Strona 2 z 2

: śr mar 28, 2007 21:27
autor: Sherman997
:bigok: TERAZ spox :) na starym pasku było wszystko ok jezeli chodzi o pąpe to nic nie bylo ruszane luzu tez nie ma 2 paskii dwa napinacze kupione były poniewaz zmieniony takze jest ten 2 pasek co napedza alternator.A przy okazji mam pytanie gdzie jest czujnik obrotomierza ?? bo ktos mi mowił ze w alternatorze a mi sie nie chce w to wierzyc. a obrotomierz nie działa wogole.A jezeli chodzi o pasek to jest taka mozliwosc ze za mocno naciagneli pasek.Bo jest naciagniety strasznie a u mnie w MK2 1.6 to jest delikatnie naprezony i jest ok.czy poprostu diesel musi miec mocniej naprezony ??

: śr mar 28, 2007 21:59
autor: arturo
Sherman997 pisze:gdzie jest czujnik obrotomierza ?? bo ktos mi mowił ze w alternatorze a mi sie nie chce w to wierzyc
jako takiego "czujnika obrotomierza" to wogóle nie ma, tylko napiecie przemienne (jedna faza) jest doprowadzone z alternatora do obrotomierza.

: pn lut 11, 2008 20:46
autor: treborrrrrr
arturo pisze:
Sherman997 pisze:gdzie jest czujnik obrotomierza ?? bo ktos mi mowił ze w alternatorze a mi sie nie chce w to wierzyc
jako takiego "czujnika obrotomierza" to wogóle nie ma, tylko napiecie przemienne (jedna faza) jest doprowadzone z alternatora do obrotomierza.
Dokładnie. Jedna z trzech faz przed wyprostowaniem na napięcie stałę jest podawana do obrotomierza. Na alternatorze oznaczone jest to wyjściem "W".

: pn lut 11, 2008 23:46
autor: diaz34
mialem identyczny problem z paskiem, u mnie wina byl napinacz...