Strona 2 z 2

jednak nie garett

: śr kwie 04, 2007 16:07
autor: krakol
:blush:

jednak moja turbinka to nie garett tylko 3 razy jakies K jest napisane to dobra ona czy jednak lepsza ta KKK???

Re: jednak nie garett

: śr kwie 04, 2007 17:06
autor: pasiak
krakol pisze::blush:

jednak moja turbinka to nie garett tylko 3 razy jakies K jest napisane to dobra ona czy jednak lepsza ta KKK???

KKK K03 tak się nazywa te turbo jestem tego w 90% pewny bo flansze kwadratową ma K14 T2 T3 k24 a K03 jako wyjątek ma innego kształtu flansze (przyłącze downpipe)

: śr kwie 04, 2007 23:06
autor: To_mas
krakol, 3K = KKK :))
tak samo dobra jak garrett

K03

: czw kwie 05, 2007 07:24
autor: krakol
a wiec czy tam jest jakas srubka ktorą mogę krecic i zmieniac cisnienie??
a wogole to auto mi jakos zle pali jakies 7 litrow na trasie predkosc kolo 110 120 niekiedy mniej :hmm: turbina chodzi jak powinna a jak patrze na ten zafajdany wskaznik paliwa to tez glupieje raz jest pol zaraz polkreski wiecej pozniej znowu wiecej jeszcze o jedna cala a cholera juz nic nie wiem jak to jest??

: czw kwie 05, 2007 10:42
autor: boostertd
pasiak pisze:K03
hymm ale czy one byly montowane w pierwszych rocznikach?? bo ten silnik na taki wyglada a pozatym K03 bez EGR?? chyba ze ktos juz kiedys cos dlubal

: czw kwie 05, 2007 16:46
autor: pasiak
boostertd pisze:
pasiak pisze:K03
hymm ale czy one byly montowane w pierwszych rocznikach?? bo ten silnik na taki wyglada a pozatym K03 bez EGR?? chyba ze ktos juz kiedys cos dlubal
K03 to ostatnie modele wcześniej szły garrety i K14 a EGR napewno by był gdyby to był ciężki samochód jak mój passat do lekkich golfików raczej EGR się nie stosowało poza silnikami ECOlogicznymi :helm:

: czw kwie 05, 2007 19:28
autor: Michnik
Ja mam KKK K03, nie mam EGR i rocznik 94. Turbina jest już po regeneracji i super sie sprawuje. Jak ktos lubi szybki start spod świateł to jak najbardziej polecam(oczywiście trzeba dać nieco większe ciśnienie i dawkę paliwa).

padla mi wogole turbina

: czw kwie 05, 2007 20:48
autor: krakol
witka

dzis sie moim autem przejchal koles i mi powiedzial dokladnie oznajmil ze padla mi turbina :( fakt nie zbiera sie jak bym chcial a on mowi tak po 1 to mam za duza dawke paliwa ale nie mam robic mniejszej bo auto wogole nie pojedzie. Prawda taka ze moja turbinka pracuje tak. Rano gdy nagrzeje moj silnik okolo 80 do 90 no to cisne wteyd i turbo slysze jak swiszczy ale od mniej wiecej 2700 nawet 2800 tysi powyzej 3 to juz na maksa. Ale jak jest juz popoludnie i jest cieplej jak teraz to juz nie slychac syczenia i autko jakies zamulone jest. na dodatek ostro dymi jak gdyby koles mowi wlasnie ze to ta dawka paliwa no wiec co mam robic?? regeneracja juz czy co?? dodam ze pewien czas mialem problem z termostatem i troche sie przegrzal silnik wiec czy moglo sie cos stac??? co teraz czynic???

: czw kwie 05, 2007 21:27
autor: souler
a gosciu ocenil dzialanie turbo na podstawie przejazdzki? zagladal chociaz do niej? dawki jak nie zmieniales to nie ruszaj. swistanie moze byc spowodowane nieszczelnoscia.

: pt kwie 06, 2007 09:07
autor: boostertd
moja K03 tez swistala jak sie konczyla bo jak sie okazalo wywalala tyle oleju ze byl wszedzie dookola niej

pasuje...

: sob kwie 07, 2007 19:58
autor: krakol
znalazlem powod filtr powietrza byl zawalony na maksa :crazy: ale juz jest spoko turbinke slysze juz przy 2200 obrotow wiec chyba spoko :bigok: a teraz pytanie jaka macie predkosc na 3 biegu na 2000 obrotow?? ja mam 50km/h chcialbym sie dowiedziec jaka wy macie przypominam ma silnik AAZ


pozdro i Smacznego jajeczka :food:

: sob kwie 07, 2007 21:17
autor: souler
kazdy kto ma aaz w golfie bedzie mial taka sama lub okolice.

Re: padla mi wogole turbina

: pn kwie 09, 2007 08:19
autor: pasiak
krakol pisze:witka

dzis sie moim autem przejchal koles i mi powiedzial dokladnie oznajmil ze padla mi turbina :( fakt nie zbiera sie jak bym chcial a on mowi tak po 1 to mam za duza dawke paliwa ale nie mam robic mniejszej bo auto wogole nie pojedzie. Prawda taka ze moja turbinka pracuje tak. Rano gdy nagrzeje moj silnik okolo 80 do 90 no to cisne wteyd i turbo slysze jak swiszczy ale od mniej wiecej 2700 nawet 2800 tysi powyzej 3 to juz na maksa. Ale jak jest juz popoludnie i jest cieplej jak teraz to juz nie slychac syczenia i autko jakies zamulone jest. na dodatek ostro dymi jak gdyby koles mowi wlasnie ze to ta dawka paliwa no wiec co mam robic?? regeneracja juz czy co?? dodam ze pewien czas mialem problem z termostatem i troche sie przegrzal silnik wiec czy moglo sie cos stac??? co teraz czynic???
podpiąc manometr i sprawdzić ile pompuje turbo !!! fabrycznie 0,6-0,8 bara