Mk4 cięzko mi go odpalić! pompa wtrysku czy filtry paliwa ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 13:14

cowboy, dzięki za książke !



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 16, 2007 13:15

RALFI pisze:tunera czy on jest w W_wie czy w Łodzi
uysy jest z Łodzi...to w sumie niedaleko

dołoż pare talarów to od razu zrobisz chiptuning + hamowanie na hamowni (do wyboru inercja lub obciążeniówka MAHA)

POLECAM !



Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pt mar 16, 2007 14:58

Jesteś z mysłowic więc blisko możesz podjecxhać do aligatora do katowic, ma bardzo dużą wiedzę i doświadczenie , nie będzie problemu, ewentualnie do krzyska na dąbrówkę.
Sam podjeżdżam do allego gdy nie ogarniam problemów. Na szczęście występują one u mnie sporadycznie. Złe odpalanie na gorącym to znany problem vw prawdopodobnie mała dawka paliwa a szarpanie to może być przepływka.


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Awatar użytkownika
$vwiciu
ProVWokator
ProVWokator
Posty: 74
Rejestracja: czw lip 27, 2006 16:02
Lokalizacja: Myslovitz
Kontakt:

Post autor: $vwiciu » pt mar 16, 2007 16:18

bartmich3, Napisz posta na babci ze potrzebujesz vaga na spota.. jezeli bedzie martini to sie z nim umowisz na vagowanie na spocie.. z reszta napisze Ci na PW moja kome zadzwon to sie ugadasz co i jak bo mam pilna sprawe i nei czesto jestem na kompie.. jak co to wpadnij najwyzej na brzeczki powiem Ci co i jak wszystko!


[img]http://images14.fotosik.pl/67/d428ff7f07c88a3f.jpg[/img]
vwslask.pl GRUPA ŚLĄSK

Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 17:13

cowboy, jak sie można z tobą skontaktować ?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 16, 2007 17:21

cowboy, jak sie można z tobą skontaktować ?
napisz PW na forum to Ci podam GG

w weekend moge być rzadko, ale próbuj :)



Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 17:22

cowboy, sprawdziłem ta wtyczke i faktycznie jest tak jak mówisz ! czyli pali idelanie nawet za idealnie!

powiedz mi co teraz robić ? czy ma to coś wspólnego z pompa wtryskową ?? bo ten wspaniałomyslny mechanik stwierdził jakiś błąd na pompie!
nie miałem wymienionego rozrządu a jest już czas na niego, jesli to ma coś wspólnego z pompą to mogłbym to zrobić wszytsko za jednym razem bo i tak do pompy trzeba go zdjąc

na pompie wtryskowej mechanik coś podkreci ale tak że przestało dławić silnik ale spadło przyspieszenie!

daj znac co tu mozna poradzić i za ile ?? dzieki

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 16:23 ]
moje gg 2424603



a_badurowicz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 16, 2007 17:27
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: a_badurowicz » pt mar 16, 2007 17:30

Ja mam podobny problem. Zobacz czy na przewodzie paliwowym nie pojawia się pęcherzyk powietrza. U mnie w tym tkwi problem że gdzie zasysa powietrza i paliwo opada w przewodzie.



Awatar użytkownika
bartmich3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 13:40
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: bartmich3 » pt mar 16, 2007 17:31

no zauwazyłem powietrze ! ale to może być powodem trudego odpalania na ciepłym silniku?

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 16:40 ]
a_badurowicz, odezwij sie na moje gg 2424603

[ Dodano: Pią Mar 16, 2007 17:51 ]
w rurce od filtra paliwa do silnika mam sporo powietrza! nie bardzo potrafia sie go pozbyć ! jak zaciągnąłem powietrze od silnika to jest go dosc dużo ! może to być powodem trudnego odpalania ?



a_badurowicz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 16, 2007 17:27
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: a_badurowicz » pn mar 19, 2007 00:03

Powietrze w przewodzie utrudnia odpalanie, w szczególności w sytuacji kiedy samochód stoi dłuższy czas i paliwo dość mocno opadnie. Usterki można szukać wszędzie (oczywiście w układzie paliwowym). Miałem kiedyś taki przypadek w Peugeot (diesel). Dziurka w przewodzie była nie widoczna gołym okiem... Ja rozpocząłem od wymiany pompy itd a właściwie można było wymienić tylko krótki przewód :)



Holiii
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt mar 20, 2007 12:42
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: Holiii » wt mar 20, 2007 13:11

cowboy, czesc mam problem taki jak wyzej opisany auto cierzko odpala na ciepłym silniku posiadam równierz vag czy jest mozliwe wgranie tych map czy lepiej skorzystac z jakiejs firmy tak jak pisałes i ten chiptuning zaraz zrobic jak tak to czy wiesz moze gdzie w wielkopolsce jest ktos kto sie na tym zna dobrze dane poj MK4 TDI 1.9 90ps 98r prawdowpodobne oznaczenie silnika to ale .alh jesli tu nieznasz nikogo to moze jakis kontakt do tego goscia z łodzi wsumie to niedaleko


Holi MK4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości