Z bieda wyciagam 150 km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Przeplywki nie czyscilem jeszcze, ale piatkowe logi podaja ze na 3 biegu dochodze do 4580 obr/min, dalej nie cialem, nie bylo potrzeby..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
A jak jest jak jedziesz na innych biegach? Tak samo zdycha przy 3800?Komas pisze:ja dzisiaj sprawdzalem nawet na 3 biegu jak go przycisne to rwie sie do przodu i przy ok 3800obr zdycha.
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
jutro sprawdze i napisze
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 07:37 ]
w drodze do pracy na drugim biegu zamula go przy ok 4200 do 4400 na 3 biegu okolo 3800 na 4 nie sprawdzalem bo nie mialem gdzie sie rozbujac a z tego co pamietam z trasy to lapie zamulke przy ok 140 do 150km/h
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 07:37 ]
w drodze do pracy na drugim biegu zamula go przy ok 4200 do 4400 na 3 biegu okolo 3800 na 4 nie sprawdzalem bo nie mialem gdzie sie rozbujac a z tego co pamietam z trasy to lapie zamulke przy ok 140 do 150km/h
[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]
Witam serdecznie, żeby nie zakładać nowego tematu podłączę się do Was.
Otóż mam taki problem w moim MKIII 1.9 TDi 90KM a mianowicie:
jakieś 3 miechy temu miałem problem z silnikiem podczas dodawania gazu odczuwalne były strząsy oraz silnik nie miał mocy- po lekturze forum - za co dzięki- dowiedzialem się że są to typowe objawy zabrudzonego nastawnika, udałem się więc do mechanika, który mi go wyczyścił stwierdził natomiast że nastawnik byl wpożo ale ktoś przestawił dawkę paliwa na większą od nominalnej więc ją przestawił tak że silnik wtedy pracował przy wolnych obr. 950obr/min on przestawił na 850obr/min. Cel został osiągniety silnik pracuje płynnie i mam moc. Ale pojawił się inny problem otóż zaczął kopcić jak jest zimny leci jasnoniebieski dymek jak sie rozgrzeje jest ok oraz kopci przy większych obrotach jak mu przyłoże -czarnym dymem.
Kolejny problem jaki zauważyłem to taki że silnik traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów (dot. 3, 4 biegu) przy niższych biegach po przegięciu z obrotami pow 3 tyś dzieje się coś bardzo dziwnego otóż silnik przestaje regularnie pracować- chodzi jak by pracował na 3 garach jeśli nie na dwóch- jednym słowem klekocze a z tyłu czarno jak z kotlowni dzieje się tak przez ok 10 sek- wtedy musze wcisnąć sprzęgło i poczekać na wolnych obrotach- po tym czasie jak ręką odjął. Czemu tak jest? za wszelką pomoć wiekie dzięki...
Pozdrawiam
Otóż mam taki problem w moim MKIII 1.9 TDi 90KM a mianowicie:
jakieś 3 miechy temu miałem problem z silnikiem podczas dodawania gazu odczuwalne były strząsy oraz silnik nie miał mocy- po lekturze forum - za co dzięki- dowiedzialem się że są to typowe objawy zabrudzonego nastawnika, udałem się więc do mechanika, który mi go wyczyścił stwierdził natomiast że nastawnik byl wpożo ale ktoś przestawił dawkę paliwa na większą od nominalnej więc ją przestawił tak że silnik wtedy pracował przy wolnych obr. 950obr/min on przestawił na 850obr/min. Cel został osiągniety silnik pracuje płynnie i mam moc. Ale pojawił się inny problem otóż zaczął kopcić jak jest zimny leci jasnoniebieski dymek jak sie rozgrzeje jest ok oraz kopci przy większych obrotach jak mu przyłoże -czarnym dymem.
