Strona 2 z 2

: pt mar 16, 2007 13:14
autor: bartmich3
cowboy, dzięki za książke !

: pt mar 16, 2007 13:15
autor: cowboy
RALFI pisze:tunera czy on jest w W_wie czy w Łodzi
uysy jest z Łodzi...to w sumie niedaleko

dołoż pare talarów to od razu zrobisz chiptuning + hamowanie na hamowni (do wyboru inercja lub obciążeniówka MAHA)

POLECAM !

: pt mar 16, 2007 14:58
autor: inspire
Jesteś z mysłowic więc blisko możesz podjecxhać do aligatora do katowic, ma bardzo dużą wiedzę i doświadczenie , nie będzie problemu, ewentualnie do krzyska na dąbrówkę.
Sam podjeżdżam do allego gdy nie ogarniam problemów. Na szczęście występują one u mnie sporadycznie. Złe odpalanie na gorącym to znany problem vw prawdopodobnie mała dawka paliwa a szarpanie to może być przepływka.

: pt mar 16, 2007 16:18
autor: $vwiciu
bartmich3, Napisz posta na babci ze potrzebujesz vaga na spota.. jezeli bedzie martini to sie z nim umowisz na vagowanie na spocie.. z reszta napisze Ci na PW moja kome zadzwon to sie ugadasz co i jak bo mam pilna sprawe i nei czesto jestem na kompie.. jak co to wpadnij najwyzej na brzeczki powiem Ci co i jak wszystko!

: pt mar 16, 2007 17:13
autor: bartmich3
cowboy, jak sie można z tobą skontaktować ?

: pt mar 16, 2007 17:21
autor: cowboy
cowboy, jak sie można z tobą skontaktować ?
napisz PW na forum to Ci podam GG

w weekend moge być rzadko, ale próbuj :)

: pt mar 16, 2007 17:22
autor: bartmich3
cowboy, sprawdziłem ta wtyczke i faktycznie jest tak jak mówisz ! czyli pali idelanie nawet za idealnie!

powiedz mi co teraz robić ? czy ma to coś wspólnego z pompa wtryskową ?? bo ten wspaniałomyslny mechanik stwierdził jakiś błąd na pompie!
nie miałem wymienionego rozrządu a jest już czas na niego, jesli to ma coś wspólnego z pompą to mogłbym to zrobić wszytsko za jednym razem bo i tak do pompy trzeba go zdjąc

na pompie wtryskowej mechanik coś podkreci ale tak że przestało dławić silnik ale spadło przyspieszenie!

daj znac co tu mozna poradzić i za ile ?? dzieki

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 16:23 ]
moje gg 2424603

: pt mar 16, 2007 17:30
autor: a_badurowicz
Ja mam podobny problem. Zobacz czy na przewodzie paliwowym nie pojawia się pęcherzyk powietrza. U mnie w tym tkwi problem że gdzie zasysa powietrza i paliwo opada w przewodzie.

: pt mar 16, 2007 17:31
autor: bartmich3
no zauwazyłem powietrze ! ale to może być powodem trudego odpalania na ciepłym silniku?

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 16:40 ]
a_badurowicz, odezwij sie na moje gg 2424603

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 17:51 ]
w rurce od filtra paliwa do silnika mam sporo powietrza! nie bardzo potrafia sie go pozbyć ! jak zaciągnąłem powietrze od silnika to jest go dosc dużo ! może to być powodem trudnego odpalania ?

: pn mar 19, 2007 00:03
autor: a_badurowicz
Powietrze w przewodzie utrudnia odpalanie, w szczególności w sytuacji kiedy samochód stoi dłuższy czas i paliwo dość mocno opadnie. Usterki można szukać wszędzie (oczywiście w układzie paliwowym). Miałem kiedyś taki przypadek w Peugeot (diesel). Dziurka w przewodzie była nie widoczna gołym okiem... Ja rozpocząłem od wymiany pompy itd a właściwie można było wymienić tylko krótki przewód :)

: wt mar 20, 2007 13:11
autor: Holiii
cowboy, czesc mam problem taki jak wyzej opisany auto cierzko odpala na ciepłym silniku posiadam równierz vag czy jest mozliwe wgranie tych map czy lepiej skorzystac z jakiejs firmy tak jak pisałes i ten chiptuning zaraz zrobic jak tak to czy wiesz moze gdzie w wielkopolsce jest ktos kto sie na tym zna dobrze dane poj MK4 TDI 1.9 90ps 98r prawdowpodobne oznaczenie silnika to ale .alh jesli tu nieznasz nikogo to moze jakis kontakt do tego goscia z łodzi wsumie to niedaleko