Strona 2 z 2

: pn mar 26, 2007 14:04
autor: uysy
koniec pomysłów ?
Nie koniec. Wyklucz EGR.

: pn mar 26, 2007 14:15
autor: predo
z logow wynika ze EGR ladnie zamyka sie do 4.8 ( czy cos kolo tego ) przy maksymalnym obciazeniu wiec o ile logi sa miarodajnym zrodlem informacji to sie EGR mozna wykluczyc...

chyba ze masz jakies inne wskazowki jak sprawdzic czy dziala poprawnie.

Dziwne jest ze jak sie nagrzeje silnik to przestaje kopcic natomiast zimny to kopci na bialo intensywnie...

: pn mar 26, 2007 14:53
autor: rob555
BRX pisze:koniec pomysłów ?
Sprawdziles rozrzad na 100%?
Korbe tez ... :chytry: ?
A w plynie chlodniczym nie ma dziwnych babelkow?

: pn mar 26, 2007 15:31
autor: predo
podobno pasek rozrzadu i napinacze sa wymienione, pompa nie byla ruszana...

a co do korby i plynu chlodniczego to juz BRX sie musi wypowiedziec bo on ma dostep do auta caly czas :D

: pn mar 26, 2007 18:35
autor: BRX
no bombelków niema, oleju nie ubywa

[ Dodano: 28 Mar 2007 23:30 ]
wymieniłem świece. *#cenzura#* dalej kopci jak lokomotywa. ręce mi opadły.

: czw mar 29, 2007 15:12
autor: g_siekierda
ja bym sprawdził koło zębate wału korbowego (i śrubę) czy czasem klina nie ścina. a koło pasowe na wale korbowym nie ma przypadkiem bicia promieniowego albo osiowego?

: czw mar 29, 2007 17:34
autor: golfir
moze to i troche głupie pytanie ale dopiero zaczalem \zabawe z TDI o jaka korbe chodzi?