Czym sie rozni SDI od 1.9D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Myślałem ze SDI nie ma elektroniki. O bezpośrednim wtrysku wiedziałem, ale widze że zaszły tam już grubsze zmiany. Teraz to już wiem jak odróżnić SDI od zwykłego 1,9D.
Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...
Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...
Na pewno byly modyfikowane z biegiem lat. Przykladowo SDI z mk3 ma 64KM, a z mk4 68KM. To nie wielka roznica, ale zawsze jakas zmiana.Giugiaro1 pisze:Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...
W Mk5 sa juz tylko 2.0 SDI 75KM.
Jeszcze zapytam czysto teoretycznie, dlaczego nie powinno się lać opału do SDI? Z powodu bezpośredniego wtrysku? Czy elektroniki? Myślałem że tylko do silników PD nie wolno lać "wynalazków".
Znam przypadek, że gość jeździł Fordem 2,5D na bezpośrednim wtrysku, bez elektroniki i zrobił 300 000km na opale. A silnik nic. Jeździł też na rzepaku. Na dzień dzisiejszy ma zrobione ponad 1 700 000km. Bez remontów. Nigdy nie była wymieniana uszczelka po głowicą, ani pierścienie. Tylko drobne naprawy z winy użytkownika. No i kwestia lać dobre oleje i wymieniać je w terminie. Ale to tak na marginesie, żeby nikt nie myślał że tylko VW produkuje wytrzymałe silniki:)
Znam przypadek, że gość jeździł Fordem 2,5D na bezpośrednim wtrysku, bez elektroniki i zrobił 300 000km na opale. A silnik nic. Jeździł też na rzepaku. Na dzień dzisiejszy ma zrobione ponad 1 700 000km. Bez remontów. Nigdy nie była wymieniana uszczelka po głowicą, ani pierścienie. Tylko drobne naprawy z winy użytkownika. No i kwestia lać dobre oleje i wymieniać je w terminie. Ale to tak na marginesie, żeby nikt nie myślał że tylko VW produkuje wytrzymałe silniki:)
- Zibi art
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
- Lokalizacja: Gorzow wlkp.
- Kontakt:
Ja mam 1,9D i jeżdze tylko na on, czasami jak się uda mam taniej Rzepaka troche bałbym się zalac ale opałowy...hmm, mam jedno miejsce gdzie jest dysktybutor z opałem (cena cos kolo 2,60) ale nie wiem jakiej jakości i czy dozolone jest podjechac i zalać do baku bo chyba nasze prawo tego zabrania
[ Dodano: 09 Mar 2007 00:53 ]
[ Dodano: 09 Mar 2007 00:53 ]
Mk3 w sdi jest elektronika a 1,9 diesel to czysta mechanika i można samamu wszystko zrobicinek01 pisze:Na pewno byly modyfikowane z biegiem lat. Przykladowo SDI z mk3 ma 64KM, a z mk4 68KM. To nie wielka roznica, ale zawsze jakas zmiana.Giugiaro1 pisze:Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...
W Mk5 sa juz tylko 2.0 SDI 75KM.
--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 166 gości