Zimny b.mocno kopci na biało, pracuje nierówno

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn mar 26, 2007 14:04

koniec pomysłów ?
Nie koniec. Wyklucz EGR.



predo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 13:56
Lokalizacja: Edinburgh

Post autor: predo » pn mar 26, 2007 14:15

z logow wynika ze EGR ladnie zamyka sie do 4.8 ( czy cos kolo tego ) przy maksymalnym obciazeniu wiec o ile logi sa miarodajnym zrodlem informacji to sie EGR mozna wykluczyc...

chyba ze masz jakies inne wskazowki jak sprawdzic czy dziala poprawnie.

Dziwne jest ze jak sie nagrzeje silnik to przestaje kopcic natomiast zimny to kopci na bialo intensywnie...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/154442.html][img]http://images.spritmonitor.de/154442.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn mar 26, 2007 14:53

BRX pisze:koniec pomysłów ?
Sprawdziles rozrzad na 100%?
Korbe tez ... :chytry: ?
A w plynie chlodniczym nie ma dziwnych babelkow?


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

predo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 13:56
Lokalizacja: Edinburgh

Post autor: predo » pn mar 26, 2007 15:31

podobno pasek rozrzadu i napinacze sa wymienione, pompa nie byla ruszana...

a co do korby i plynu chlodniczego to juz BRX sie musi wypowiedziec bo on ma dostep do auta caly czas :D


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/154442.html][img]http://images.spritmonitor.de/154442.png[/img][/url]

BRX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:23
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: BRX » pn mar 26, 2007 18:35

no bombelków niema, oleju nie ubywa

[ Dodano: 28 Mar 2007 23:30 ]
wymieniłem świece. *#cenzura#* dalej kopci jak lokomotywa. ręce mi opadły.



g_siekierda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: g_siekierda » czw mar 29, 2007 15:12

ja bym sprawdził koło zębate wału korbowego (i śrubę) czy czasem klina nie ścina. a koło pasowe na wale korbowym nie ma przypadkiem bicia promieniowego albo osiowego?



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » czw mar 29, 2007 17:34

moze to i troche głupie pytanie ale dopiero zaczalem \zabawe z TDI o jaka korbe chodzi?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 109 gości