Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » pt kwie 13, 2007 08:53

Na vwdiesel.net pisali żeby wstawiać śrubę o długości całkowitej 20 mm, i tam ktoś imbusa akurat wstawiał.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 13, 2007 11:51

Ok dokręciłem mocniej nie przejmując sie ze mozesz sie coś urwać :PP zobaczymy co zz tego bedzie teraz :D:D:)))
1 6 D pisze:Na vwdiesel.net pisali żeby wstawiać śrubę o długości całkowitej 20 mm, i tam ktoś imbusa akurat wstawiał.
wiem bo ja wstawiłem dokładnie taką sama !!:))

[ Dodano: Pią Kwi 13, 2007 16:24 ]
Chyba mnie obrotomierz robi w chu !!! bo na postoju mam max 4,5 tys obrotów a jak jade to pojdzie max 4,2- 4,3 tyś !!! a od 4 słabnie

ZAWÓR DOKRĘCIŁEM MAX I NIE PUSZCZA



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt kwie 13, 2007 16:31

Chcę się upewnić koledzy, bo mam Garetta T2, gdzie jest dokładnie ta śruba od zaworu bezpieczeństwa?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt kwie 13, 2007 21:13

ok, to jak będe wiedział więcej to skuszę sięna wskaźnik turbo

Dziś jechałem z otwartą szybą i pierwszy raz dopiero usłyszałem swist.
miodzio :bigok:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 13, 2007 21:19

BENITO pisze:Dziś jechałem z otwartą szybą i pierwszy raz dopiero usłyszałem swist.
miodzio :bigok:
no kas :PP ja jak wyłącze radio to słysze troche :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt kwie 13, 2007 22:00

Wiecie, trochu mnie to niepokoiło, że syn mechanika miał też GTD i mu cały czas świszczało, słychać było wyraźnie w kabinie. Albo miał wyżej podregulowane turbo, albo uszkodzone przewody, sam nie wiem.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

dawidtypa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pn paź 12, 2009 22:30
Lokalizacja: Olsztyn

Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??

Post autor: dawidtypa » pn sty 10, 2011 17:39

A czy w 1.9 TDI 1z jest taki zawór?



Awatar użytkownika
kahn91
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt kwie 20, 2010 22:32
Lokalizacja: Bysław CTU

Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??

Post autor: kahn91 » pn sty 10, 2011 18:19

na kolektorze w 1.9 TDI niema czegoś takiego. Jedynie westgate upuszcza nadmiar spalin, aby cisnienie nie rosło za wysoko jest od tego zawor n97.


Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości