Jak odpowietrzyc uklad paliwowy?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jark26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lut 03, 2007 17:51
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jark26 » śr mar 07, 2007 15:26

no niestety u mnie po zdjęciu głowicy i wymianie uszczelki też nie mogłem zapalic 3 akumulatoremi dopiero mechanik przyjechał z laptopem i vagiem coś tam wcisnął i układ zaczął sie odpowietrzac niestety samemu ciężko w dizlach odpowietrzac pozdro



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » śr mar 07, 2007 15:32

On ma TD a nie TDI chyba ze chodzi o inne auto niz w opisie



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr mar 07, 2007 16:14

tak, mam TD , auto z opisu
Do filtra nie lazlem, jeszcze dzis sasiad mechanik pomoze mi sie zajac tym typem.




Ja chce oszczedne mk3 tdi..



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr mar 07, 2007 19:05

piotrekgal pisze:Probowalem robic tak jak mowisz mzoe jakies 9,10x i nic no i odkrecalem nakretki od wtryskow i tez nic nie dalo .. odkrecalem tylko 3 bo do 4 jest ciezki dostep nawet i niemozliwy z tym kluczem ktorym mialem.
ja odkecałem też nie wszystkie i zanim zaczęło się pojawiać paliwko ON
to aku mi zdechł
później tak z kilka razy i kręcenie po 10-15s aż zdychało i tez nie chciało
cały czas z pedałem wciśnietym na max
po odsapnięciu i naładowaniu aku trzasnął jak z bicza ;-), próbuj nie ma co czekać
tylko dobry aku albo kilka na zmianę i musisz odpalić, znam to z wczorajszej autopsji :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr mar 07, 2007 19:48

RobertP pisze:
piotrekgal pisze:Probowalem robic tak jak mowisz mzoe jakies 9,10x i nic no i odkrecalem nakretki od wtryskow i tez nic nie dalo .. odkrecalem tylko 3 bo do 4 jest ciezki dostep nawet i niemozliwy z tym kluczem ktorym mialem.
ja odkecałem też nie wszystkie i zanim zaczęło się pojawiać paliwko ON
to aku mi zdechł
później tak z kilka razy i kręcenie po 10-15s aż zdychało i tez nie chciało
cały czas z pedałem wciśnietym na max
po odsapnięciu i naładowaniu aku trzasnął jak z bicza ;-), próbuj nie ma co czekać
tylko dobry aku albo kilka na zmianę i musisz odpalić, znam to z wczorajszej autopsji :bigok:

mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic :(

[ Dodano: 07 Mar 2007 18:48 ]
RobertP pisze:
piotrekgal pisze:Probowalem robic tak jak mowisz mzoe jakies 9,10x i nic no i odkrecalem nakretki od wtryskow i tez nic nie dalo .. odkrecalem tylko 3 bo do 4 jest ciezki dostep nawet i niemozliwy z tym kluczem ktorym mialem.
ja odkecałem też nie wszystkie i zanim zaczęło się pojawiać paliwko ON
to aku mi zdechł
później tak z kilka razy i kręcenie po 10-15s aż zdychało i tez nie chciało
cały czas z pedałem wciśnietym na max
po odsapnięciu i naładowaniu aku trzasnął jak z bicza ;-), próbuj nie ma co czekać
tylko dobry aku albo kilka na zmianę i musisz odpalić, znam to z wczorajszej autopsji :bigok:

mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic :( Kontrolki sie wszystkie swieca ale nic nie kreci, nic nie slychac, ani rozrusznika ani niczego kolwiek.



slaawoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lis 04, 2006 22:55
Lokalizacja: zamość
Kontakt:

Post autor: slaawoo » śr mar 07, 2007 23:05

A gdyby tak odłączyć przewód od pompy i samemu zassać paliwo ze zbiornika przez filtr.
Przewód jest przezroczysty i widać kiedy paliwo zaczyna płynąć.i wdedy zacząć kręcić go rozrusznikiem.



g_siekierda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lut 10, 2006 19:08
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: g_siekierda » czw mar 08, 2007 00:43

[/quote]mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic :( Kontrolki sie wszystkie swieca ale nic nie kreci, nic nie slychac, ani rozrusznika ani niczego kolwiek[quote]

z tego co piszesz wynika, że nie słychać żeby rozrusznik kręcił a to już problem nie tylko zapowietrzonej pompy. co do odpowietrzania to filtr oraz przewody doprowadzające ropę do pompy muszą byc napełnione paliwem i wtedy można się zabierać do kręcenia z wcisniętym gazem. jeśli w filtrze i przewodach będzie powietrze to pompa nie da rady przessać paliwka



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw mar 08, 2007 02:47

g_siekierda pisze:
mam nowiutki akumulator i do 8,10 prob nie mruknal nawet aby zapalic :( Kontrolki sie wszystkie swieca ale nic nie kreci, nic nie slychac, ani rozrusznika ani niczego kolwiek

z tego co piszesz wynika, że nie słychać żeby rozrusznik kręcił a to już problem nie tylko zapowietrzonej pompy. co do odpowietrzania to filtr oraz przewody doprowadzające ropę do pompy muszą byc napełnione paliwem i wtedy można się zabierać do kręcenia z wcisniętym gazem. jeśli w filtrze i przewodach będzie powietrze to pompa nie da rady przessać paliwka

hmmm mialem dzis usterke usunieta dzieki komus ale wyszlo jak wyszlo
a wiec jutro chce zalac filtr paliwa paliwem ze strzykawki..i to niby powinno pomoc?tylko dziwi mnie to dlaczego nie slycahc wlasnie tego ze rozrusznik wcale nie kreci..



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw mar 08, 2007 10:06

OMG nie doczytalem ze rozrusznik nie kreci. Sprawdz czy podczas rozruchu jest napiecie na cienkim przewodzie ktory dochodzi do rozrysznika.
-Jesli jest to sprawdz przekaznik w rozruszniku i przewod nie izolowany ktory laczy przekaznik z rozrusznikiem.
-Jesli nie dochodzi: chyba jest jeszcze przekaznik w kabinie oraz sprawdz stacyjke (kostke stacyjki)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 195 gości