TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Ciężko pali gdy cieply
Wydaje mi się że masz za duże ładowanie!!!!Powinno być ok 14,5V,prawdopodobnie padł regulator napięciaScatan pisze:Witam
GOLF 3 1996. 19,TDI 90PS 1Z
akumulator podczas postoju bez odpalenia ma 14,7V gdy auto sie odpali i ładuje sie mam 16,01V podczas odpalania spada do około 11V
auto na zimnym dobrze odpala lecz gdy jest Ciepłe czasami wydaje sie ze wogóle nie uda sie go uruchomić
POMOCY
Odepnij wtyczkę od czujnika temp, i spróbuj odpalić.
Ostatnio zmieniony ndz lis 04, 2007 23:23 przez Davies1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ktoś przed Tobą.
Re: Ciężko pali gdy cieply
Wydaje mi sie że masz wadliwy multimetr i zawyża ci napięcie ok 3VScatan pisze:Witam
GOLF 3 1996. 19,TDI 90PS 1Z
akumulator podczas postoju bez odpalenia ma 14,7V gdy auto sie odpali i ładuje sie mam 16,01V podczas odpalania spada do około 11V
auto na zimnym dobrze odpala lecz gdy jest Ciepłe czasami wydaje sie ze wogóle nie uda sie go uruchomić
POMOCY
Co do palenia na ciepło to tak jak pisze kolega spróbuj odpiąć wtyczke i zapalić. Jak odpali to jest kilka możliwości wszystko jest już opisane.
Pozdrawiam
Re: Powietrze w przewodzie przelewowym od pompy do filtra id
Jeżeli Kolego jest gdzieś ewidentny przeciek to 100%, że jest odpowiedzialne za to, że się zapowietrza i ciężko odpala,a co chodzi o tulejke dżwigni to może przez nią zasysać powietrze i ciec,ponieważ po jakimś czasie trzeba ją wymienić jest to zazwyczaj w granicach 200 tyś km.coliniak pisze:jak w temacie od tygodnia zaczely sie problemy z rozruchem - ale zwalilem to na karb swiec zarowych, ktore wymienilem. Temat jednak nie pomogl za wiele, z dnia na dzien bylo gorzej z odpalaniem - strasznie zaczelo trzasc motorem po odpaleniu. Dzis jechalem z pracy i silnik zaczal slabnac. W koncu stanal i nie moglem go ucuchomic - skonczylo sie na przychoolowaniu do domu . W garazu zdiagnozowalem, ze przelewowy waz od pompy jest prawie pusty, poluzowalem 2 wtryskiwacze, pokrecilem rozrusznikiem az poszala wacha, dokrecilem wszystko i auto odpalilo z bolem. Silnik chodzil dosc dlugo, zeby sie pompa odpowietrzyla ale powietrze caly czas napier@#@@lA powrotem jak cholera. Czy ktos ma jakis pomysl, skad pompa zasysa powietrze - gdzies musi byc nieszczelnosc bo pod autem sa slady ropy po dluzszym postoju. Czy moze to byc to ta tulejka przy ciegle zwiekszajacej dawke paliwa?
pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:39
- Lokalizacja: łobżenica
witam ,ja mam taki problem ,vw tdi 90 km jak jest zimy ciezko pali ,sciece przekaznik sa oki ,moze to wina filtra paliwa jeszcze nie wymienialem jak go z niemiec sprowadzilem a przejechalem 30 tys km.jak cieply pali od reki .czy jest moze jeszcz jakas przyczyna tego zjawiska ?prosze o pomoc
maciej wlkp
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 23:35
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
mam problem,a mianowicie niedawno kupilem samochod,i nie wiem co jest z nim nie tak,jezeli golf na zimnym silniku mi palil tak jak powinien,a jak byl rozgrzany silnik to mi cięzko i dlugo palil.bylem z tym u mechanika i mechanik stwierdzil ze tak sie dzieje od czujnika temperatury,bo gdy odlaczylismy go calkuiem palil na zimnym i cieplym silniku tak jak powinien.wymienilem w nim ten czujnik i nadal jest zle,z tym ze teraz mi pali odwrotnie,na zimnym ciezko a na cieplym normalnie.jaka moze byc tego przyczyna?golf 4 99r. 1.9TDI 90KM prosze o pomoc
Witam. Przeleciałem ten temat i w sumie dużo się dowiedziałem ale jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na mój problem. Mam Golfa2 TDI. W normalne ciepłe dni pali super praktycznie na dotyk. Teraz spadł śnieg temp około 0 i gofer nie chce palić. Trzęsie silnikiem długo, próbuje drugi raz, próbuje trzeci i dopiero po jakims czasie zapala. Dodam że świece już wymieniłem i tu jest dziwna sprawa bo wymieniłem już 3 raz. Raz tylko 2 świece (bo sprawdziłem które były do wywalenia) po 2 miechach znów 2, potem za około 3miechy znowu ale komplet oryginalnych bosha . Teraz znów nie pali. Już nie wiem co to może być przeciez niemoge wymieniać świec co 3 miechy, chociaz powymianie świec pali git. Jaka może być przyczyna że świece tak szybko padają. pomóżcie.
ps. dodam jeszcze że takie rzeczy jak olej czy fitr oleju, paliwa, wymienianę są regularnie w miarę potrzeby na dobrej i markowej jakości komponenty. Dużo robię kilometrów.
ps. dodam jeszcze że takie rzeczy jak olej czy fitr oleju, paliwa, wymienianę są regularnie w miarę potrzeby na dobrej i markowej jakości komponenty. Dużo robię kilometrów.
Ostatnio zmieniony pn lis 12, 2007 13:56 przez nokash, łącznie zmieniany 1 raz.
BOSS - Besprzewodowa Obciągarka Samo Ssająca
- specWROC
- (()())G.O.L.F.(()())
- Posty: 966
- Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
ja mam u siebie taki problem,że kiedy odpalam auto rano tylko i wyłącznie rano to telepie mi silnikiem przez jakieś 10sek a jeśli NIE użyłbym przyśpieszacza z rana to wogóle by chyba spod maski wyskoczył;D przez dalszą część dnia pali idealnie na dotyk.....tylko rano mam taki problem....przyczyny szukam baaardzo długo...
sprawdzałem:
-kąt wtrysku- ok
-świece sprawdzane na różne sposoby dwa razy-ok
-pompa rozebrana poskładana na nowo z uszczelkami wszystko ustawione
-nowy filtr paliwa
-brak powietrza w wężykach
-bezpiecznik od świec żarowych ok.....
- akumulator nowy
czy ktoś może powiedzieć co jeszcze można sprawdzić?
sprawdzałem:
-kąt wtrysku- ok
-świece sprawdzane na różne sposoby dwa razy-ok
-pompa rozebrana poskładana na nowo z uszczelkami wszystko ustawione
-nowy filtr paliwa
-brak powietrza w wężykach
-bezpiecznik od świec żarowych ok.....
- akumulator nowy
czy ktoś może powiedzieć co jeszcze można sprawdzić?
- LUŁukaszLU
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw paź 25, 2007 12:29
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To moze ja przedstawie moj problem mały lub duzy ;P Gdy jest lekki mroz to ciezko odpalic w sensie ciezko iz odpala przy 2-krotnym przekreceniu stacyjki zeby swice sie zagrzały wtedy odpalam i ekko go telepie ale dam lekko gazu jest wtedy ok wiec co to moze byc czy to normalne tak ?Posiadm Golfa 3TD 94r.75koni.Z gory dziekuje za odpisanie na moj problem.
||_Wszystko Co Zrobiles To Wciaz Zbyt Malo_||
Rozwiązałem swój problem. Winny był przekaźnik świec żarowych , był zepsuty ja po znajomości dostałem dobru troche używany za darmo ale nowy kosztuje 120 zł.świece powinny grzac przy zapalaniu a moje grzały podczas jazdy nawet, dlatego szybko padały. Teraz jest wszystko gitara. Mam nadzieje że mój rzypadek komuś pomoże. pzdr.damcio151 pisze:nokashWitam. Przeleciałem ten temat i w sumie dużo się dowiedziałem ale jednak nie znalazłem dokładnej odpowiedzi na mój problem. Mam Golfa2 TDI. W normalne ciepłe dni pali super praktycznie na dotyk. Teraz spadł śnieg temp około 0 i gofer nie chce palić. Trzęsie silnikiem długo, próbuje drugi raz, próbuje trzeci i dopiero po jakims czasie zapala. Dodam że świece już wymieniłem i tu jest dziwna sprawa bo wymieniłem już 3 raz. Raz tylko 2 świece (bo sprawdziłem które były do wywalenia) po 2 miechach znów 2, potem za około 3miechy znowu ale komplet oryginalnych bosha . Teraz znów nie pali. Już nie wiem co to może być przeciez niemoge wymieniać świec co 3 miechy, chociaz powymianie świec pali git. Jaka może być przyczyna że świece tak szybko padają. pomóżcie.
ps. dodam jeszcze że takie rzeczy jak olej czy fitr oleju, paliwa, wymienianę są regularnie w miarę potrzeby na dobrej i markowej jakości komponenty. Dużo robię kilometrów
BOSS - Besprzewodowa Obciągarka Samo Ssająca
Przekaźnik do świec żarowych w Golf III 1.9 D
Panowie co może być przyczyną ciągłego przepalania sie cewki w przekaźniku do świec żarowych (nr na obudowie to 102 bodajże) jak złacze przewód to pali z jednego strzału po jakichs dwóch próbach lipa, świece niby grzeją wszystkie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości