Jak wam palą klekoty w te mrozy ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn sty 19, 2009 12:30

Masz pecha kolego ,pod konicec 94roku "udoskonalili"dobre pompy z mechanizmem LDA i ręcznym przyspieszaczem pozbawiając je LDA i montując automatyczne przyspieszacze,te "automatyczne wynalazki"u mało kogo działają po tylu latach,najlepszy jest ręczny.Ale i u ciebie idzie się poratować ,zawsze mozesz podnieść maskę i ręcznie podciągnąc to co podciąga automat bo zdaje się że tak to działa (niech mnie koledzy poprawią jak się mylę )Co do nazwy to ci niepomogę,ale jest to raczej czujnik który pod wpływem (i tu mogę się mylić)elektrycznego impulsu naciąga cięgło i puszcza po rozgrzaniu silnika ,ewentualnie w co niektórych autach (np.ford 1.8 D)jest to czujnik działajacy pod wpływem płynu w układzie chłodzenia również typowo mechanicznie :jak jest zimny cięgło przyspieszacza jest naciągnięte ,jak się płyn rozgrzewa czujnik popuszcza cięgło.Oczywiścię tenże "wynalazek''w fordach rownięż żadko kiedy działa.Co do twojego problemu to poszukaj na forum jest o tym napewno bo kiedyś czytałem


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn sty 19, 2009 12:34

bongo pisze:Zimowa jest czerwonawo fioletowa :blush:
A to nie opał jest czerwony? :grin:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » pn sty 19, 2009 12:40

munior trochę się mylisz, udoskonalenie pompy polegało na zastosowaniu automatycznego przyspieszacza, który działa pod wpływem temperatury, ale LDA pozostawiono.
cbr123 ten mechanizm można wyregulować, niedawno był temat na forum, poszukaj.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

cbr123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:51
Lokalizacja: Elbląg/okolice
Kontakt:

Post autor: cbr123 » pn sty 19, 2009 21:52

Nie kolego,to nie jest opał.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn sty 19, 2009 22:01

Z tą czerwonawo fioletową to był żart :bajer:
Ale widze że co niektórzy sobie do serca wzięli :grin:



cbr123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:51
Lokalizacja: Elbląg/okolice
Kontakt:

Post autor: cbr123 » pn sty 19, 2009 22:07

ehh powiedzcie mi lepiej nazwe tego mechanizmu,a nie o jakims opale tutaj piszecie,bo moj naprawde nie chce palic :kac: :hehe:


golf III 1.9 Diesel

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn sty 19, 2009 22:09

vwolfi pisze:munior trochę się mylisz, udoskonalenie pompy polegało na zastosowaniu automatycznego przyspieszacza, który działa pod wpływem temperatury, ale LDA pozostawiono.
cbr123 ten mechanizm można wyregulować, niedawno był temat na forum, poszukaj.
Być może, nie wdając się w szczegóły w którym modelu pompy(bo trochę ich było) to w pompie EKO ,z mechanizmu LDA pozostał tylko zewnętrzny odlew i wygląd :pokrywa membrany jest zupełnie płaska ,niema wejscia na wężyk a pod pokrywą zamiast membrany z boost pinem zieje pustką ...

[ Dodano: 19 Sty 2009 21:24 ]
cbr123 pisze:ehh powiedzcie mi lepiej nazwe tego mechanizmu,a nie o jakims opale tutaj piszecie,bo moj naprawde nie chce palic :kac: :hehe:
Kolego ,to urzadzenie można nazwać poprostu automatyczny przyspieszacz kąta wtrysku ,domyślam się że chcesz coś takiego dokupić.Najlepiej zrób fotke pompy z tym urządzeniem i pokaż w sklepie.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » wt sty 20, 2009 23:24

Witam
Generalnie nie jest to mój dział (mam TD 1,6) ,ale tym postem i odpowiedziami jestem zdołowany.............Tdi i jakieś kręcenie?...........nie rozumiem!

Mam 1,6 Td 1V mieszkam w małopolsce ,wstaję ok 6-7 rano więc po największych przymrozkach (4-6 rano na wypizdowie tzn. w polach).Jakie kręcenie i grzanie świec 2 razy??????????/ przy -17stopniach? Jaja sobie robicie?
-17 ,grzanie (jedno) i rozruch..........dwa obroty i musi gadać!.......świece beru (nie z naklejką za 25pln-ów) tylko grawerka za 43, do tego akumulator MoLL i wszystko gra.....
Zeby wam zrąbać humor to powiem jeszcze jedno.......Citroen AX 1.4 D ,mojej żony i jedno grzanie przy -17 i co ? Qrna z półobrotu! Stary rumpel z pośrednim wtryskiem i pompą Lucasa! (znawcy wiedzą że to niewypał).
Powiem jedno ,bez urazy...jak się dba tak się ma.



Ratty
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sty 22, 2009 14:05
Lokalizacja: W-ch
Kontakt:

Post autor: Ratty » czw sty 22, 2009 15:29

A mój pali w sumie na raz, przy wiekszych mrozach na dwa ... troche potrzesie na poczatku i zakopci ale pozniej juz rowniutko i bez dymu. Gdy jest cieplo to pali jak ta lala ... co moze byc przyczyna potrzasania i kopcenia?

a ktos probowal lac krew?
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 15:32 przez Ratty, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » czw sty 22, 2009 17:47

mój na paliwku z BP od strzała zapali, czasem chwile nierówno poskacze (tak przy -17) ale po chwili jest już wszystko ok :D

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

Awatar użytkownika
Bober882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 10, 2009 22:15
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Bober882 » pn lut 02, 2009 13:03

Witam!!!
Mam pytanko czy bedzie pasował akumulator pod względem mocy oraz wielkości centra FUTURA PRAWY+ 53AH /540A do golfa III 1.6 benzyna rok 1994???

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn lut 02, 2009 13:13

Bober882 pisze:PRAWY
parametry OK ale nie wiedziałem, że są "prawe" i "lewe" - ach, człowiek uczy się przez całe życie :bajer:


Obrazek

Awatar użytkownika
Bober882
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 10, 2009 22:15
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Bober882 » pn lut 02, 2009 17:19

a jeśli chodzi o gabaryty?? zmieści sie??



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn lut 02, 2009 21:50

bez problemu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 42 gości