Strona 11 z 11

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

: czw paź 15, 2015 22:11
autor: sawawawa
Odgrzeje kotleta i stwierdzam że pasek DAYCO przelatał 92tys km i ma się bardzo dobrze ale czas już na wymianę
Polecam DAYCO mimo że miałem wątpliwości co do jakości tego paska

Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

: czw paź 15, 2015 22:16
autor: Piasek
Zawsze mówiłem że Dayco jest OK. Nie bez powodu przez szereg lat był paskiem fabrycznym.

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

: śr lis 21, 2018 14:58
autor: matta
W paskach Conti na pudełku jest nabita data do , której producent dopuszcza montaż paska np . 2017 a na samym pasku jest nadruk z datą produkcji samego paska 2012 .
Czy ktoś zna , może jakie jest oznaczenie daty paska SKF ? mam wybite trzy ciągi cyfr 098 09 07012016 wzdłuż paska . Wydaje mi się , że ostatnie 8 cyfr to data produkcji co pokrywało by się z zapewnieniem byłego właściciela , że wymienił pasek w 2016 roku.

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

: czw lis 22, 2018 19:40
autor: DejaVu
Ja na pasku Gates PowerGrip zrobiłem 120tys co zajęło mi ponad 8lat :)

Re: Oryginalny pasek rozrządu i rolki.

: czw lis 22, 2018 20:27
autor: wesol
Najlepsze paski to CONTI i Gates. Te pierwsze spokojnie w TDI robią po 200-220 i wcale jeszcze nie pękają. To bardzo solidne paski. Gates też spokojnie ponad interwał zalecany przegania.