Strona 12 z 12

: pn gru 07, 2009 00:49
autor: Biperr0
No z klinem AAZ potrafi pokazać focha.... Już nie raz kolegów holowałem przez to. Co do modów to narazie do końca roku prace wstrzymane bo idzie gwiazdka i z czym sie wiążą prezenty :P No chyba że ic zamontuje ale narazie niechce mi sie wężów szukać.

: pn gru 07, 2009 00:55
autor: JABcok20
te kliny potrafią sie ścinać chyba na złym setupie czyli w momenice jak nagle szarpnie silnikem. Bo ja swojego katowałem jak diabli na vnt20( pół roku temu i nic)
ostatnio miałem k14 na 10mm i szedł jak diabeł na 1,5 bara ale wlaśnie strasznie szarpał jak zaczynał ciągnąć i sprzęgło dostawało po plecach. Na vnt tego nie ma.

: pn gru 07, 2009 01:09
autor: t0mal
W 1.6 to rzadko się zdarza, ma mniejsze wykorbienia i to chyba dlatego.

: pn gru 07, 2009 17:15
autor: DaroD
Widze ze temacik znowu sie zmienil, a w tej sprawie to mozna troche powiedziec. Racja ze klin w motorach AAZ jest do d***upy. I zrywa sie przy szarpnieciu silnika i to sporym to tak jak bys bral auto na zapych, zas przy tak zwany katowaniu nie powinno sie to zdarzyc bo z tego co wiem to silniki TD\AAZ (np. wersja GTD) to nic innego jak GTI w dieslu. A co do motorow 1.6 to nie bede glosu zabieral bo nie jestem pewien. A ten klin to przerabialem 2 razy i u szwagra i u kolesia, zas jak zerknolem u siebie jak pierwszy raz rozrzad zmienialem (w sumie nie musialem kola sciagac ale nie moglem sie powstrzymac) i patrze a tam wal od tdi :grin:

I ta przyjemnosc kosztowala mnie 73 zl ( nowe kolo i sruba)

: pn gru 07, 2009 17:41
autor: Biperr0
Ja planuje zmienić to u siebie ale narazie koło mi nie bije a dla pewności zmieniłem sobie na pojedyńczy pasek bo w sumie ani klimy ani wspomagania nie mam. Taki wał od TDI to by było marzenie :roll:

[ Dodano: 07 Gru 2009 18:33 ]
Z tymi osiągami co do GTI to bym tak nie porównywał :P

: wt gru 08, 2009 10:47
autor: DaroD
[ Dodano: 07 Gru 2009 18:33 ]
Z tymi osiągami co do GTI to bym tak nie porównywał :P[/quote]

No troche przesadzilem bo w latach kiedy silniki te byly produkowane to byla jeszcze duza roznica mocy miedzy benzyna a dieslem (w podobnych pojemnosciach rzecz jasna) Zas teraz nowy GTD ma silnik 2.0 i moc 170 kucy :grin:

Jednak trza przyznac ze td-eki i tak sie ladnie zbieraja :chytry:

: wt gru 08, 2009 11:22
autor: arwam
DaroD pisze:Jednak trza przyznac ze td-eki i tak sie ladnie zbieraja :chytry:
zwłaszcza co po niektóre :wink:

: wt gru 08, 2009 13:59
autor: Biperr0
Dzisiaj poobjeżdzałem szroty za tą rurą dolotową z JRa ale nikt nie ma takiej :grrr: Może mielibyście gdzieś u siebie taką na handel ?

: wt gru 08, 2009 14:40
autor: arwam
Biperr0,

popatrzę po okolicznych szrotach.
nie chcesz może jakiegoś IC?
jak coś to odsyłam do tematu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=286731

coś i dla Ciebie się powinno znajść

: wt gru 08, 2009 18:43
autor: Biperr0
Intercooler ze Sprintera już mi od paru miechów leży w garażu ,najpierw czekał na pospawanie a teraz czeka na zamontowanie-jeszcze sobie poczeka :grin: A co do tego dolotu było by superowo,oczywiście bym sie jakoś odwdzięczył :)