Strona 2 z 2

: pn mar 19, 2007 15:07
autor: cowboy
KAFEL, współczuje :(

ale dałes chłopie, po co Ci ten stożek ??
KAFEL pisze:teraz odpala ale gasnie i dymi
nie chce być złym prorokiem ale może coś turbince zaszkodził ten filtr ?

: pn mar 19, 2007 16:54
autor: KAFEL
z tym olejem to nic sie nie stalo stan byl pol ale widocznie nie opadl a ja dolalem no i teraz mam za duzo ponad stan zmienilem filtr na normalny nowy jezdzilem troche ale jak postal pare godzin to ciezko odpala, a moze zawory czy cos tam sie przestawilo i musza sie po jakims czasie wyregolowac? przeplywka pewnie do wymiany ale jutro jeszcze sprobuje pojezdzic bez podpietej wiec jak bedzie tak samo tzn ze jest walnieta no nie?? ale mi ten filtr namieszal juz nigdy nie kupie takiego badziewia oddalem go i dostalem kase na szczescie wiec teraz ja strace na kompa no i mi jeszcze przelacznik sie spalil od awaryjnych i nie mam migaczy ale jaja................... :panna:

: wt kwie 10, 2007 00:13
autor: Scotto
dzis widzielismy sie z KAFEL, podlaczalem kompa i niechcial sie polaczyc z ecu, prubowalem pare programow i nic, wkoncu udalo mi sie polaczyc na odpalonym silniku ale bledy ktore zczytal komp to przeplywka, KAFEL mowi ze zmienil ja zaraz po stozku i bledow nie wykasowal(teraz juz skasowane), turbina tez niedawno robiona wedlug niego, moze zrobil by ktos zrzut z ETKI jak powinny byc polaczone wezyki do zaworkow n75 i n18, co to moze byc nadal brak mocy, sztanga nie bangla jak trzeba, czy dalej cos z turbo nie tak, co do laczenia sie vaga z ecu podejzewam alarm bo ma jeden alarm fabryczny i drugi wdlug chyba czyjegos patentu czyt(poprzedniego wlasciciela) i ten jakos dziwnie dziala, niedlugo moze uda sie nam zrobic logi z kanalow 03 08 11, ma moze ktos jakis pomysl na co zwrucic uwage co moze byc przyczyna a i czy pasowala by do tego silnika przeplywka z 110konnego silnika? ja jakos na to obstawiam bo auto od dolnych obrotow muli

: wt kwie 10, 2007 23:01
autor: KAFEL
dzieki za podlaczenie scotto urzadzilismy sobie wczoraj pogawedke co nie? :bajer: ogolnie auto jest slabe jakby brakowalo mu powietrza na wolnych obrotach szybko lapie temperature i z odpaleniem ciezko tzn odpali ale gasnie dlawi sie i kopci po sciagnieciu gornego wezyka z n75 z bialej glowki auto jakby odedchnelo slychac to nawet na filtrze powietrza lekkie buczenie po wlozeniu wezyka auto gasnie ta mala czarna sztanga przy egr-rze rusza sie po sciaganiu weza z n75 i sie jakos zacina trzeba ja ruszyc by auto nie mulilo sie wiec to pewnie trzeba nowe po za tym jest tam przeciek rowniez, tak jak juz scotto radzil trzeba spuscic olej bo jest ponad stan rozrusac sztange na turbinie i zobaczymy moze by podmienic przeplywke nie wiem jakby ktos mial jakies pomysly prosze o napisanie w tym temacie..........

: śr kwie 11, 2007 22:38
autor: zuczek
Scotto, jesli chodzi o VAGa i Golfa 4 to problem jest bardzo czesty brak komunikacji z ECU. Ja to rozwiazuje tak:
VAG-Options i zaznacz KWP-1281 /KWP2000 i APLLY albo
w opcjach protokołu ustwic Start baud 9600 mi pomaga w laczeniu sie z Golfem 4.pozdro.

: śr kwie 11, 2007 22:57
autor: KAFEL
dobra panowie pytanie teraz znalazlem sposob na odpalanie golfa tzn wyciagam wezyk z n75 ten pierwszy od gory przy bialej glowce nie wiem gdzie on powinien odchodzic bo czeka az ktos wysle mi schemat polaczenia wezykow. Sciagam wezyk odpalam auto wtedy ta wajcha czarna przy Egr-rze jest podciagnieta do gory gdy zakladam wezyk zpowrotem wajcha opada i auto gasnie musze ja przytrzymac i delikatnie opuscic i wtedy zostaje w takim polozeniu gdzie powietrze auto dostaje i nie dlawi sie temp nie idzie do gory no i turbo chula jak szalone .... Ale jest nastepny problem jak przeciagne auto za dlugo pojawia sie blad i jakby n75 padlo a przeciez jest nowka ma 3 tyg blad ktory odcina turbawke i jade jak zwyklym dieslem. wtedy cala procedura od nowa bo przy zwyklym odpaleniu auto bedzie sie dlawic wiec trzeba przytrzymac wajche by odpalic i znow mozna sie cieszye moca ale do czasu co jest graneto ze wajcza i pewnie caly ten durzy Egr do wymiany to wiem ale co powoduje spadek mocy??

: śr kwie 11, 2007 23:00
autor: gniochu
czy przeplywka moze byc powodem gasniecia silnika i kopcenia?? Nie wydaje mi sie poniewaz kuzyn w audi A6 mial uwalona przeplywke to byla tylko mulowata i wiecej palila ale chodzic normalnie chodzila i odpalala....

[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 23:01 ]
KAFEL pisze:padlo a przeciez jest nowka ma 3 tyg
ale to nie znaczy ze dobre?? moze wada fabryczna?

: śr kwie 11, 2007 23:10
autor: KAFEL
a wiec czy je sprawdzic wystarczy zamienic z egrem? zy wlozyc stary bo go mam?