak już odpali po wielkich trudach to pali na dotyk. Kontrolka od świec zapala się i w tym momencie tyka przekaźnik 109 oraz mrugnie kontrolka i swieci się dalej aż zgaśnie. Jak kręce rozrusznikiem to tyka przekaźnik i mruga kontrolka od świec. Swiece założone nowe wszystkie 4 bezpiecznik ten blaszany pod maska cały. Martwi mnie tylko to tykanie przekaźnika.

Czy ktoś ma jakiś pomysł skąd taki problem z odpalaniem na zimno??

Dzięki i Pozdraiwam.

Kup drugi przekaznik mialem to samo w Golfie III ale zamienniki czesto trafiaja sie słabe najlepiej orginal.

: sob lis 24, 2007 22:55
autor: muusk
No mi juz golfik pali lepiej :grin: , starszy podjechał do mechaniora i okazało sie ze dolne koło na rozrzadzie ma bicie bo poprzedni partacz po wymianie razrzadu spier :// ... to je wymienili i costam jeszcze pobawili sie pompą i jest lepiej, tylko jeszce taki panet ze przy zapalaniu jak puszszce kluczyk to po sekundzie gasnie niby chodzi ale nie łapie :|

: ndz lis 25, 2007 03:24
autor: lotus
Przeczytalem z uwaga pytanie i odpwiedzi. Jesli moge cos podpowiedzec to wyglada to tak. Powinnismy zaczaj od daokladnego ustalenie jaki silnik chodzi. Zakladam ze to jest TDI ktor enie zapala i nie ma to nic wspolnego z usterka sygnalu obciazenia. Co potrzebujemy zeby uruchomic Diesla. Po pierosze paliwo , po drugie cisnienie , po trzecie prawidlowe fazy rozrzadu. Jesli to wszystko mamy musimy miec sprawne czujniki temperatiry paliwa i ukladu chlodzenia. Wykluczam oczywiscie sprawe immobilisera bo z opisu nic na to nie wskazuje. Chetnie podpowiem wiecej ale musze znac dokladne dane samochodu najchetniej kod literowy silnika i rok auta.