Rozrząd w TDI 101 KM PD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michal_777
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 15, 2005 20:52
Lokalizacja: Pilzno
Kontakt:

Post autor: michal_777 » pt mar 07, 2008 15:04

Podepne sie do tematu jesli mozna...
Musze u siebie wymienic rozrzad w ASZ, bede to robił sam bo juz nie jeden rozrzad zmieniałem tylko trapi mnie jedno pytanko gdyz nigdy nie zmieniałem w silnika napompkach...
W TDI z pompą ustawia sia kat wtrysku po operacji zmiany i to dla mnie nie był zaden problem a w silnikach PD słyszałe mze wystarczy tylk ozmienic pasek i smigac, ale zauwazyłem za kole na wałku rozrzadu iz jest regulacja i wydaje mi sie iz w tym silniku tez trzeba ustwaic kat wtrysku... Jesli sie myle to prosiłbym o sprostowanie a jak trzeba ustawiac to jak by byl ktos tak uprzejmy to małe info co i jak.... Vag mam i zadnego problemu nie ma z obsługa i tak samo od strony mechanicznej, chodzi mi o to aby wiedziec co i jak trzeba ustawic pozniej (nie hcodzi mi o znaki na rozrzadzie)

Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam



Tics
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw lut 21, 2008 21:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Tics » pt mar 07, 2008 15:13

andrzej23
a ile to może kosztować ta wymian?
Dwa dni temu robiłem rozrząd w moim MK4 ALH
pasek,rolki,pompa,uszczelki. cześci: Gates,Ruville
robocizna 150 zł, niecały tysiac za części,
dobrze przy okazji wymienić pasek wielorowkowy i sprawdzić napinacz tego paska
ja miałem wyciek z siłownika w tym napinaczu wiec kolejne ok. 3 stówy.
Możesz sobie spokojnie przygotować 1000 do 1200 zł powinieneś się zmieścić.
Ostatnio zmieniony pt mar 07, 2008 15:16 przez Tics, łącznie zmieniany 1 raz.



drwal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pn lut 14, 2005 12:42
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: drwal » pt mar 07, 2008 18:40

witam,
z ta wymiana pompy wody w PD jest roznie, (prywatnie uwazam ze powinno sie), ale w moim rechocie silnik atd przy wymianie rozrzadu 170 000 km okazalo sie ze pompa byla oryginalna, nie zostala wymieniona przy wymianie rozrzadu przy 90 000km, rozrzad byl zmieniany w servisie vw rowinski-wajdemajer.
ja w kazdym razie wymienilem kompletny rozrzazd + pompe wody + rolke z napinaczem paska wielorowkowego + pasek wielorowkowy i teraz mam przynajmniej spokoj
pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości