Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
manior15
- VW- Das Auto
- Posty: 513
- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
- Lokalizacja: Wieluń
Post
autor: manior15 » sob mar 28, 2009 12:01
wiem ze niema zmiennej geometrii, ale tam wszystko jest ulane olejem i myślę czy nie wyciągnąć turba i przeczyścić wszystko, czyli takie objawy jak podałem to wina N75 albo westgate?ewentualnie nieszczelnośc?
-
PinkFloyd
- Lord GTI
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » sob mar 28, 2009 12:24
manior15 pisze:wiem ze niema zmiennej geometrii, ale tam wszystko jest ulane olejem i myślę czy nie wyciągnąć turba i przeczyścić wszystko, czyli takie objawy jak podałem to wina N75 albo westgate?ewentualnie nieszczelnośc?
Jezeli przeładowuje w turbinie bez zmiennje geometrii to moze byc wina wezyków ( lepiej je wymienić )- szczególnie sprawdz ten co idzie do ecu, N75 lub woosgate, w turbinie ze zmienna geometroa nieszczelnosc przewodu spowodowała by niedołądowanie w twoje turbinie jest odwrotnie. jezeli sie poci na zewnatrz sprawdzic połączenie przewodu olejowego, jak mocno wali do środka trzeba zmienic uszczelnienia i wyważyć wirnik.
-
manior15
- VW- Das Auto
- Posty: 513
- Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
- Lokalizacja: Wieluń
Post
autor: manior15 » sob mar 28, 2009 12:36
a ma ktoś możne schematy połączenia tego wszystkiego wraz z opisem?chodzi o n75, turbo?puki co nie mam logów, ale mam zamiar zrobić i będzie wiadomo co konkretnie jest przyczyna. gdzie mogę dostać te węże?aha i jeszcze jedno, ten n75 to powinien 'cykać' na biegu jałowym?bo tak to go słychać..a możne znajdę gdzieś jakaś fotoporade jak sprawdzić ten westgate? a może jest ktoś z okolic wielunia z VAG-iem i checia pomocy zrobienia logów?:)
Ostatnio zmieniony sob mar 28, 2009 12:38 przez
manior15, łącznie zmieniany 1 raz.
-
PvD
- Gadatliwa bestia
- Posty: 504
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
- Lokalizacja: Pyrzyce
-
Kontakt:
Post
autor: PvD » sob mar 28, 2009 13:40
A koledzy poradzcie jak rozpołowić turbo, chcę się dostać do kierowniczek po odkręceniu wszystkich śrub i gruszki pukam stukam a muszla ani drgnie. Jakieś sposoby na rozpołowienie tego ?
-
misiunet
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt lut 17, 2009 23:34
- Lokalizacja: Babimost
Post
autor: misiunet » sob mar 28, 2009 14:01
Witam...
Czy jest ktos z okolic Zielona Góry dokładnie Babimostu kto czyścił swoje turbo i czy mógłby mi pomóc w wyczyszczeniu mojego lub podpowiedzieć jak i co zrobic? Mam zamiar wyczyść bo mam oznaki zapieczonych kierwoniczek. Moze ktos pomóc?
-
micky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 865
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: micky » sob mar 28, 2009 17:37
tu masz odpowiedz, kolego na Twoje pytanie
arwam pisze:zapryskajcie na noc i potem jeszcze jak będziecie jeszcze raz próbowali to ponownie a jak nie pomoże to kupcie Colę i obficie polejcie i potem po około trzech godzinach spróbujcie ponownie potem pozostaje już tylko palnik i grzać
-
TDiesel
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 23:17
- Lokalizacja: Wałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: TDiesel » sob mar 28, 2009 19:07
PvD pisze:A koledzy poradzcie jak rozpołowić turbo, chcę się dostać do kierowniczek po odkręceniu wszystkich śrub i gruszki pukam stukam a muszla ani drgnie. Jakieś sposoby na rozpołowienie tego ?
Kolego mialem ten sam problem kilka dni temu - za chiny ludowe nie chciało drgnąć. Potem w końcu turbo na imadło poszło, młotek aluminiowy i stukaliśmy jakbyśmy gwoździe wbijali w miarę delikatnie i w końcu poszło - grunt, żeby zaprzeć o coś turbo bo najpierw próbowaliśmy w rękach trzymać, ale amortyzowało za dużo i nie ruszyło. Polewaj WD40 itp. i na imadle stukaj ewentualnie podpórkę jakąś wymyśl
Powodzenia!
-
mrozoo
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: mrozoo » sob mar 28, 2009 19:51
przez klocek drewniany dobrze jest zbijac muszle, a reszta tak jak koledzy mowia
-
PvD
- Gadatliwa bestia
- Posty: 504
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
- Lokalizacja: Pyrzyce
-
Kontakt:
Post
autor: PvD » sob mar 28, 2009 20:44
No zobaczymy dzisiaj na noc spsikałem WD i jutro klok i poszedł, mam nadzieje że się szybko podda bo wygląda bardzo brązowo i ledwo co widać łączenie
-
GMS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: GMS » sob mar 28, 2009 23:45
nie ma co sie cackać spory młotek a wrazie czego palnik i muszla sama spada podstawa to zbijać muszle równo żeby łopat nie pokrzywić
-
TDiesel
- Mały gagatek
- Posty: 107
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 23:17
- Lokalizacja: Wałbrzych
-
Kontakt:
Post
autor: TDiesel » ndz mar 29, 2009 00:54
GMS pisze:nie ma co sie cackać spory młotek a wrazie czego palnik i muszla sama spada podstawa to zbijać muszle równo żeby łopat nie pokrzywić
Nie pisz głupot, bo sporym młotkiem to można pokruszyć turbo. To jest odlew i przy mocniejszym uderzeniu może się coś pokruszyć, także trzeba z wyczuciem.
-
GMS
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: GMS » ndz mar 29, 2009 16:27
to lepiej małym młotkiem oklepać całą muszle wtedy bedzie profi robota
jakoś rozebrałem i wyczysciłem tych turbin sporo nie tylko z vw i jakoś żadna się nie pokruszyła
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 16:29 przez
GMS, łącznie zmieniany 2 razy.
-
PvD
- Gadatliwa bestia
- Posty: 504
- Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
- Lokalizacja: Pyrzyce
-
Kontakt:
Post
autor: PvD » pn mar 30, 2009 19:49
Dzięki koledzy turbo już rozebrane i wyczyszczone, małym młotkiem to mógł bym sobie stukać
Gdyby nie kolega z palnikiem to chyba bym go nie rozebrał
-
antojuja
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: antojuja » pn mar 30, 2009 23:50
kiedy ja czyscilem swoje to musialem potraktowac i to ostro mlotkiem zadne preparaty nie pomagaly, i okazalo sie ze ,,uniwersalny klucz'' (czyt. mlotek) okazal sie nie zastapiony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 99 gości