Sposob jazdy dieselkiem :))

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » pn maja 14, 2007 22:12

hmm no wiesz duzo osob nie wierzylo w to i raczej nic nie dodaje:)ja sie nie bede tlumaczyl wyciagnal 90 na 2 biegu,aha no i licznik nie jest popsuty


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » pn maja 14, 2007 22:14

no to ci licznik mocno oszukuje(o jakies 20) ale nie przejmuj sie to normalne w niektorych MKII

[ Dodano: 14 Maj 2007 22:16 ]
na dwójce do 90 to nie z tym silnikiem w serii!!! :bajer: praw fizyki nie oszukasz


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » pn maja 14, 2007 22:28

wiecie co nie mam na celu oszukiwanie was w zaden sposob wiec po weekendzie zrobie filmik i pokaze niedowiarkom oki??jedynie szkoda bedzie mi tego diesla
aha dodam ze v-max jetty do 143 km i ani km wiecej


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn maja 14, 2007 22:31

jak zimny to do 2tys obrotow jak rozgrzany to wyzej ;)
DIESEL na 2biegu 90kmh NEVER!!
opony i fele zmien na normalne ;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 14, 2007 22:35

Semianek pisze:przeciagnac na 2 biegu do 90
no sorry 1.6D ???????
Ja miałem taki silniczek w stenie IGŁA !!!i za chiny tyle nie szedł !! na 2 biegu !!

Nawet mój PODKRĘCONY !! TD tyle nie pojedzie na 2 biegu :PP

[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 22:36 ]
Krzylu pisze:jak zimny to do 2tys obrotow jak rozgrzany to wyzej ;)
ja tak samo !!:))))) oszczędzam go !! Jade bez Turba praktycznie jak jest zimny :))

[ Dodano: Pon Maj 14, 2007 22:44 ]
A co powiecie o jezdzie na niskich obrotach w dieslu czy tez TD ???? jak to wpływa na silnik ???
Np jadąc z 1100rpm ??? Ja sie staram zazwyczaj jechaćtak jeśli mam 4 bieg to najmniej 55 ale zawsze ok 60 :)) wtedy mam obroty ok (nie pamiętam ile )



Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » wt maja 15, 2007 06:36

To_mas pisze:A co powiecie o jezdzie na niskich obrotach w dieslu czy tez TD ???? jak to wpływa na silnik ???
Np jadąc z 1100rpm ??? Ja sie staram zazwyczaj jechaćtak jeśli mam 4 bieg to najmniej 55 ale zawsze ok 60 :) ) wtedy mam obroty ok (nie pamiętam ile )
Silniki tego nie lubią. 1100 rpm moim zdaniem jest nawet duzo za małe do utrzymywania prędkości. W TDI komp już by pewnie sam próbował zwiększać dawkę paliwa. Dodam również, że np. TDI spali mniej jadąc 1900-2000rpm niż 1600. To też przemawia za jazdą na wyższych obrotach.

Pozdro



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt maja 15, 2007 13:07

To_mas pisze:Np jadąc z 1100rpm
negatywnie. chyba ze masz na mysli pierwszy bieg ;D


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » wt maja 15, 2007 16:55

Ja też mam 1Y i mam 2 style :D
spokojny : 2 na 20, 3 za 40, 4 za 60, 5 za 80 (tek jeżdze po miescie, spali mi 5,5)
agresywny: 2 na 30, 3 na 55, 4 na 90, 5 na 140 i tak do 165 dojdzie i ni grama więcej


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt maja 15, 2007 20:27

Zibi art pisze: 2 na 30, 3 na 55, 4 na 90, 5 na 140
no to sa predkosci tak ok od 4tys do czerwonego pola


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt maja 15, 2007 23:52

blachy, ja włąsnie sie staram jechaćtak na wyzszych obrotach czyli tak ok 1500 sobie pomykam delikatnie tykając po gazie !! zebym czuł ze auto sie nie męczy !!!!!!!!

Raz jechałem z osobą która załadowanego Kombiaka Lagune(4 dorosłe osoby) !! 1.9cdi Jadąc na 3 biegu rozpędzała do 50-60 i z 3 biegu wkładała 5 :P i tak go dusił całą droge :///
Mnie tam az skręcało :roll: :roll: :roll:

Chłop sie chyba szybko silnika pozbedzie ??



andrze-1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:45
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Post autor: andrze-1988 » śr maja 16, 2007 20:07

Wiatam! posiadam MKIV 130 TDI spalnanie srednie 6,7 i tak sie utrzymuje jazda mieszana (wiencej miasto i któtkie odcinki) przez 600km srednia predkosc 40km/h



pojke
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 02, 2007 08:55
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pojke » ndz gru 30, 2007 18:07

Ja się podepnę pod temat...
Zakupiłem TDI GT 110KM, i wg porad biegi należy zmieniać pomiędzy momentem obrotowym a max mocą. Problem polega na tym, że wg różnych stron z danymi (dane mimo wszystko zbliżone) to powinienem zmieniać biegi pomiędzy 1900 a 4000 obrotami :blush:
Może to mocna przesada, ale ja mimo wszystko po mieście raczej nie przekraczam 2200-2500 obrotów bo ludzie jeżdżą jak żółwie a jak mi się "wciśnie" przy takich obrotach to prawie odfruwam (już nie mówiąc o bardzo ograniczonych w tym roku możliwościach punktów karnych :goof: ) ... (przesiadając się z punto 75km człowiek nie przyzwyczajony do takiego kopa :hmm: ).
To jak w końcu? Ciągnąć do zmiany biegu do tych 3k i więcej?
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 18:09 przez pojke, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz gru 30, 2007 18:33

Ludzie no chyba sami czujecie kiedy jest dobry moment na zmiane biegu , przeciez to widać słychac i czuć , zadajecie pytania jak podczas pierwszej jazdy autem na kursie.
W każdej sytuacji zmiana biegu moze wystepowac w innym momencie i przy innych obrotach , przeciez nie ma reguły , bo reguły dyktuje ulica warunki drogowe i sytuacja czy to lajtowo sie toczymy czy chcemy wyprzedzac dwa tiry za jednym zamachem.....
pojke pisze:To jak w końcu? Ciągnąć do zmiany biegu do tych 3k i więcej?
W zasadzie powinno się pilnować tylko jednej zasady : nie jeździc na zbyt niskich obrotach na wyższych biegach


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

pojke
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 02, 2007 08:55
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pojke » ndz gru 30, 2007 18:37

homsky pisze:zadajecie pytania jak podczas pierwszej jazdy autem na kursie.
Wcale nie widać. Ja mam za sobą jakieś 5 lat jazdy benzyniakiem i jak dla mnie przy 2,5 tys obrotów pierwszy mój TDI wydaje odgłosy jak benzynka przy 6 tys... Dlatego zdziwiony jestem, że trzeba trzymać wysoko obroty... no i dlatego pytam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości