Jak wam palą klekoty w te mrozy ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Masz pecha kolego ,pod konicec 94roku "udoskonalili"dobre pompy z mechanizmem LDA i ręcznym przyspieszaczem pozbawiając je LDA i montując automatyczne przyspieszacze,te "automatyczne wynalazki"u mało kogo działają po tylu latach,najlepszy jest ręczny.Ale i u ciebie idzie się poratować ,zawsze mozesz podnieść maskę i ręcznie podciągnąc to co podciąga automat bo zdaje się że tak to działa (niech mnie koledzy poprawią jak się mylę )Co do nazwy to ci niepomogę,ale jest to raczej czujnik który pod wpływem (i tu mogę się mylić)elektrycznego impulsu naciąga cięgło i puszcza po rozgrzaniu silnika ,ewentualnie w co niektórych autach (np.ford 1.8 D)jest to czujnik działajacy pod wpływem płynu w układzie chłodzenia również typowo mechanicznie :jak jest zimny cięgło przyspieszacza jest naciągnięte ,jak się płyn rozgrzewa czujnik popuszcza cięgło.Oczywiścię tenże "wynalazek''w fordach rownięż żadko kiedy działa.Co do twojego problemu to poszukaj na forum jest o tym napewno bo kiedyś czytałem
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
munior trochę się mylisz, udoskonalenie pompy polegało na zastosowaniu automatycznego przyspieszacza, który działa pod wpływem temperatury, ale LDA pozostawiono.
cbr123 ten mechanizm można wyregulować, niedawno był temat na forum, poszukaj.
cbr123 ten mechanizm można wyregulować, niedawno był temat na forum, poszukaj.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Być może, nie wdając się w szczegóły w którym modelu pompy(bo trochę ich było) to w pompie EKO ,z mechanizmu LDA pozostał tylko zewnętrzny odlew i wygląd :pokrywa membrany jest zupełnie płaska ,niema wejscia na wężyk a pod pokrywą zamiast membrany z boost pinem zieje pustką ...vwolfi pisze:munior trochę się mylisz, udoskonalenie pompy polegało na zastosowaniu automatycznego przyspieszacza, który działa pod wpływem temperatury, ale LDA pozostawiono.
cbr123 ten mechanizm można wyregulować, niedawno był temat na forum, poszukaj.
[ Dodano: 19 Sty 2009 21:24 ]
Kolego ,to urzadzenie można nazwać poprostu automatyczny przyspieszacz kąta wtrysku ,domyślam się że chcesz coś takiego dokupić.Najlepiej zrób fotke pompy z tym urządzeniem i pokaż w sklepie.cbr123 pisze:ehh powiedzcie mi lepiej nazwe tego mechanizmu,a nie o jakims opale tutaj piszecie,bo moj naprawde nie chce palic
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Witam
Generalnie nie jest to mój dział (mam TD 1,6) ,ale tym postem i odpowiedziami jestem zdołowany.............Tdi i jakieś kręcenie?...........nie rozumiem!
Mam 1,6 Td 1V mieszkam w małopolsce ,wstaję ok 6-7 rano więc po największych przymrozkach (4-6 rano na wypizdowie tzn. w polach).Jakie kręcenie i grzanie świec 2 razy??????????/ przy -17stopniach? Jaja sobie robicie?
-17 ,grzanie (jedno) i rozruch..........dwa obroty i musi gadać!.......świece beru (nie z naklejką za 25pln-ów) tylko grawerka za 43, do tego akumulator MoLL i wszystko gra.....
Zeby wam zrąbać humor to powiem jeszcze jedno.......Citroen AX 1.4 D ,mojej żony i jedno grzanie przy -17 i co ? Qrna z półobrotu! Stary rumpel z pośrednim wtryskiem i pompą Lucasa! (znawcy wiedzą że to niewypał).
Powiem jedno ,bez urazy...jak się dba tak się ma.
Generalnie nie jest to mój dział (mam TD 1,6) ,ale tym postem i odpowiedziami jestem zdołowany.............Tdi i jakieś kręcenie?...........nie rozumiem!
Mam 1,6 Td 1V mieszkam w małopolsce ,wstaję ok 6-7 rano więc po największych przymrozkach (4-6 rano na wypizdowie tzn. w polach).Jakie kręcenie i grzanie świec 2 razy??????????/ przy -17stopniach? Jaja sobie robicie?
-17 ,grzanie (jedno) i rozruch..........dwa obroty i musi gadać!.......świece beru (nie z naklejką za 25pln-ów) tylko grawerka za 43, do tego akumulator MoLL i wszystko gra.....
Zeby wam zrąbać humor to powiem jeszcze jedno.......Citroen AX 1.4 D ,mojej żony i jedno grzanie przy -17 i co ? Qrna z półobrotu! Stary rumpel z pośrednim wtryskiem i pompą Lucasa! (znawcy wiedzą że to niewypał).
Powiem jedno ,bez urazy...jak się dba tak się ma.
A mój pali w sumie na raz, przy wiekszych mrozach na dwa ... troche potrzesie na poczatku i zakopci ale pozniej juz rowniutko i bez dymu. Gdy jest cieplo to pali jak ta lala ... co moze byc przyczyna potrzasania i kopcenia?
a ktos probowal lac krew?
a ktos probowal lac krew?
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 15:32 przez Ratty, łącznie zmieniany 1 raz.
mój na paliwku z BP od strzała zapali, czasem chwile nierówno poskacze (tak przy -17) ale po chwili jest już wszystko ok
Pozdro,
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 42 gości