a dmuchlem go w 1 i 2 dziure ale czy tak czy tak dziala tak samo
ogolnie to chodzi mi o ten plastikowy co jest w filtrze paliwa jak dobrze rozumuje to jest na przewodzie powrotnym czyli strzalka w strone baku ma byc zgadza sie ?
a i jeszcze jedno mam pytanie poniewaz zdarza mi sie gdy auto stoi pod gorke ( na wjezdzie przod w gorze tyl w dole) ze po nocy znika paliwo w werzu doprowadzajacym,cofa sie do baku i ciezko odpalic auto, gdy stoi na rownym wszystko jest ok ( i cholera wie od czego to bo na 100% zadnych nieszczelnosci nie ma opaski nowe, przewody ok zadnych widocznych wyciekow od samej pompy wtryskowej do samego baku, nowy filtr nie byle jaki-Mann)
wyczytalem tu na forum rowniez zeby zakupic sobie jakis dodatkowy zawor jednostronny i zalozyc na przewodzie aby trzymal paliwo ale jak to wyglada ( moze ktos podac jakis link do aukcji) i gdzie najlepiej go zalozyc ( miedzy filtrem a pompa wtryskowa, przed filtrem paliwa, czy na przewodzie przy samym baku)
Nie chce odpalic po 12 godzinach... po 5 odpala od szczala..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dzieki wszystkim za pomoc!!!
Wydaje mi sie ze problemem byla nieszczelnosc na przezroczystym igielitowym przewodzie zalozonym miedzy pompa wtryskowa a filtrem paliwa ( zalozony w celu kontroli czy jest paliwo czy leci powietrze ) ale jak go ruszylem w czasie pracy silnika przy kroćcu filtra paliwa to od razu zaczynalo leciec pol paliwo pol powietrze a silnik przerywal.
Na wszelki wypadek zakupilem kilka opasek zaciskowych kawal tego fabrycznego czarnego przewodu paliwowego i wymienilem wszystkie przewody w okolicy filtra paliwa porzadnie poskrecalem odpowietrzylem i jak narazie auto tylko cyka ( odpukac) i mam nadzieje ze juz tak pozostanie
Wydaje mi sie ze problemem byla nieszczelnosc na przezroczystym igielitowym przewodzie zalozonym miedzy pompa wtryskowa a filtrem paliwa ( zalozony w celu kontroli czy jest paliwo czy leci powietrze ) ale jak go ruszylem w czasie pracy silnika przy kroćcu filtra paliwa to od razu zaczynalo leciec pol paliwo pol powietrze a silnik przerywal.
Na wszelki wypadek zakupilem kilka opasek zaciskowych kawal tego fabrycznego czarnego przewodu paliwowego i wymienilem wszystkie przewody w okolicy filtra paliwa porzadnie poskrecalem odpowietrzylem i jak narazie auto tylko cyka ( odpukac) i mam nadzieje ze juz tak pozostanie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości