Brak mocy silnika po przekroczeniu 110kmh

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » wt mar 27, 2007 22:53

rob555 szukaj sie zepsuło :hmm:


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt mar 27, 2007 22:57

skubix, nie zepsulo sie na dole masz wyszukiwarke gogle, niecztalem calego tematu ale sprubujcie pomieniac zaworki ten od EGR i n75 i zobaczcie cosie bedzie dzialo


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

merpol1

Post autor: merpol1 » czw mar 29, 2007 00:27

witam ponownie robiłem dziś testy
podłączyłem laptopa do samochody program VAG COM wersja 2.081 diagnostyka pojazdów w programie klikam wybór sterownika wybieram 01 - elektronika silnika zatwierdzam wchodzę w błędy odczytuje zapisuje kasuje wszystkie i dalej wsiadam rozpędzam samochód do 120 kmh włącza się notlauf czyli praca silnika w trybie awaryjnym odczytuje błędy i mam taki błąd:
17965 p 1557 i opis charge pressure control: positive deviation
35..10... intermittent
już na postoju zapalony silnik nie mogę programem VAG skasować błędu silnik pracuje w systemie awaryjnym czyli ( notlauf ) wyłączam silnik zapalam odrazu ponownie wtedy da się skasować błąd silnik pracuje normalnie znów trasa 120kmh ten sam błąd kilkakrotnie dziś sprawdzałem
czy się ktoś spotkał z takim błędem nie mogę nigdzie znależć tego błędu z programu czyli 17965 czekam na info będziemy dalej walczyć z tematem a może i ktoś ma coś taiego jak ja

[ Dodano: 29 Mar 2007 01:04 ]
17965 P1557 Charge Pressure Contr. Positive Deviation



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » czw mar 29, 2007 10:21

merpol1 pisze: a może i ktoś ma coś taiego jak ja 17965 P1557 Charge Pressure Contr. Positive Deviation
Bardzo wielu tak ma, miało lub mieć będzie. Wyszukiwarka jest na dole strony a w Googlach jak wpiszesz "17965 " ciśnienie znajdziesz setki stron o tym przypadku traktujących.



merpol1

Post autor: merpol1 » czw mar 29, 2007 10:49

dzięki "FIGUREL" świetna porada zapomniałem że mam wyszykiwarkę google

[ Dodano: 29 Mar 2007 10:51 ]
tak tu jest dużo
http://www.google.pl/search?sourceid=na ... %9bnienie+



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 78 gości