: sob paź 20, 2007 14:13
Źle napisałem
Kolektor dolotowy już wyczyściłem, tylko niezdążyłem już zaślepić EGR-u.
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Kolektor dolotowy już wyczyściłem, tylko niezdążyłem już zaślepić EGR-u.
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
RobeQ pisze:mariachi napisał/a:
"(...) Zastanawiam sie teraz nad wywaleniem kata, ale chyba sie wstrzymam bo jak na swoje ok 110ps zapieprza jak głupi, wiec brak kata chyba wiele nie da"
A co do zapieprzania 110 to za chwile i tak bedzie ciecie kata pozniej chip pozniej turbo wtryski pompy chipy kolejne - nie ma ze zapieprza bo moze zapieprzac szybciej ;]
nie dziw się ..... w końcu to dział TDI TD Dieselpszczyna pisze:Temat głównie tyczy się silników TDI a co z benzynowymi ? mało tu wypowiedzi na ten temat i opinii
A niby dlaczego?kupszczelisty pisze:no to mam odkręcić kolektor wyczyścić go, zaślepić i co dalej, jak on jest sterowany, tam bodajże jakiś wężyk idzie, ale ja dorobie blachy pod to i zaślepie, żeby wyglądało jak oryginał. Dzięki za pomoc, napiszcie dokładnie co mam usunąć
Komuter bedzie myślał, że wszystko jest ok. Zaślepiasz zawór EGR od strony wydechu.VICIA1977 pisze:WITAM WSZYSTKICH
MAM PYTANIE CZY PO ZAŚLEPIENIU DOLOTU DO ZAWORU AGR KOMPUTER NIE BĘDZIE LAPAL BLEDÓW MAM VW GOLF IV 1,9 TDI 110PS ASV
odkrecic 4 imbusy to nie wiedza mechanicza. juz wymiana oleju jest bardziej skomplikowanSaintCKM pisze:Powiedzcie mi, czy dam rade zrobić to sam bez szczegolnej wiedzy mechanicznej?
tyle wystarczy do zaslepienia. do czyszczenia kolektora potrzeba juz wiecej nerwow i czasu.SaintCKM pisze:Tyle wystarczy do wyczyszczenia kolektora?
Jak sie tam dostać?