Strona 2 z 2

: pn kwie 02, 2007 16:50
autor: adam16v
Kurcze, u mnie też kopci. Byłem dziś u gościa co regeneruje turbiny i sprawdzał luzy i powiedział że są niewielkie. Problemem u mnie jest branie oleju (3-4l /1000km). Dziś wyciągnąłem przewód odmy z przewody powietrza od filtra do turbiny bo koleś sugerował że turbina może zasyssać olej przez odmę. rurkę z odmą wsadziłem do plastikowej butelki pod maską i zobaczymy czy leci tędy olej. Przejeździłęm narazie jakieś 30km i oleju w butelce niema, ale zauważyłem też że mniej (prawie wcale) dymi. Za to trochę dymi z tej odmy. Czy to tak ma być z tą odmą czy ja mam nieszczelne uszczelniacze w głowicy? aha dymienie u mnie jest oczywiście niebieskawe.

: pn kwie 02, 2007 16:58
autor: Gregory477
Mi się wydaje że za dużo kopci max 3500- 4000obr mu cisne I to czarny dym
zapali bez problemu ,i zauważyłem że jak zmieniam bieg tak przy 2200obr to puści też dymek z 2 na 3 bieg.
I co to może być???
może ten zapłon
i lepiej mi pali bez wspomagania zapłonu (sania)
Odp...

[ Dodano: 02 Kwi 2007 17:28 ]
widziałem na allegro golfa mk2 pisało tdi z szerokim filtrem jaka to wersja????