Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr mar 14, 2007 00:12

suavomer pisze:rob555, ALH są do duszy.
czemui tak twierszisz podaj jakieś konkrety czy cóś - czy to może jest na zasadzie " nie bo nie" - na prawde interesuja mnie argumenty
suavomer pisze:Znaczy coś w nich jest nie tak skoro jednym palą dużo innym nie i tylko nikt nie wie dlaczego.
no właśnie i to jest zastanawiające - albo Ci co im dużo pali maja faktycznie coś walnięte, albo co im pali malo - po prostu ściemniaja tak aby siebie dowartościować (ale jaki by w tym cel mieli)

i jaka tego przyczyna moze być - ze ten sam silnik elegancko "nastrojony" pod VAG-iem ma takie różne wyniki
Remigiusz78 pisze:Co do wtrysków, to zacytuję uysego:
Z fabrycznych - ASV - 0 432 193 594/592-sterujący VW:038 130 202A/B
nie kumam tego o co tu chodzi w twoim poście - chyba jestem zbyt ciemny ale na prawde nie mam pojęcia do czego to przypiąć


Obrazek

Awatar użytkownika
Wujek Sibula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: Wujek Sibula » śr mar 14, 2007 00:35

niebieski91 pisze:
Remigiusz78 pisze:Co do wtrysków, to zacytuję uysego:
Z fabrycznych - ASV - 0 432 193 594/592-sterujący VW:038 130 202A/B
nie kumam tego o co tu chodzi w twoim poście - chyba jestem zbyt ciemny ale na prawde nie mam pojęcia do czego to przypiąć
Kolega Remigiusz podał Ci numery katalogowe wtrysków z ASV, idziesz do sklepu motoryzacyjnego, albo do innego źródła części i mówisz, że chcesz wtryski o takim numerze. Oni Ci ładnie wszystko powiedzą (jaka cena itd)

Pozdrawiam serdecznie :) :pub: :pub:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 14, 2007 00:39

niebieski91 pisze:Remigiusz78 napisał/a:
Co do wtrysków, to zacytuję uysego:
Z fabrycznych - ASV - 0 432 193 594/592-sterujący VW:038 130 202A/B


nie kumam tego o co tu chodzi w twoim poście - chyba jestem zbyt ciemny ale na prawde nie mam pojęcia do czego to przypiąć
podal numery wtryskow od ASV po ktorych bedziesz wiedzial co kupujesz :D
na allgero mozna czasem znalezc nowe za 1000 zl komplet lub uzywki ok 500 - 600 zl


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr mar 14, 2007 09:29

Wujek Sibula pisze:Kolega Remigiusz podał Ci numery katalogowe wtrysków z ASV,
Adamm pisze:podal numery wtryskow od ASV po ktorych bedziesz wiedzial co kupujesz
dzięki bardzo bo jestem zielony i dlatego nie zakumałem - czyli gdybym chciał kupić to takie właśnie.


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr mar 14, 2007 13:49

No i załapał :)

Tak, musze zacząć odkładać na te zabawki. Ale jak narazie to mi marnie idzie. :(

[ Dodano: 14 Mar 2007 12:54 ]
Chłopy, a gdyby tak....

Czy mogli byście zrobić zrzuty VAGowe z waszymi ustawieniami? Ale nie z logami, tylko z ustawieniami na konkretnych kanałach. Oczywiście, autka będą z różnych lat, przepływki w różnym stanie itp, itd, ale wartości powinny być teoretycznie zbliżone.

Moglibyśmy zrobić małę zestawienie i sprawdzić z dokumentacją od ALH! Gdzieś mam prawidłowe wartości książkowe do ALH.

Może do czegoś dojdziemy. Kto nie próbuje, ten nie ryzykuje.


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr mar 14, 2007 13:56

Remigiusz78 pisze:Może do czegoś dojdziemy. Kto nie próbuje, ten nie ryzykuje.
no czyli wtedy można by było pokorygować pod te najlepsze ustawienia u tych ktorym chodzi i pali najlepiej ?


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr mar 14, 2007 14:04

O tóż to!

Ja w przyszłym miesiącu kupuje kabelek i biegne do kolegi Suavomera z zapasem czteropaków, na korepetycje VAGOWE:)

PS.

O ile da się przekonać.....


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
suavomer
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: sob lut 04, 2006 21:22
Lokalizacja: ZG

Post autor: suavomer » śr mar 14, 2007 17:38

niebieski91, ja mam już dość mojego alh. Poszukaj moim postów to się dowiesz wszystkiego o moich bojach ze spalaniem, mocą itp. Teraz w końcu doprowadziłem moje autko do porządku (TEORETYCZNEGO) tzn. poprawiłem rozrząd po babraczach, sprawdziłem wszystko pod kątem vaga, czujniki itp. i jest dobrze ALE DALEJ PALI DUŻO. I takich jak ja właścicieli ALH znalazłem DUŻO po forach. Co mają wszystko OK z autkiem ale im PALI DUŻO podczas gdy innym pali mało. Inaczej mówiąc przyczyna jest nieznana...

Remigiusz78, kabel kup to fajna sprawa, piwo kup, wpadaj do mnie pogoda sprzyja. Zaś co do mojej wiedzy to jest ona coraz większa ale w świetle tego co napisałem powyżej jestem ciemny jak tabaka w rogu. Ale może nauczysz Ty mnie cos o kanałach... (weź tę literaturę o której wspominałeś...)

Pozdro


Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr mar 14, 2007 18:56

Spoko ławek... damy rade, ALHowcy, łączcie się!!!

Porobimy zrzuty, spiszemy wszystko i będziemy eksperymentować. W końcu musimy do czegoś dojść.

Skoro jednym pali mało, a nam pali dużo, to coś jest nie tak. To że mnie pali dużo, to rozumiem (automat). Ale że manual ma spalanie, takie jak u mnie??!!

Do dzieła!!

[ Dodano: 14 Mar 2007 17:56 ]
Spoko Sławek... damy rade, ALHowcy, łączcie się!!!

Porobimy zrzuty, spiszemy wszystko i będziemy eksperymentować. W końcu musimy do czegoś dojść.

Skoro jednym pali mało, a nam pali dużo, to coś jest nie tak. To że mnie pali dużo, to rozumiem (automat). Ale że manual ma spalanie, takie jak u mnie??!!

Do dzieła!!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr mar 14, 2007 19:06

będę czekal z nieccierpliwościa na Szanownych kolegów wnioski. Jak pisalem ja za grosz nie mam duszy mechanika i w tym względzie raczej dwie lewe ręce.

Bedę jednak czekal na wnioski bo bedę przynajmnie(tak mi sie wydaje) wiedzial co dalej robić i czego szukac - i jakie sugestie mechaniorom podtykać

Trzymam za Was kciuki chlopaki -

Połączyłbym z Wami swoje siły ale do ZG to u mnie starasznie daleko.


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr mar 14, 2007 19:16

No ale chyba możesz poprosić swoich mechaniorów o trochę zrzutów ekranowych?

Przynajmniej juz coś będziesz miał!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr mar 14, 2007 19:42

a o tym nie pomyuślałem. Podjadę do nich i zapytam.

Gdybym wcześniej na to wpadł ????

dwa dni temu byłem u nich i między innymi poprosiłem o podłączenie do kompa i sprawdzenie, dawek, kąta wtrysku i innych pierdół

a tak apropos czy słyszeliście coś o firmie EPS - bo jeden kowal który wcześniej wsadzał łapy do mojego auta wstawił mi przepływkę EPS (jakiś zamiennik) - ale czy to jakaś pożądna czy lipa jest - bo skasował jak za zboże (właśnie pisze na niego do PIH i US) - coś słyszeliście o częściach z tego EPS-a

[ Dodano: 14 Mar 2007 19:06 ]
a jeszcze jedno pytanie suavomer i Remigiusz78 , czytałem coś o czujniku temperatury. tzn chodzi o czujnik podający temperature chyba płynu chłodzącego do kompa (czy temperaturę silnika - nie wiem czy wiesz o co chodzi ale inaczej nie potrafię tego ując)
Ten czujnik np. może być uszkodzony lub przekłamywac i wtedy np będzie zwiększone zuzycie paliwa. Czy to mozliwe. Czy próbowaliście mimo ze komp pokazuje że wszystko jest oki wymienić ten czujnik.
Moze one maja jakąs wadę - tak sobie myślę. Bo skoro wszystko jest jak najlepiej to może właśnie temperatura powoduje przekłamania i podawane jest więcej paliwa tak jak przy zimnym silniku - czy mozliwy jest taki błąd i czy coś z tym probowaliści9e robić ?

- a i jeszcze jedno gdzie tego czujnika szukać (jakbyście jakieś fotki mieli bo po schematach nie za bardzo jestem w stanie dojść w porównaniu z rzeczywistością - jak on wygląda i czy to jest jeden czujnik połączony tez ze wskaźnikiem temperatury czy może to sa dwa rózne czujniki


Obrazek

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » śr mar 14, 2007 20:37

Sa dwa rozne czujniki, jeden na wężu od chlodnicy do silnika, a drugi na dole chlodnicy, zaraz poszukam jakis obrazkow...

Co do EPS, nie mam pojęcia :(

[ Dodano: 14 Mar 2007 19:46 ]
Obrazek
Obrazek


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

fialson1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 26, 2006 22:25
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: fialson1 » śr mar 14, 2007 20:57

Witam . Temat spalania w ALH podnosiłem już jakiś czas temu. Rob 555 napisał że silnij jak ASV tylko proram i wtryski inne. Ja podejrzewam że głownie sprawa rozbija się o program.

Teoretycznie ten silnik mógłby być 110 PS .CZEMU WIĘC NIE JEST? Po kiego zmienna geometria łopatek turbawy ? Elektronicznie sterowana pompa? I CO - 90 PS? Przecież tyle miały 1.9 tdI W MK 3!
A właśnie! Niemcy płacą kasę za moc, czyli i mocniejsza fura tym kasy więcej.
VW stworzył więc opcję 90 PS żeby oszczędne Helmuty mogły pocwalić się przed sąsiadem - mam TDI ale płacę mniej .
Mam wrażenie że ten sam silnik przy opcji 110 PS paliłby mniej, byłby szybszy , i mocniejszy.
Zauważyliście , że ALH ma słaby dół-do 1800 rpm . u MNIE rob 555 SPRAWDZAŁ KĄTY WTRYSKU , BŁEDÓW ŻADNYCH NIE, MA TURBO SPRAWNE , - PRZEBIEG 180000.
mAM wrażenie że silnik się dusi jakiś przytłamszony jest.
Dlatego myśle że dobrym rozwiązaniem jest zmiana programu u Tunera na 115 -120 ps.
Jestem już przekonany , jak zrobię podzielę sie wrażeniami
pozdrawiam :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości