Ile wam pali diesel?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- mara_010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 763
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 19:42
- Lokalizacja: SuVA(G)łki BIEGUN
- Kontakt:
Ile wam pali diesel?
to pojdz nam na ugode i co my mamy sie rejestrowac i ogowac to nam skopiuj co jest tam napisane
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Ile wam pali diesel?
Proszę bardzo.
Czyszczenie i konserwacja wtrysków w TDI 1.9 AGR@90 KM
Postanowiłem po całej zimie przeglądnąć mój motorek by upewnić się w jakiej kondycji pracuje. Padło na wtryskiwacze ale to za chwilkę. Zaznaczam na wstępie iż nie miałem żadnych z nim problemów, spalanie zimą (miasto) około 6litrów/100km, palił w mrozy bardzo dobrze, jedynie przy temp 0-2 st. C czasami nierówno ale po kilku obrotach już ok.
Więc zabrałem się do przeglądu.
1. Ściągnąłem pokrywę plastikową z silnika
2. Odkręciłem jedną z podpórek pokrywy (te po prawej stronie)
3. Następnie odkręciłem przewody zasilające od każdego wtrysku i poluźniając mocowanie przy pompie odchyliłem je tak by zrobić sobie swobodny dostęp do każdego z nich, po czym zakręciłem mocowanie przy pompie ponownie tak by jak najmniej paliwa wypłynęło z pompy.
4. Zdjąłem wężyki powrotu paliwa z każdego wtrysku
5. Następnie odkręciłem mocowanie każdego wtrysku
6. Odpiąłem kabelek od wtrysku sterującego
7. Odpiąłem listwę zasilającą od świec żarowych.
8. Następnie wziąłem klucz widlasty 15-16 i trzymając za część płaską wtrysku trzeba go delikatnie rozruszać obracając w lewo i prawo tak by popuściły z ewentualnej rdzy i nagaru.
9. Przed tą czynnością należy przygotować sobie odkurzacz z wąską nakładką tak by ewentualne pyłki, piasek, brud, nagar itd. Od razu odessać nie powodując przedostanie się go do komory silnika.
10. Następnie trzymając rurę odkurzacza w ręku trzeba delikatnie wyjąc wtrysk z gniazda i odessać to co spadnie z wtryskiwacza. U mnie nie było dużo brudów i nagaru ale wolałem być pewny że nic mi tam do środka nie wpadło.
11. Tak wyglądały wtryski po wyjęciu:
12. Następnie po wyjęciu wtrysków należy je wstawić do słoika z acetonem tak by odmoczyć nagar z końcówek wtryskiwaczy.
14. W między czasie należy przy użyciu delikatnego pędzelka malarskiego wyczyścić gniazda zaworowe trzymając rurę odkurzacza w ręku odsysając wszelkie pyły i brudy.
15. Po tej operacji należy zabezpieczyć gniazda wtryskiwaczy przed niechcianym brudem używając do tego celu zwykłych chusteczek higienicznych
17. Następnie bierzemy kolejny pojemniczek i wlewamy do niego aceton w którym będziemy za pomocą tego samego pędzelka zmywać nagar z końcówek wtryskiwaczy
18. Później po przemyciu każdego z nich przy użyciu pasków bardzo drobnego papieru ściernego przecieramy obudowę wtryskiwacza i samą końcówkę bardzo delikatnie
19. Po tej operacji przemywamy raz jeszcze końcówki wtryskiwaczy acetonem
20. Następnie przy użyciu pasty polerskiej i krążka filcowego zamontowanego na wiertarce bądź szlifierce z regulacją obrotów i dokonujemy polerowania końcówek obracając powoli przeciwnie do obrotów tarczy.
21. Po wypolerowaniu kolejny raz płuczemy wtryskiwacz w acetonie. Efekt powinien wyglądać następująco:
23. Następnie spryskujemy delikatnie wtryskiwacz środkiem konserwująco-myjącym WD40 i wkładamy je do gniazd w głowicy silnika
24. Następnie mocujemy cały osprzęt wraz z przewodami zasilającymi pamiętając o tym aby nie zakręcać od razu złącz przy samych wtryskach. Kiedy wszystko jest niemal gotowe potrzebne jest aby delikatnie zakręcić silnikiem tak by pompa rotacyjna odpowietrzyła przewody paliwowe. To może spowodować troszkę ochlapanie silnika olejem napędowym ale za to będziemy pewni że nasz silnik załapie od pierwszego startu.
25. Dokręcamy przewody paliwowe od strony wtryskiwaczy i upewniwszy się że wszystko jest tak jak przed demontażem możemy próbować odpalić auto.
26. W przypadku gdy nie załapie od razu równo to oznacza że w którym z przewodów paliwowych jest jeszcze powietrze które trzeba usunąć. W sytuacji gdy jest zbyt dużo powietrza w przewodach wtryskiwacz nie zadziała gdyż powietrze będzie pracowało jak poduszka amortyzując ciśnienie wytwarzane przez pompę. Po dobrym odpowietrzeniu silnik powinien wystartować od razu bez żadnych problemów.
27. Delikatnie na wolnych obrotach rozgrzewamy silnik do temp 40 st. C i następnie bierzemy środek do mycia silników zmywając resztki rozchlapanego ON.
Konkluzja
Co dało przeczyszczenie końcówek wtryskiwacza?
1. Pali o wiele bardziej równo na zimnym silniku co może wynikać z lepiej rozpylanego paliwa w cylindrach silników.
2. Kolejnym widocznym efektem in-plus jest lepsze spalanie przy większym obciążeniach co wyraźnie widać mniejszym zadymieniem spalin.
3. Zauważyłem że przy tym samym paliwie i takim samym stylu jazdy autko lepiej się zbiera.
4. Zdecydowanie jest to metoda skuteczniejsza od tzw. ?płynów? do czyszczenia wtryskiwaczy
5. Pełne zadowolenie z wykonanej pracy u uzyskanych efektów.
Kolego nie bardzo Cię rozumie bo twierdzisz że:
4. Zdecydowanie jest to metoda skuteczniejsza od tzw. ?płynów? do czyszczenia wtryskiwaczy Shocked Shocked
Tylko że te płyny czyszczą układ paliwowy tzn, pompa, przewody i wtryskiwacze od środka tzn w miejscu gdzie przepływa ropa. A we wtryskiwaczu naszych TDi najważniejsze jest wnętrze i dwa ciśnie otwarcia oraz iglica do rozpylania ropy a ty tego nie wyczyściłeś bo nie rozkręciłeś wtrysków (jedynie co to delikatnie aceton mógł rozpuścić nagar ale to tylko na zewnątrz) A poza tym spróbuj kiedy rozebrać wtrysk i przeczyścić iglice swoim sposobem to zobaczysz że auto już nie odpali prawidłowo.
Kolego ten twój sposób to mi się wydaje że można porównać do tego jakbyś spolerował katalizator na zewnątrz i twierdził byś że masz lepszy przelot spalin przez to.
Fotorelacja spoko ale nie widzę sensu czyszczenia wtryskiwaczy tą metodą chyba że mi to wyjaśnisz jak takie czyszczenie może pomóc bo może czegoś nie wiem a przy okazji się czegoś nauczę.
Wtryskiwacz został wyczyszczony z zewnątrz z nagarów właściwie po to by polepszyć zdolność rozpylania paliwa przez układ dysz wylotowych. Każdy wie że dziadowskie paliwo + PSJ będzie pozostawiało o wiele większy nagar w środku komory spalania niż dobrej jakości ON właściwie rozpylany. Sam układ zasilania może być czysty ale uważam że mój sposób jest dobry na zewnętrzne wyczyszczenie końcówek wtryskiwaczy. Zdjęcia tego nie oddają ale po zdemontowaniu wtryskiwaczy końcówki były aż zarośnięte nagarem.
Jeśli do tego dodać sposób z użyciem środka to może efekt będzie jeszcze lepszy. Natomiast na pewno użycie samego środka nie będzie tak skuteczne jak fizyczne usunięcie z zewnątrz tego co narośnie na wtryskiwaczu.
Zgadzam się że moją metodą nie można wyczyścić wtryskiwacza wewnątrz bo to oznaczało by jego szybki koniec.
Kolego naszego wtryskiwacze otwierają się przy 200 barach tak więc wątpię żeby nagar zatkał takie ciśnienie i pogorszył rozpylanie wtrysku. Ale nic może się mylę i może ktoś jeszcze się wypowie.Pozdrawiam
Ja myślę, że aceton mógł rozpuścić właśnie nagar który częściowo zabrudził otworki wylotowe końcówki, bo całych nie mógł zatkać, bo tak jak Walo pisze tam jest bardzo duże ciśnienie. Pozdrawiam.
Mixann, skoro wyciągałeś wtryski to dałeś podkładki miedziane nowe?
Opis dość szczegółowy a tego nie znalazłem Smiley
*
Witam, chwilę mnie nie było ale już odpowiadam.
Co do podkładek to po zdjęciu mocowania nie było potrzeby ich wymieniać - były w bardzo dobrym stanie, żadnych śladów wgnieceń nierówności, rys itd. niemal jak nowe. Wiem że to tak samo jak z podkładkami pod korek miski olejowej ale w moim przypadku nie było akurat takiej potrzeby.
dodam jedną rzecz jeszcze jako wnioski po przejechaniu ok 4000 km od renowacji wtrysków. Po renowacji uzyłem jeszcze środka do czyszczenia ukł. wtryskowego Kleen Flo i od tej pory tankuje jedynie Lotos Dynamic Diesel. na pewno paliwo robi swoje ale po przejechaniu 1000 km efekt przerósł moje oczekiwania. tj:
1 - poranne odpalanie zerowy dymek przy starcie brak jakiegokolwiek w sumie rzeczy
2 - przy bucie w podłogę brak czarnego dymu z rury
3 - od 2000 obr/min autko wyraźnie lepiej się wkręca na wysokie obroty
4 - spalanie 5.2 wyliczenia komputera natomiast rzeczywisty wynik to 1000 km na jednym baku (trasa 10 km - pierwsze 7 km dojazd do miasta drugie 3 km korki na światłach przez miasto) z klima cały czas włączona na 21 - 24 stopnie C.
Witam, widać, ze efekty są. Warto zrobić taki zabieg. Pozdrawiam.
Witam, zrobiliśmy taki zabieg w fiacie ducato i jest na 100% pozytywna:
-silnik zapala na dotyk, a były problem,
-spalanie spadło o 2 litry,
-czuć różnicę w mocy, oczywiście na plus hello .
Ta porada bardzo się przydała.
Pozdrawiam.
Czyszczenie i konserwacja wtrysków w TDI 1.9 AGR@90 KM
Postanowiłem po całej zimie przeglądnąć mój motorek by upewnić się w jakiej kondycji pracuje. Padło na wtryskiwacze ale to za chwilkę. Zaznaczam na wstępie iż nie miałem żadnych z nim problemów, spalanie zimą (miasto) około 6litrów/100km, palił w mrozy bardzo dobrze, jedynie przy temp 0-2 st. C czasami nierówno ale po kilku obrotach już ok.
Więc zabrałem się do przeglądu.
1. Ściągnąłem pokrywę plastikową z silnika
2. Odkręciłem jedną z podpórek pokrywy (te po prawej stronie)
3. Następnie odkręciłem przewody zasilające od każdego wtrysku i poluźniając mocowanie przy pompie odchyliłem je tak by zrobić sobie swobodny dostęp do każdego z nich, po czym zakręciłem mocowanie przy pompie ponownie tak by jak najmniej paliwa wypłynęło z pompy.
4. Zdjąłem wężyki powrotu paliwa z każdego wtrysku
5. Następnie odkręciłem mocowanie każdego wtrysku
6. Odpiąłem kabelek od wtrysku sterującego
7. Odpiąłem listwę zasilającą od świec żarowych.
8. Następnie wziąłem klucz widlasty 15-16 i trzymając za część płaską wtrysku trzeba go delikatnie rozruszać obracając w lewo i prawo tak by popuściły z ewentualnej rdzy i nagaru.
9. Przed tą czynnością należy przygotować sobie odkurzacz z wąską nakładką tak by ewentualne pyłki, piasek, brud, nagar itd. Od razu odessać nie powodując przedostanie się go do komory silnika.
10. Następnie trzymając rurę odkurzacza w ręku trzeba delikatnie wyjąc wtrysk z gniazda i odessać to co spadnie z wtryskiwacza. U mnie nie było dużo brudów i nagaru ale wolałem być pewny że nic mi tam do środka nie wpadło.
11. Tak wyglądały wtryski po wyjęciu:
12. Następnie po wyjęciu wtrysków należy je wstawić do słoika z acetonem tak by odmoczyć nagar z końcówek wtryskiwaczy.
14. W między czasie należy przy użyciu delikatnego pędzelka malarskiego wyczyścić gniazda zaworowe trzymając rurę odkurzacza w ręku odsysając wszelkie pyły i brudy.
15. Po tej operacji należy zabezpieczyć gniazda wtryskiwaczy przed niechcianym brudem używając do tego celu zwykłych chusteczek higienicznych
17. Następnie bierzemy kolejny pojemniczek i wlewamy do niego aceton w którym będziemy za pomocą tego samego pędzelka zmywać nagar z końcówek wtryskiwaczy
18. Później po przemyciu każdego z nich przy użyciu pasków bardzo drobnego papieru ściernego przecieramy obudowę wtryskiwacza i samą końcówkę bardzo delikatnie
19. Po tej operacji przemywamy raz jeszcze końcówki wtryskiwaczy acetonem
20. Następnie przy użyciu pasty polerskiej i krążka filcowego zamontowanego na wiertarce bądź szlifierce z regulacją obrotów i dokonujemy polerowania końcówek obracając powoli przeciwnie do obrotów tarczy.
21. Po wypolerowaniu kolejny raz płuczemy wtryskiwacz w acetonie. Efekt powinien wyglądać następująco:
23. Następnie spryskujemy delikatnie wtryskiwacz środkiem konserwująco-myjącym WD40 i wkładamy je do gniazd w głowicy silnika
24. Następnie mocujemy cały osprzęt wraz z przewodami zasilającymi pamiętając o tym aby nie zakręcać od razu złącz przy samych wtryskach. Kiedy wszystko jest niemal gotowe potrzebne jest aby delikatnie zakręcić silnikiem tak by pompa rotacyjna odpowietrzyła przewody paliwowe. To może spowodować troszkę ochlapanie silnika olejem napędowym ale za to będziemy pewni że nasz silnik załapie od pierwszego startu.
25. Dokręcamy przewody paliwowe od strony wtryskiwaczy i upewniwszy się że wszystko jest tak jak przed demontażem możemy próbować odpalić auto.
26. W przypadku gdy nie załapie od razu równo to oznacza że w którym z przewodów paliwowych jest jeszcze powietrze które trzeba usunąć. W sytuacji gdy jest zbyt dużo powietrza w przewodach wtryskiwacz nie zadziała gdyż powietrze będzie pracowało jak poduszka amortyzując ciśnienie wytwarzane przez pompę. Po dobrym odpowietrzeniu silnik powinien wystartować od razu bez żadnych problemów.
27. Delikatnie na wolnych obrotach rozgrzewamy silnik do temp 40 st. C i następnie bierzemy środek do mycia silników zmywając resztki rozchlapanego ON.
Konkluzja
Co dało przeczyszczenie końcówek wtryskiwacza?
1. Pali o wiele bardziej równo na zimnym silniku co może wynikać z lepiej rozpylanego paliwa w cylindrach silników.
2. Kolejnym widocznym efektem in-plus jest lepsze spalanie przy większym obciążeniach co wyraźnie widać mniejszym zadymieniem spalin.
3. Zauważyłem że przy tym samym paliwie i takim samym stylu jazdy autko lepiej się zbiera.
4. Zdecydowanie jest to metoda skuteczniejsza od tzw. ?płynów? do czyszczenia wtryskiwaczy
5. Pełne zadowolenie z wykonanej pracy u uzyskanych efektów.
Kolego nie bardzo Cię rozumie bo twierdzisz że:
4. Zdecydowanie jest to metoda skuteczniejsza od tzw. ?płynów? do czyszczenia wtryskiwaczy Shocked Shocked
Tylko że te płyny czyszczą układ paliwowy tzn, pompa, przewody i wtryskiwacze od środka tzn w miejscu gdzie przepływa ropa. A we wtryskiwaczu naszych TDi najważniejsze jest wnętrze i dwa ciśnie otwarcia oraz iglica do rozpylania ropy a ty tego nie wyczyściłeś bo nie rozkręciłeś wtrysków (jedynie co to delikatnie aceton mógł rozpuścić nagar ale to tylko na zewnątrz) A poza tym spróbuj kiedy rozebrać wtrysk i przeczyścić iglice swoim sposobem to zobaczysz że auto już nie odpali prawidłowo.
Kolego ten twój sposób to mi się wydaje że można porównać do tego jakbyś spolerował katalizator na zewnątrz i twierdził byś że masz lepszy przelot spalin przez to.
Fotorelacja spoko ale nie widzę sensu czyszczenia wtryskiwaczy tą metodą chyba że mi to wyjaśnisz jak takie czyszczenie może pomóc bo może czegoś nie wiem a przy okazji się czegoś nauczę.
Wtryskiwacz został wyczyszczony z zewnątrz z nagarów właściwie po to by polepszyć zdolność rozpylania paliwa przez układ dysz wylotowych. Każdy wie że dziadowskie paliwo + PSJ będzie pozostawiało o wiele większy nagar w środku komory spalania niż dobrej jakości ON właściwie rozpylany. Sam układ zasilania może być czysty ale uważam że mój sposób jest dobry na zewnętrzne wyczyszczenie końcówek wtryskiwaczy. Zdjęcia tego nie oddają ale po zdemontowaniu wtryskiwaczy końcówki były aż zarośnięte nagarem.
Jeśli do tego dodać sposób z użyciem środka to może efekt będzie jeszcze lepszy. Natomiast na pewno użycie samego środka nie będzie tak skuteczne jak fizyczne usunięcie z zewnątrz tego co narośnie na wtryskiwaczu.
Zgadzam się że moją metodą nie można wyczyścić wtryskiwacza wewnątrz bo to oznaczało by jego szybki koniec.
Kolego naszego wtryskiwacze otwierają się przy 200 barach tak więc wątpię żeby nagar zatkał takie ciśnienie i pogorszył rozpylanie wtrysku. Ale nic może się mylę i może ktoś jeszcze się wypowie.Pozdrawiam
Ja myślę, że aceton mógł rozpuścić właśnie nagar który częściowo zabrudził otworki wylotowe końcówki, bo całych nie mógł zatkać, bo tak jak Walo pisze tam jest bardzo duże ciśnienie. Pozdrawiam.
Mixann, skoro wyciągałeś wtryski to dałeś podkładki miedziane nowe?
Opis dość szczegółowy a tego nie znalazłem Smiley
*
Witam, chwilę mnie nie było ale już odpowiadam.
Co do podkładek to po zdjęciu mocowania nie było potrzeby ich wymieniać - były w bardzo dobrym stanie, żadnych śladów wgnieceń nierówności, rys itd. niemal jak nowe. Wiem że to tak samo jak z podkładkami pod korek miski olejowej ale w moim przypadku nie było akurat takiej potrzeby.
dodam jedną rzecz jeszcze jako wnioski po przejechaniu ok 4000 km od renowacji wtrysków. Po renowacji uzyłem jeszcze środka do czyszczenia ukł. wtryskowego Kleen Flo i od tej pory tankuje jedynie Lotos Dynamic Diesel. na pewno paliwo robi swoje ale po przejechaniu 1000 km efekt przerósł moje oczekiwania. tj:
1 - poranne odpalanie zerowy dymek przy starcie brak jakiegokolwiek w sumie rzeczy
2 - przy bucie w podłogę brak czarnego dymu z rury
3 - od 2000 obr/min autko wyraźnie lepiej się wkręca na wysokie obroty
4 - spalanie 5.2 wyliczenia komputera natomiast rzeczywisty wynik to 1000 km na jednym baku (trasa 10 km - pierwsze 7 km dojazd do miasta drugie 3 km korki na światłach przez miasto) z klima cały czas włączona na 21 - 24 stopnie C.
Witam, widać, ze efekty są. Warto zrobić taki zabieg. Pozdrawiam.
Witam, zrobiliśmy taki zabieg w fiacie ducato i jest na 100% pozytywna:
-silnik zapala na dotyk, a były problem,
-spalanie spadło o 2 litry,
-czuć różnicę w mocy, oczywiście na plus hello .
Ta porada bardzo się przydała.
Pozdrawiam.
Tomek
Ile wam pali diesel?
Regularnie spisuję tankowania. http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/16721" onclick="window.open(this.href);return false;. Dojazd do pracy to 40 km ruch podmiejski + 20 km drogą ekspresową. Na odcinku ponad 25k km średnie spalanie na poziomie 5,6 l. Skrzynia 4 biegowa.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- raf-gog
- RAFI
- Posty: 388
- Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
- Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
- Kontakt:
Ile wam pali diesel?
Mój latem trase 1100km plus 80 po miescie zrobił na pełnym baku (55 litrów). Trasa była głównie 100-130km/h. 3 osoby i cały załadowany. No, ale to był rekord, teraz jest więcej, głównie z powodu deptania średnio na 100km w trasie 5,5L po mieście z 7.
Silnik 1V z pompa z LDA i większymi wtryskami.
Silnik 1V z pompa z LDA i większymi wtryskami.
:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]
Ile wam pali diesel?
Trasa 320 km + miasto 440 km na 46L (6.05L/100km). ON Statoil + depresator 50ml Kleen Flo. Wynik zdumiewająco dobry jak na jazdę o tej porze roku
- LordSpooky
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 11:47
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Ile wam pali diesel?
Zwykłe ALH bez upów, pali mi od 4,2 na rownej trasie do 7,5 po górach w zimie:)
Ile wam pali diesel?
To i ja się przedstawię zużycie w swoim Golfie - 1.9 TD seryjnie 75KM dołożony pin, IC, 0,8bar w dolocie, a to wszystko zamknięte w budzie z pięcioma furtkami.
Przedstawię średnie spalanie z jazdy po terenie GOP, a głównie są to trasy do pracy, zakupy, itp., w obrębie miast Gliwice-Zabrze-Bytom-Siemianowice Śląskie-Katowice z okresu ostatniego roku -> dystans przejechany to 14 516 km przy zużyciu paliwa 864l co średnio daje 5,95l/100km przy umiarkowanym/dynamicznym stylu jazdy. Średnie zużycie z poszczególnych tankowań wahało się od 5,5 do 6,5l/100km. Przeważnie jeżdżę sam lub z jednym pasażerem, sporadycznie w komplecie. W tym czasie miałem tylko jedną okazję pojechać gdzieś dalej, wycieczka Zabrze->Czorsztyn w czworo na pokładzie z pełnym bagażnikiem.
Ropa jaką lałem i leje dalej to diesel ze stacji BP jednej i tej samej, przeplatany co jakiś czas z Ultimate'em ostatnio jednak z powody ceny w ogóle go nie leje.
Przedstawię średnie spalanie z jazdy po terenie GOP, a głównie są to trasy do pracy, zakupy, itp., w obrębie miast Gliwice-Zabrze-Bytom-Siemianowice Śląskie-Katowice z okresu ostatniego roku -> dystans przejechany to 14 516 km przy zużyciu paliwa 864l co średnio daje 5,95l/100km przy umiarkowanym/dynamicznym stylu jazdy. Średnie zużycie z poszczególnych tankowań wahało się od 5,5 do 6,5l/100km. Przeważnie jeżdżę sam lub z jednym pasażerem, sporadycznie w komplecie. W tym czasie miałem tylko jedną okazję pojechać gdzieś dalej, wycieczka Zabrze->Czorsztyn w czworo na pokładzie z pełnym bagażnikiem.
Ropa jaką lałem i leje dalej to diesel ze stacji BP jednej i tej samej, przeplatany co jakiś czas z Ultimate'em ostatnio jednak z powody ceny w ogóle go nie leje.
Ile wam pali diesel?
U mnie w MK II 1V bez kata na 20 litrach BP ultimate wychodzi około 270 km po trasie co daje mi ~7,5 litra na obrotomierzu mam 2 czasami 2,5 tys obrotów.
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
- maryjan
- Gadatliwa bestia
- Posty: 862
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
- Lokalizacja: Ostrowite city of country
Ile wam pali diesel?
Kurcze a ja firmówką ostatnio zaczynam mierzyć i jestem w szoku. Samochód Octa 2009 rok 1.9TDI 105PS na przelomie ostatnich 20tyś km wyszło średnio 4.68875 l/100km. Moim zdaniem rewelacja.
Dziki
Re: Ile wam pali diesel?
maryjan pisze:Kurcze a ja firmówką ostatnio zaczynam mierzyć i jestem w szoku. Samochód Octa 2009 rok 1.9TDI 105PS na przelomie ostatnich 20tyś km wyszło średnio 4.68875 l/100km. Moim zdaniem rewelacja.
Coś podobnego jak w moim firmowym Kangoo 1.5 Dci. rok 09..
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 125 gości