Pozwolisz że się powtórzę:untaztood pisze:Bardziej trafi do śmietnika, niż do FAQ...piotrsob1 pisze:Witam , w moim ALH problem ciężkiego odpalania rozwiązałem
Temat leży w zsypie, ale można go podejżeć tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=85&t=489284" onclick="window.open(this.href);return false;
Może się pokaże w FAQ
Po co robić jakiś opornik, jak można samemu przy pomocy VAG-COM przestawić całą mapę grzania świec w dowolną stronę?!
Przy oporniku komp dostaje złą informację o temp przez co podaje zupełnie inną dawkę paliwa, a do tego świece grzeją jeszcze długo po odpaleniu (do 2500 obrotów/min), gdy nie są potrzebne.
Tak, tylko żeby to zrobić nie trzeba mieć VAGA, poza tym takie oszukanie temperatury modyfikuje kilka parametrów rozruchowych naraz, a świece i tak grzeją 2,5 minuty po uruchomieniu silnika, chyba że temperatura płynu chłodzącego (jak dobrze pamiętam) przekracza 30 st. C
A ECU nie daje złej dawki paliwa tylko daje co najwyżej większą ( w czasie włączenia przekaźnika)