Kolejny problem jaki zauważyłem to taki że silnik traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów (dot. 3, 4 biegu) przy niższych biegach po przegięciu z obrotami pow 3 tyś dzieje się coś bardzo dziwnego otóż silnik przestaje regularnie pracować- chodzi jak by pracował na 3 garach jeśli nie na dwóch- jednym słowem klekocze a z tyłu czarno jak z kotlowni dzieje się tak przez ok 10 sek- wtedy musze wcisnąć sprzęgło i poczekać na wolnych obrotach- po tym czasie jak ręką odjął. Czemu tak jest? za wszelką pomoć wiekie dzięki...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 19, 2007 12:12 przez lokmen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
poszukaj na forum tematow o n-75 i notlauflokmen pisze:olejny problem jaki zauważyłem to taki że silnik traci moc po przekroczeniu 3000 obrotów (dot. 3, 4 biegu)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Proponuje żebys przepływke wyczyścił. trudne to nie jest, drogie również, a z pewnościa nie zaszkodzi...Komas pisze:jutro sprawdze i napisze
[ Dodano: Pon Mar 19, 2007 07:37 ]
w drodze do pracy na drugim biegu zamula go przy ok 4200 do 4400 na 3 biegu okolo 3800 na 4 nie sprawdzalem bo nie mialem gdzie sie rozbujac a z tego co pamietam z trasy to lapie zamulke przy ok 140 do 150km/h
Dzis sprawdzałem (trasa siekierkowska) czy wzsytko gra w moim 1z - 4-ty bieg ok 4200 obr/min 175km/h, dalej nie kręciłem bo szkoda katować....
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6292f2c84e6d33f1.html][img]http://images20.fotosik.pl/364/6292f2c84e6d33f1m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/158164.html][img]http://images.spritmonitor.de/158164.png[/img][/url]
Niestety problem znow powrocil mimo to ze po wyczyszczeniu przeplywki przez chwile bylo dobrze.Dodam jeszcze ze w momecie jak autko niechce isc wiecej niz 150km/h to silnik jakby lekko glosniej pracuje i niejest tak dynamiczny (jest bardzo delikatnie oczuwalne)
Zauwazylem jeszcze ze przy predkosci ok 130-140 na piatym biegu (w momecie kiedy niechce isc) odczulem kilka ray takie delikatne falowanie .Trwalo to tylko chwilke i pozniej juz znikalo.I jescze jedno pytanko czy parametry jakie powiny byc przy tescie dynamicznym mozna porownac z silnikiem 1Z (ja mam AHU) czy beda inne. Gdzie mozna znalesc taka tabele do silnika AHU
Zauwazylem jeszcze ze przy predkosci ok 130-140 na piatym biegu (w momecie kiedy niechce isc) odczulem kilka ray takie delikatne falowanie .Trwalo to tylko chwilke i pozniej juz znikalo.I jescze jedno pytanko czy parametry jakie powiny byc przy tescie dynamicznym mozna porownac z silnikiem 1Z (ja mam AHU) czy beda inne. Gdzie mozna znalesc taka tabele do silnika AHU
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Chyba niekoniecznie moj smiga jak ta lala ostatnio leciałem 170 dalej nie cisnałem bo 70 się zblizała (korki a egzamin dziewczynie by przeleciał) innym razem 5 osob i prawie pelny bak 160 spokojnie a i taki daciazony to nawet nim nie bujało
A w swoim zmieniłem lampki z przodu z tyłu i jak załoze aluski to porobie fotki
A w swoim zmieniłem lampki z przodu z tyłu i jak załoze aluski to porobie fotki
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
u mnie tez było podobnie, ostatnio troche go przepaliłem przy obrotach około 4500-4700 było czuć równomierne falowanie mocy, przy mniejszych obrotach i prędkościach nigdy nic sie nie działo, prędkość max też nie za wysoka, około 175kmh chyba że pociągne dłużej, przepływke czyściłem, i styki na N75 (ile kosztuje nowy N75 i jak sie naprawde ten zawór nazywa?) paliwo też dobre. a może poprostu przepływka już nie jest do wyczyszczenia? wszystko jest ok oprócz tych bardzo wysokich obrotów, no może jeszcze wolno sie rozpędza co też czasem denerwujeS1BART1 pisze:odczulem kilka ray takie delikatne falowanie
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: ndz sty 28, 2007 19:21
- Lokalizacja: Poznań/Horodyszcze
- Kontakt:
Jesli chodzi o czyszczenie przeplywki pomaga ale na krotko mialem taka przypadlosc w swoim TDI w passacie b5... Czesto pomoze na troche i objawy wracaja wniosek -> uszkodzona przeplywka. A jesli chodzi o mycie polecam benzyne ekstraktowa (chyba tak sie nazywa) idealnie przeplucze i szybko wysycha.
Tylko BMW!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości