Strona 11 z 12

: ndz gru 06, 2009 00:05
autor: JABcok20
Biperr0 pisze:bo w sumie nie ma tam nic takiego specjalistycznego...
hehe zdaje Ci się. Prawdopodobnie jedna nie wystarczy bo jak mówią pierwsze śliwki robaczywki.

[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 23:17 ]
t0mal pisze:do kompletu mega turbo może być na vnt, zwiększenie wydajności pompy olejowej + chłodnica oleju.
tak jak u mnie:)
vnt20 do tego pompka 10mm pin agresywniejszy ( mam takie chyba z 3 sztuki jeszcze) i do tego sterowanie by ventil. jedynym minusem jest to że ciśnienie zbyt gwalotownie wzrasta przy spokojnym wcisnieciu gazu ale jak chcesz sprawdzac go na sprint to nie ma nic lepszego:)
poczekam jak podeschnie troche asfalt i sprawdze czas do setki bo na 2 biegu rzuca mnie po ulicy:D

Wszystko oczywiście na bezdymnej dawce!!!! ciśnienie 1,2 bara max

: ndz gru 06, 2009 00:26
autor: t0mal
JABcok20 pisze:vnt20 do tego pompka 10mm
Zasadził bym sobie GT 22 może... Takiego zestawu jak masz to się trochę boję, euglen połamał wał na 2052, 160 km, pękło...

: ndz gru 06, 2009 00:30
autor: JABcok20
ciśnienei aż tak gwałtownie nie wstaje. przy nagłym wciśnieciu od okolo 2000 mam maks 0,5 bara no i wtedy zaczyna się jazda:)
Teraz mi na tym silniku nie zależy. Jego miejsce zastąpi tdi ale ... teraz dopiero zaczyna sie zabawa czyli dawka bezdymna na jałowym chodzi cichutko jak myszka a jak depne szok:O

Tylko nadal jest denerwujące to odpalanie. ciężko pali z rana jak i po postoju. Więc albo kompresja albo świece( które raczej dopadają) albo aku 45 Ah!!!.
Kąt wtrysku ustawiam idealnie na zimnym silniku( czuć jak cholera moment przejścia z twardej na miękką pracę).
Jeszcze jedną rzecz musze zmodzić . Włożyc cieńszą( o 0,1-0,5mm) podkładke w układzie przestawiacza wtrysku.( pompka 10mm jak się rozchula to pewnie ciśnienie wariuje)

: ndz gru 06, 2009 01:50
autor: t0mal
Ja też kiedyś miałem u siebie akumulator 45 Ah, dawał radę podgrzać świece i ze 4 razy obrócić silnik i tyle. Wsadzisz normalny to i odpali normalnie.
Koledze euglenowi nie połamał się wał, tylko podpory, wał się tylko skrzywił. Apsik połamał u siebie i z nim mi się pomyliło, takie sprostowanie.

: ndz gru 06, 2009 17:45
autor: Biperr0
Ale jak ja przerobie pompe to nie będe miał takich problemów chyba nie? Teraz mi pali super i cichutko chodzi. Ale turba raczej też nie zmienie. Niechce sie bawic w jakieś kierowniczki zresztą K24 ma dość spory potencjał

: ndz gru 06, 2009 18:56
autor: t0mal
To zależy, ale raczej będziesz miał problemy z wystrojeniem pompy.
Mogą się jeszcze np dziury w tłokach powypalać, mogą wieszać się wtryskiwacze przez jakiś czas, może ukręcić się koło rozrządu na wale, możesz coś źle skręcić i się zrobi młyn w pompie (kochane sprężynki :P ), może się pompa zawiesić i dostanie dzikich obrotów i przekręcisz silnik, możesz zajechać turbo i takie tam drobnostki.

: ndz gru 06, 2009 19:42
autor: arwam
Biperr0,

minusem dużych pomp jest dość twarda praca silnika.
a jak chcesz wyzyskać silnik na max to zainwestuj w T3 bo K24 ma sporo mniejszą szczelinę wydechową przez co silnik jest dławiony na wydechu

: ndz gru 06, 2009 19:46
autor: t0mal
arwam pisze:zainwestuj w T3
Od LT-ka, wygląda jeszcze lepiej :)

[ Dodano: 06 Gru 2009 18:48 ]
A jaki ma wiatrak fajny na wydechu :) Tylko flansza jest inna, taka jak do audi 5-cyl.

: ndz gru 06, 2009 19:50
autor: JABcok20
arwam pisze:minusem dużych pomp jest dość twarda praca silnika
u mnie nie ma żadnej twardej pracy... to chyba zależy od fali jaką sie stosuje.

: ndz gru 06, 2009 20:03
autor: arwam
t0mal pisze:Od LT-ka, wygląda jeszcze lepiej :)
jakbyś mi w myślach czytał

: ndz gru 06, 2009 23:55
autor: Biperr0
A co macie na myśli pisząc twarda praca silnika? Nie jest elastyczny ? Głośniejszy ? Z tego co piszecie to sie chyba ostro zastanowie nad tuningiem pompy... Ale niechce zarżnąć auta bo zabardzo je kocham :serduszka: a na konkretny remont to raczej nie przewiduje wkładów finasnowych. A już zmiana na TDI to nie w tym wozie bo mam następną koncepcje na B3 z 2,5 TDi :grin:

[ Dodano: 06 Gru 2009 23:07 ]
A wiecie coś na temat tej turbinki? Tak przeglądałem i patrze nawet ładny ślimaczek :grin:
http://moto.allegro.pl/item836074758_tu ... rrett.html

[ Dodano: 06 Gru 2009 23:09 ]
Ale z tego co oglądałem to T3 od K24 poza tym wylotem to sie zabardzo nie różni. Chyba nawet jest takiej samej wielkości.

[ Dodano: 06 Gru 2009 23:11 ]
Tu jest nawet taka taniocha wystawiona http://moto.allegro.pl/item842072997_vw ... ratis.html

: pn gru 07, 2009 00:42
autor: t0mal
arwam za bardzo Ci miesza w głowie, najpierw doprowadź swoją k24 do granic wytrzymałości, (co pewnie nie będzie łatwe) a potem jak się już rozpadnie to będziesz się za lepszą rozglądał :bigok: szkoda pieniędzy.

: pn gru 07, 2009 00:45
autor: JABcok20
ja mam T3 za dobre pieniążki...

: pn gru 07, 2009 00:46
autor: t0mal
Biperr0 pisze:A co macie na myśli pisząc twarda praca silnika?
Znaczy że głośno klekocze, ale jak masz zdrowe wtryski i lejesz dobre paliwo to nie będzie dużej różnicy, co do elastyczności to jest nieporównywalnie lepsza na dużej pompie.
Jeśli chodzi o to co się może rozpaść, to większość napisałem na wyrost, ale istnieje poważna obawa, że zetnie klin na wale.