Pęknięta głowica, konsekwencje...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzebyq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 10, 2009 17:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Grzebyq » czw maja 20, 2010 12:38

Chodzi tutaj też o cenę - jeśli za taką samą cenę można kupić nie popękaną, to jest to chyba jednak lepsze rozwiązanie i taka głowica starczy na dłużej? Tak mi się przynajmniej wydaje.



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw maja 20, 2010 20:17

Pęknięcia między zaworami prawie zawsze występują. Co innego gdy głębokie pęknięcie idzie do komory wirowej, a same komory też są popękane . W tym aucie przy głowicy jest tyle roboty że nie opłaca się ryzykować: wymiana uszczelki w SB to w sumie ze 3h roboty, tu samo dostanie się do głowicy i rozrządu (też jest właśnie wymieniany) to cały dzień grzebania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości