Strona 2 z 2

: ndz kwie 08, 2007 17:24
autor: marek29
Pisałem o tym.K14 u mnie dobijało do 1,5
Zacięty zawór to norma w tym turbo.
Nie radzę jeździć bo mnie to kosztowało uszczelkę.
Trzeba wyjąć turbo żeby naprawić (niestety!)
K14 ma zaletę zbiera się od 1500obr/min
......i wadę zapieka się zawór
Porażka.......
Pozdrawiam

: ndz kwie 08, 2007 17:51
autor: wrubciu
Matii1986, Witam nie wiem czy już patrzałeś na ten post http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=k14
a tu jest chyba podobny problem. Apropo tez mam K14 i dmucha mi tak mniej więcej 0,7 bar

: ndz kwie 08, 2007 18:25
autor: Matii1986
marek29, no tak to teraz mi powiedz jak doblokowac ten zawor?jest jakis sposob na to ???

[ Dodano: 08 Kwi 2007 18:27 ]
wrubciu, no a widzisz mi wskaznik pokazuje do 1.9 bar dobija i tak samo bylo na manometrze wiec pewnie jest zaciety ten zawor bo bez zadnego podkrecana tak pokazuje!!

: ndz kwie 08, 2007 18:32
autor: wrubciu
Matii1986, A powiedz jak ci sie autko zbiera na takim ciśnieniu, ja na razie nie narzekam jeździł dobrze, potem zamontowałem BOOST PINa a jak znajdę czas mam ochotę troszkę podkręcić turbawke i dołożyć intercoolera (który leży u mnie w szafie chyba z pół roku )myślę że będzie jeszcze lepiej.......

: ndz kwie 08, 2007 18:43
autor: Matii1986
wrubciu, dobrze chodzi ale od czasu jak dopiero zalozylem boost pina a wczesniej to tak sobie!!!a co do cisnienia to niewydajemi sie zeby takie bylo to by wogole kopcil po zmianie pina tzn przy 2 tys jak mu depniesz to zostawi taka mala chmurke dymu ale spoko a co do zbiorów to jak jest zimne powietrze to odlot :grin:

: pn kwie 09, 2007 21:28
autor: marek29
Matii1986 pisze:marek29, no tak to teraz mi powiedz jak doblokowac ten zawor?jest jakis sposob na to ???
Przy okazji zmiany uszczelki,turbo na "stole" 3 śruby IN-BUS ,zawór do prasy potem czyszczenie ...i poszło.
Nie ukrywam że NIE było łatwo.
W garecie jest prościej ponieważ dzwignia zawotu jest na "zewnątrz".
Ps. Turba czasem trzeba używać bo potem są takie same skutki jak z prowadnicami w AFN.............

: śr kwie 11, 2007 21:24
autor: Matii1986
Noi ciekawe sie zaczyna coraz bardziej dzisiaj zostalo sprawdzone cisnienie w trzecim samochodzie i jest tak samo jak umnie do 1.9 bara dobija spokojnie i teraz co w trzech samochodach sa zapieczone zawory upstowe???Trubiny sa takie same KKK14!Teraz pytanie jak rozkrecic ta gruszke albo odkrecic to Turbo jak te sruby sa tak zapieczone??

: śr kwie 11, 2007 22:07
autor: marek29
Matii1986 pisze:Noi ciekawe sie zaczyna coraz bardziej dzisiaj zostalo sprawdzone cisnienie w trzecim samochodzie i jest tak samo jak umnie do 1.9 bara dobija spokojnie i teraz co w trzech samochodach sa zapieczone zawory upstowe???Trubiny sa takie same KKK14!Teraz pytanie jak rozkrecic ta gruszke albo odkrecic to Turbo jak te sruby sa tak zapieczone??
Może sprawdz wskażnik na jakimś "pewnym"aucie...Skala w Bar ,czy Psi?

: śr kwie 11, 2007 22:28
autor: Matii1986
marek29, tak wskaznik jest sprawny 100% bo to samo pokazal mi manometr!a skala jest w barach pozatym dolaczylem zdjecie jaki mam wskaznik!!odezwij sie na gg bo pisze do Ciebie a nie odpisujesz Pozdro

: śr sie 26, 2009 13:24
autor: wojtaz83
ja tez mialem zapieczony, ale po 2 latach jezdzenia mi sie odpiekl sam tzn otworzyl i tak zostal zaczalem sam go odblokowywac nie wyciagajac z auta tzn odkrecasz wezyk od powietrza idacy do WG(przy samym WG) lejesz do WG WD40, zakrecasz wezyk, odkrecasz na maxa srubke w turbie od regulacji cisnienia, dmuchasz w wezyk pare barow, wkrecasz srubke od regulacji cisnienia na maxa(zwiekszenie cisnienia sprezyna sie napina i probuje zamknac WG) i tak pare razy powtorzyc wsio odpoczatku i powinno puscic mam teraz ustawione 1.1Bara i jest gitara