Strona 2 z 2

: śr kwie 11, 2007 21:34
autor: lolas79
Dzięki Adamm... :okej:

No właśnie odnośnie vaga może mi ktoś polecić jakiegoś kolegę z forum najlepiej z okolic wlkp.który ma możliwość sprawdzenia dynamicznie i statycznie mojego gofra,dodatkowo z mozliwością zrzucenia wszystkich danych tu na forum..Do sprawdzenia również kąt wtrysku i wszystko co może mieć wpływ na złą prace silnika.

Za pomoc wielkie dzięki
Pozdrawiam :bigok:

Re: Wlacza sie tryb awaryjny

: śr kwie 11, 2007 22:34
autor: korben
lolas79 pisze:Witam i proszę szanownych kolegów o pomoc :bigok:

A więc dniu wczorajszym chciałem rozbujać mojego klekota wyjechałem na autostrade i jazda....autko rozpędzało sie i przy prędkości 140km na 4 biegu zonk tryb awaryjny i utrata mocy,spadek prędkości do 100km i wszystko co mogłem zrobić,dodawanie i zdejmowanie nogi z gazu nic nie dawało,próba redukcji na 3 bieg i dodanie gazu i prędkość maks 100km(wcześniej dawało rade do 180km).
Wiadmomo,po wyłączeniu silnika i odpaleniu jest wszystko ok,ale do prędkości koło 110km potem znów to samo.
U mojego brata w Passacie TDI 110 KM 98 r, jest dokładnie to samo, pojechał na Vaga i komunikat taki sie wyświetlił: "ciśnienie w kolektorze ssącym odstępstwo od reguły", no to szybciutko postanowiliśmy wymienić zawór N75, jak się dziś okazało po załozeniu nowego zaworu, wciąż po przekroczeniu ok 120 km/h turbina off. Gdzieś przeczytałem w innym topicu że ktoś zregenerował/oczyścił turbinę za 1200 zł i wszystko jest ok. I tak się właśnie zastanawiam czy taka cena jest dobra czy zła? I jeszcze pytanko czy można strzelić trase 1700 km bez obaw ze zepsuje sie cos jeszcze bardziej, bo aktualnie auto z bratem znajduję się w okolicach Londynu. :chytry:

I jeszcze wspominając ten ferelny dzień kiedy zaczeła sie przygoda z wyłączeniem turbiny to było to tak: rano na zimnych silniku po przejechaniu około 200 m usłyszał coś w rodzaju strzału pod maską i wtedy 1-szy raz turbina off.

Re: Wlacza sie tryb awaryjny

: śr kwie 11, 2007 22:52
autor: Adamm
korben pisze:
lolas79 pisze:Witam i proszę szanownych kolegów o pomoc :bigok:

A więc dniu wczorajszym chciałem rozbujać mojego klekota wyjechałem na autostrade i jazda....autko rozpędzało sie i przy prędkości 140km na 4 biegu zonk tryb awaryjny i utrata mocy,spadek prędkości do 100km i wszystko co mogłem zrobić,dodawanie i zdejmowanie nogi z gazu nic nie dawało,próba redukcji na 3 bieg i dodanie gazu i prędkość maks 100km(wcześniej dawało rade do 180km).
Wiadmomo,po wyłączeniu silnika i odpaleniu jest wszystko ok,ale do prędkości koło 110km potem znów to samo.
U mojego brata w Passacie TDI 110 KM 98 r, jest dokładnie to samo, pojechał na Vaga i komunikat taki sie wyświetlił: "ciśnienie w kolektorze ssącym odstępstwo od reguły", no to szybciutko postanowiliśmy wymienić zawór N75, jak się dziś okazało po załozeniu nowego zaworu, wciąż po przekroczeniu ok 120 km/h turbina off. Gdzieś przeczytałem w innym topicu że ktoś zregenerował/oczyścił turbinę za 1200 zł i wszystko jest ok. I tak się właśnie zastanawiam czy taka cena jest dobra czy zła? I jeszcze pytanko czy można strzelić trase 1700 km bez obaw ze zepsuje sie cos jeszcze bardziej, bo aktualnie auto z bratem znajduję się w okolicach Londynu. :chytry:

kolego 110 konny ma sterowanie podcisnieniowe, mozesz zamienic zaworki EGR z n-75 i sprawdzic jak dziala
no i przedewszystkim sprawdz (lub wymien) wezyki

: śr kwie 11, 2007 23:20
autor: korben
1829622
Tylko zastanawiam się które wężyki? Wszystkie czy konkretnie między jakimiś poszczególnymi elementami, bo z tego co mi brat powiedział to wszystkie przewody ma koloru czarnego, prawdopodobnie o dwóch średnicach.

: śr kwie 11, 2007 23:27
autor: Adamm
dla pewnosci wymien wszystki, najbardziej te od turbo do zaworu n-75

: czw kwie 12, 2007 20:42
autor: Nodle
mam podobny problem... ten przewód od N75 do turbo jest e jednym miejscu mocno przetarty... auto nie przyspiesza po przekroczeniu 140km/h. Gdzie kupie taki wężyk i czy da sie to samemu wymienić ?

: czw kwie 12, 2007 21:22
autor: lolas79
Wężyki możesz sam wymienić a gdzie i jakie kupić? hmmm no właśnie mam ten sam problem aha tak przy okzaji omijaj serwisy typu aso bo zabulisz jak za zboże.

Ponawiam pytanie o vaga z okolic wlkp.do sprawdzenia kąt wtrysku i przepływka statycznie, dynamicznie plus możliwość zrzucenia wszystkiego na forum...

Pozdro :bigok: