[TD, TDI] TRUDNO / CIĘŻKO ODPALA ZIMNY / CIEPŁY !!!
: wt gru 25, 2012 11:09
vwtdi90, no to zmien elektryka,bo to o czym mówi wystepuje tylko w pompach vp44 bmw tds i ople
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Napraw rozrusznik, kręcić przynajmniej 250obr/min przy rozruchuvwtdi90 pisze:Witam czy da rade Vagiem zwiększyć dawkę paliwa bo jak mam 90 stopni to ciezko mi pali a na zimnym pali na dotyk ??? Elektryk mówił,ze trzeba jakiś moduł dodać do pompy bo po kilku latach tarci swoje właściwości .
ja tak miałem i zregenerowałem rozrusznik i problem ustąpił, według mnie to Twój rozrusznik ma za słabe obroty, regeneracja powinna Ci pomóc, u mnie pomogła.vwtdi90 pisze:Witam czy da rade Vagiem zwiększyć dawkę paliwa bo jak mam 90 stopni to ciezko mi pali a na zimnym pali na dotyk ??? Elektryk mówił,ze trzeba jakiś moduł dodać do pompy bo po kilku latach tarci swoje właściwości .
Trylion razy wałkowany już był ten temat - wystarczy poczytać - Moderator
to chyba miałeś pecha, biore od Laubera całe przekładnie i zestawy do regeneracji alternatorów i rozruszników, oprócz 2szt uwalonych regulatorów napięcia zero problemówdominik7 pisze:Co do Laubera to raczej nie polecam. Kupiłem z tej firmy 2 rzeczy do Golfa - rozrusznik i przekładnię kierowniczą.
Rozrusznik kręcił OK, póki nie przyszły ostre mrozy - bendix nie dawał rady, a na ciepłym silniku po puszczeniu kluczyka gdy już auto załapało zacinał się przez ok. 1s rozrusznik i dalej pracował.
Co do maglownicy to po ok. 30 tys.km na kierownicy był luz z 2-3cm.
Obydwie rzeczy były ostro eksploatowane bo jeździłem dużo po mieście, ale chociaż ten okres gwarancji powinny wytrzymać...
Do rozruszników Boscha możesz kupić każdą cześć zamienną też Boscha, co do Valeo już tak różowo nie ma (w TDi montowali oba typy rozruszników)vwtdi90 pisze:a właśnie gdzie kupić oryginalne części pewnie i tylko w Aso
A ten blad z czujnika jest za kazdym razem? bo te ze czujnik nowy to nie znaczy ze dobry. Oczywiscie czujnik polozenia walu korbowego bo jesli chodzi o czujnik walka rozrzadu to i tak bedzie zapalal tyle ze troszke gorzej. Pompe sprawdziles w jaki sposob? Jakie korekcje bipy i gr 18?jaca1981 pisze:Witam
Golf MK4 2004 rok kombi TDI 130 koni PD ASZ silnik przebieg 226 tyś. oryginał.
Czy ciepły silnik czy zimny nie odpala dopiero za trzecim a nieraz za piątym kręceniem z 8 sek.
Wywala mi błąd 16989 nieraz pojawia się czujnik obr silnika.
świece sprawdzone sprawne.
Aku wymieniłem nowy 75ah
czujnik obrotów silnika zmieniony
czujnik położenia wałka rozrządu zmieniony.
pompa pracuje dobrze sprawdzona śmieci nie ma.
Wypinając czujnik temp nie pomaga nic
Synchronizacja ustawiona 0.0.
Pomóżcie ręce już opadają, kiedyś palił od strzała.
Jak odpali chodzi ok żadnych zawahań w silniku tylko te odpalenia strasznie męczone.
Przy odpalaniu to obrotomierz potrafi skakać na 3000 tyś obr .
Co to może być
proszę o pomoc
Odpowiedziałeś sobie na pytanie.Musisz wyeliminować to powietrze i będzie dobrze.Kozzi pisze:Na wężyku paliwowym zasilającym pompę wtryskową jest bombel powietrza, podczas pracy widać malutkie bombelki idące w kierunku pompy.