Strona 2 z 4

: ndz kwie 08, 2007 00:49
autor: gniochu
ja dzisiaj sprawdzilem u siebie jak jak np. na 3 biegu dojde do 3tys obr. i depne mu do podlogi to dochodzi do 0.7 - 0.8 bara

: ndz kwie 08, 2007 00:56
autor: dawid018
To_mas pisze:qrde coś duzo Ci pompuje :// robiłeś cos z nią ???
mam T3 a w nim są tylko 2 rozwiązania żeby podkręcić.1-MBC 2-kombinować z wężykiem.ja mam wężyk zaślepiony i pompuje ile wlezie.dlatego nigdy nie mogę rozpędzić auta na maxa.
gniochu pisze:ja dzisiaj sprawdzilem u siebie jak jak np. na 3 biegu dojde do 3tys obr. i depne mu do podlogi to dochodzi do 0.7 - 0.8 bara
na moje jest ok.

: ndz kwie 08, 2007 00:57
autor: gniochu
na moje jest ok.
tez mi sie tak wydaje tylko te 0.7 bara to mam dopiero na dosc wysokich obrotach....

: ndz kwie 08, 2007 01:06
autor: dawid018
jak ciut zwiększysz dawkę paliwa to będziesz miał wczesniej.to norma że na serii masz dopiero na wysokich obrotach te 0,7.ja wczesniej u siebie przy ok 3500 taż mialem tylko 0,6 bara a teraz mam 1 bar:D

: ndz kwie 15, 2007 16:16
autor: Lukas-182
Też mam turbo Garrett T3, ma dużego laga, ale jak już wejdzie na obroty to po prostu wymiata. W serii miałem ciśnienie 0,64, teraz po założeniu MBC mam ustawione na 0,95 Bar i po prostu turbo teraz wymiata, ale przy większych obrotach. :okej:

: ndz kwie 15, 2007 16:30
autor: gniochu
dawid018, ja u siebie nie mam 1 bara mam ale napewno mniej.... nie wiem jak duzo dawke podkrecici zeby bylo ok...

: ndz kwie 15, 2007 23:57
autor: arwam
Najlepiej delikatnie przekroczyć granicę dymienia :majkel:

: pn kwie 16, 2007 00:39
autor: gniochu
arek wamej, tzn? co masz na mysli??

: pn kwie 16, 2007 00:59
autor: dawid018
gniochu, kręcisz śrubka od paliwa na oko po troszeczku.jak będzie za bardzo dymil to zmniejszasz.musi dymić bardziej niż teraz ale nie tak jak lokomotywa.aaa i czarnym bąkiem sie nie przejmuj za bardzo.ważne żeby przy jeździe ze stalą prędkością było coś za tobą widać.najlepiej skorzystaj z razy z forum jak ustawić dawkę a potem sam wyczujesz czy za dużo czy za mało paliwa.obserwuj tez temp silnika.jak będzie troszkę za dużo paliwa będzie się szybciej i mocniej grzał a to sie może skończyć dziurami w tłokach

: pn kwie 16, 2007 01:45
autor: gniochu
dawid018, ale zalezy dla kogo jeszcze w ktorym momencie zaczya sie mocne dymienia....

: pn kwie 16, 2007 07:10
autor: dawid018
dawid018, ale zalezy dla kogo jeszcze w ktorym momencie zaczya sie mocne dymienia....
to już musisz sam wyczuć na oko.ja mam ta śrubkę od dawki ok 1/6 obrotu wkręcona i jest w miare ok.

: pn kwie 16, 2007 20:29
autor: arwam
Granica dymienia jest osiągana wtedy gdy spaliny przybierają wyraźnie czarne zabarwienie.
Moja propozycja jest taka:
ustaw sobie dawkę bez doładowania tak aby przekroczyć dawkę dymienia
a na doładowaniu tylko trochę

: wt kwie 17, 2007 09:11
autor: tuha
u mnie jest nieosiagalne dymienie niewiem czemu:|nawet jak wezme na maksa dawke wkrece i ktos jedzie za mna i go trepie to nie widac zeby puszczal chmure:|az mnie to dziwi..turbo mam 1,0bar silnik aaz

: wt kwie 17, 2007 09:19
autor: souler
bo masz za mala dawke ciagle. ogranicznik na srubie zdjales?