Strona 104 z 114

EGR out - wrazenia

: pn sty 05, 2015 13:16
autor: wesol
jak dla mnie to zbedny wydatek. Lepiej ten swoj EGR znacyz si eufo zlikwidować, zaslepic srubka z uszczelką a z dolu dac zaslepke i po sprawie. Nic to nas nie kosztuje a klapa gaszaca nadal jest. To wazny element w pryzapdku jak turbo puści olej to przekrecisz kluczyk i juz auto zgaszone. Poza tym jak kolega wspomnial gaszenie auta a klapa to miodzio jest a bez to rzuca silnikiem i budą. Bez porownania.

EGR out - wrazenia

: wt sty 06, 2015 12:48
autor: zegr
Hej, witam wszystkich, bo to mój pierwszy post na tym forum.

Wczoraj wyskoczył mi check engine - podpiąłem u znajomego i okazało się, że błąd EGRa. Wyłączyliśmy i jak na razie jeżdżę, ale chcę wkrótce coś z tym zrobić.

Po pierwsze chciałbym zapytać, czy jedyną wadą (poza ekologiczną) jest wolniejsze nagrzewanie silnika? Czy to jest bardzo duża różnica i jak wpłynie na żywotność silnika? Czy jest coś jeszcze? Czy to wolniejsze nagrzewanie nie będzie problemem, gdy mieszkam w górach i bywa tutaj bardzo zimno?

Mam golfa V, 1.9TDI, BKC. Chciałbym zapytać, czy w takiej sytuacji wystarczy zaślepić wężyk (wcześniej upewniając się, że zawór jest zamknięty), czy lepiej po prostu zaślepić egr? Czy wtedy też dobrze jest zaślepić wężyk dodatkowo?

Dość wiele pytań jak na pierwszego posta, ale zapytam jeszcze, czy jak zaślepię egra/wężyk to będzie wyskakiwał jakiś błąd w moim silniku? Znacie kogoś doświadczonego z południa (bywam często na przykład w Krakowie), kto mógłby to porządnie zrobić?

Pozdrawiam!

Re: EGR out - wrazenia

: wt sty 06, 2015 16:32
autor: lukaszop
wesol pisze:jak dla mnie to zbedny wydatek. Lepiej ten swoj EGR znacyz si eufo zlikwidować, zaslepic srubka z uszczelką a z dolu dac zaslepke i po sprawie. Nic to nas nie kosztuje a klapa gaszaca nadal jest. To wazny element w pryzapdku jak turbo puści olej to przekrecisz kluczyk i juz auto zgaszone. Poza tym jak kolega wspomnial gaszenie auta a klapa to miodzio jest a bez to rzuca silnikiem i budą. Bez porownania.

No własnie mam zaślepione EGR od dołu, rurę która dochodzi do zaworu także jest zaślepiona a EGR dalej mokry :/

EGR out - wrazenia

: wt sty 13, 2015 22:42
autor: Tomhawk1
Czym wyczyścić dolot i EGR ?

EGR out - wrazenia

: śr sty 14, 2015 00:17
autor: BartheZz_3
widziałem jak cały nagar wypalają, są też różne środki niekoniecznie przeznaczone do czyszczenia dolotu i EGR. Sam osobiście chciałem wypalać, ale ktoś mnie ubiegł, bo miałem już zaślepione EGR i czysto w dolocie :)

EGR out - wrazenia

: śr sty 14, 2015 23:30
autor: darekr35
Witam Wszystkich bo to mój pierwszy post.Ja za egr w moim golfie 4 tdi biorę sie w sobote i niby wszystko już rozumiem,bo przeczytałem prawie całe te 104strony ;] Jednak dalej nie wiem co robić z tym przewodem od podciśnienia co jest na górze egru.Czy jak wyczyszczę i zaślepię egr to czy ten przewód też koniecznie muszę śrubką zaślepić,czy może pozostać tak jak był?? A i jeszcze jedna rzecz co z tym dzióbkiem na którym był ten przewodzik? Też go trzeba jakoś zaślepić? Pozdrawiam

EGR out - wrazenia

: czw sty 15, 2015 08:24
autor: wesol
Bylo mowione opcja dowolna. PRzy zaslepieniu blaszką kanalu spalinowego mozesz juz nic nie robic z tym wezykiem. Mozesz go zaslepic i tez bedzie dobrze. Skoro juz sie usuwa prace EGR to co ma do tego ten kruciec na tym ufo?? Przeciez zrobiles tak jakby tego ustrojstwa ( egra) wcale nei bylo w aucie.

Re: EGR out - wrazenia

: czw sty 15, 2015 12:12
autor: darekr35
wesol pisze:Bylo mowione opcja dowolna. PRzy zaslepieniu blaszką kanalu spalinowego mozesz juz nic nie robic z tym wezykiem. Mozesz go zaslepic i tez bedzie dobrze. Skoro juz sie usuwa prace EGR to co ma do tego ten kruciec na tym ufo?? Przeciez zrobiles tak jakby tego ustrojstwa ( egra) wcale nei bylo w aucie.
Acha ,to już teraz wszystko rozumiem :-) Dziękuje za pomoc :pub: pozdro

Re: EGR out - wrazenia

: ndz lut 01, 2015 16:35
autor: diablosv
U mnie po usunięciu egr silnik nie osiąga temp. Zawsze brakuje 2kresek do 90'. Jak popałuję to jest, jak jadę psj to nie dobija..... .

EGR out - wrazenia

: ndz lut 01, 2015 17:26
autor: wesol
wymien termostat. Silnik jest na tyle duza maszyna cieplna ze spokojnie przekracza zapotrzebownia w cieplo cala bude itp. Dletego termostat powinien otwierac sie gdy jest nadwyzka temperatury. Masz juz poczatki dziabnietego termostatu ewentualnie nieszczlenosc na nim.

EGR out - wrazenia

: wt lut 03, 2015 01:00
autor: KoJ@K
Przy takich objawach dobrze jest tez upewnic sie czy to nie czujnik temp cieczy. Swoja droga odnosnie zaslepiania/wylaczania tych egrow - teraz wolalbym sobie chyba raz na rok wyczyscic dolot, a zima zeby sie grzal i trzymal temp normalnie, gdyby moj egr byl sprawny to chyba bym go zostawil, ewentualnie na wiosne,lato, jesien miec zaslepione, a na zime "odślepiac" ;)

EGR out - wrazenia

: wt lut 03, 2015 07:32
autor: wesol
Ale naprawde przesadzacie. Trzebby porobic pomiary jak jest z zaslepionym a jak z pracujacym ukladem egr bo mi sie wydaje ze nie jeden powazniejszy tuner czymechanik to smieje z tego stwierdzenia. Przpelyw spalin jest naprawde znikomy a spaliny nie sa jakies mega gorące by tu grzac silnik. Te swieczki zarowe w tym króćcu wodnym robia 10 razy wieksza robote.

EGR out - wrazenia

: śr lut 04, 2015 13:53
autor: glebaaa
Witam
Mam silnik AXR i chcę zaślepić EGR-a i tak czytam i jedni piszą że po zaślepieniu może zaświecić się błąd inni że nie.
Możecie napisać jak to jest z tym zaślepieniem bo nie chcę na darmo robić tego.
I czy można wywalić chłodnicę spalin?
Jeszcze mam AGR-a a tam wystarczyło zaślepić wężyk i zaślepkę rurki.

EGR out - wrazenia

: śr lut 04, 2015 16:30
autor: wesol
Nie powinno sie nic zaplac po zaslepieniu. Zreszta na szybkiego zaslep wezyk od EGR jakas srubka i przejedz sie.