Przejscie z 5W 40 na 10W 40

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

smoku114
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: smoku114 » pt kwie 06, 2007 12:43

ja do swojego leje półsyntetyk, bryczka ma przelatane już 325 tyś i olej od wymiany do wymiany - nic nie dolewam :)
Acz przyznam jak sprowadziłem go z Niemiec to nie wiedziałem co było lane wcześniej i w warsztacie zalali mi półsyntetyk i tak zostało.



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » pt kwie 06, 2007 17:02

witam kiedys miałe tu podobny problem. tylko ja po przejsciu na 15w chciałem po 8 tys wrucić na 10w. I tak zrobiłem. efekt : ciszej chodzi jak jest zimny, ale za to ciut głośniej jak jest ciepły, o wiele lepszy rozruch ( żwawiej kręci) ogólnie jest ok :) :bigok:


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob kwie 07, 2007 21:18

zostań na syntetyku, ja też na 10000 dolewam około 700 mili, wiec tragiedii nie ma

[ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 21:19 ]
tylko że ja leje półsyntetyka



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » sob kwie 07, 2007 23:36

Oki zostaje przy pełnym syntetyku. Dzieki za porady :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości