1Z nie odpala

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dude79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 02:05
Lokalizacja: poznań

Post autor: dude79 » wt kwie 10, 2007 19:45

Dzięki Adamm za pomoc wysłałem ci mój nr gg odezwie się jak będziesz dostępny!

[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 23:18 ]
Witam wszystkich!Otóż po wielkich trudach doszedłem gdzie tkwił problem i tu punkt dla Scotto oraz Adamma który pomógł nie raz na gg i tu wielkie dzięki!! A mianowicie ściągnąłem paski klinowe łapie za koło pasowe wału korbowego a na nim luz złapałem więc za śrube dokręcającą koło zębate wału i patrze lużna dokręciłem ręką luz się zmniejszył! Wykręciłem srube ręką i koła pasowe zeszły razem z kołem zębatym wału! Oblookałem wał i wydaje się dobry wstawiam fotki

Obrazek

Obrazek

Co sądzicie o wale bo według mnie nie ucierpiał czy ten półksiężyc jak na zdjęciu to tak ma być? Za to na kole zębatym walu wyrażne ścięcie klina wstawiam fotke

Obrazek

Jak założę koła na wał i kręce w prawo lewo to luz na ok 3 cm czy na nowym kole jak założę powiniem być luz choć mały czy wogóle nie powinno być luzu?Jutro składam wszystko i się okaże czy zapali



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości