Strona 11 z 11

Regeneracja Turbiny

: wt gru 01, 2015 17:55
autor: maciek805
Czyli po regeneracji turbiny problem z braniem oleju nie istnial ?
A wiec sprobuj zdjac przewod ktory idzie od turbiny do intercoolera - Zobacz czy nie ma tam oleju - Troszke zawsze jest, ale jak jest duzo to sprawa jasna.

Regeneracja Turbiny

: wt gru 01, 2015 20:29
autor: Niemy_Gda
Można powiedzieć, że nie istniał, ponieważ przez pierwsze 8 000 km dolałem 150 ml. Co jakiś czas sprawdzałem olej i nagle po tym przebiegu zaczęło ubywać coraz więcej... Dla mnie to duży problem, bo auto jest potrzebne na codzień a tutaj trzeba je odstawić. Zastanawiałem się jeszcze nad pierścieniami olejowymi, ale bez zrzucania głowicy się chyba nie obejdzie, także raczej odpuszczę.

Regeneracja Turbiny

: wt gru 01, 2015 21:53
autor: wesol
Pierscienie w tdi?? To nei beznynowiec by pierscienie wymieniac po 300 tys km. Tu trzasniesz 800 tys i progu nie bedzie na cylindrze a oleju nie bedzie pobieral nadal.
Turbo zregenerowane za 600 czy 800 zl wiec na czesciach chinskich wiec tyle ile mialo wytryzmac to wytrzymalo.

Re: Regeneracja Turbiny

: wt gru 01, 2015 22:12
autor: Niemy_Gda
wesol pisze:Pierscienie w tdi?? To nei beznynowiec by pierscienie wymieniac po 300 tys km. Tu trzasniesz 800 tys i progu nie bedzie na cylindrze a oleju nie bedzie pobieral nadal.
Turbo zregenerowane za 600 czy 800 zl wiec na czesciach chinskich wiec tyle ile mialo wytryzmac to wytrzymalo.
Czy na częściach chińskich to nie wiem, ale czy jest jakiś zakład, który robi to lepiej ?

Regeneracja Turbiny

: śr gru 02, 2015 18:08
autor: maciek805
kup cały srodek Melett chra i daj komus kto sie zna albo do zakladu gdzie regeneruja turbiny i niech to wlozy.

Regeneracja Turbiny

: śr gru 02, 2015 19:06
autor: wesol
sam przleozy jak ma pare kluczy to zorbi to w domu bez problemu. Wiecje rozboty by wytargac suszare i ja potem wlazyc. Na melecie powinno to poganiac dobrze i nie powinno byc problemow.

Regeneracja Turbiny

: śr gru 02, 2015 19:22
autor: maciek805
Tez tak mysle, poza tym zaklad, gdzie regeneruja turbine na 100% nie da lepszych czesci, takze za okolo 8-7 stowek masz turbine na najlepszym mozliwym zamienniku. Cos lepszego ? To potem jest juz oryginał, ale cena odpowiednio wyzsza...

Regeneracja Turbiny

: pt gru 04, 2015 19:01
autor: ProfiTurbo.pl
Zakup oryginalnego rdzenia Garrett/KKK do silników diesel`a to spory koszt. Ze względu na małą popularność cena będzie zbliżona do zakupu nowej turbosprężarki, także nie warto.

Z zamienników rzeczywiście Melett to górna półka, wielu naszych Klientów decyduje się na ich produkty, ale np TurboInternational również wchodzi w grę. Warto też zapytać w profesjonalnych serwisach jaki może być koszt złożenia danego rdzenia.

Regeneracja Turbiny

: pt gru 04, 2015 21:51
autor: VW_seller
Niemy_Gda pisze: Potrafi zakopcić na czarno jak mu depnę
u mnie tez kopci przy max bucie a oleju nawet grama nie łyknie także chyba to nie to
Niemy_Gda pisze:Turbo zregenerowane za 600 czy 800 zl wiec na czesciach chinskich wiec tyle ile mialo wytryzmac to wytrzymalo
to i tak spoko ,1 mój klient w łodzi gdzieś kupił turbo do ahu zregenerowane za 1200zl :shock: i wytrzymało mu to miesiąc :kac: