lukas600v pisze:Ja mam DI czerwone i mam 101ps,juz nie wiem jak to jest faktycznie z tymi oznaczeniami??
czerwone "DI" oznacza, że silnik jest na pompowtryskach a nie, że musi mieć 130 KM. AJM ma 115 KM i też przecież ma DI czerwone, wyjątek stanowi silnik ARL z czerwonym TDI jako najmocniejsza jednostka montowana w Golfie MK4 w dieslu przy pojemności 1.9 litra
: śr paź 22, 2008 13:09
autor: EnJoy
lukas600v pisze:Ja mam DI czerwone i mam 101ps,juz nie wiem jak to jest faktycznie z tymi oznaczeniami??
w 100 konnych jednostkach PD czerwone "DI" występowało do rocznika 2001, a samo czerwone "I" od 2001 w górę
Pytanie o oznaczenie silnika.
: ndz wrz 11, 2011 19:42
autor: mmmmat
to jak z tym alh ma zmienna geometrie lopatek czy nie ma?
czy kierowniczki czym to sie różni?
Bo mam taki problem ostatnio autko cos słabo ciśnie i wyczysciłem egr zaslepiłem obieg wyczysciłem przeplywke i zawór podcisnienia, i dalej bez zmian i wymieniłem fitler paliwa i autko zaczeło jezdzić ale tylko przez 4 dni i teraz znowu mół
przez te 4 dni turbo przy 2 tys czuć było że ciagnie teraz niby jedzie ale do 100 na godz i lipa , wiec jak to jest albo ciagnie turbo albo nie ? wyl i wla nie pomaga mozna w ten sposób turbo przeczyścić? jak na tym linku czy to nie takie proste?
" onclick="window.open(this.href);return false;
chyba ze ten zawór podcisnienia pada ale go przeczyscilem nasmarowałem powinno smigać
Pytanie o oznaczenie silnika.
: ndz wrz 11, 2011 20:33
autor: Michał_1977
mmmmat pisze:jak z tym alh ma zmienna geometrie lopatek czy nie ma?