Czym sie rozni SDI od 1.9D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » śr mar 07, 2007 10:47

Myślałem ze SDI nie ma elektroniki. O bezpośrednim wtrysku wiedziałem, ale widze że zaszły tam już grubsze zmiany. Teraz to już wiem jak odróżnić SDI od zwykłego 1,9D.
Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr mar 07, 2007 10:52

Jak masz kupować to rozgladaj sie za sdi nowsza konstrukcja i mniej pali...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr mar 07, 2007 11:26

Giugiaro1 pisze:Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...
Na pewno byly modyfikowane z biegiem lat. Przykladowo SDI z mk3 ma 64KM, a z mk4 68KM. To nie wielka roznica, ale zawsze jakas zmiana.

W Mk5 sa juz tylko 2.0 SDI 75KM.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw mar 08, 2007 10:13

W Mk5 sa juz tylko 2.0 SDI 75KM.
o to juz bedzie rakieta :D

ale takiemu SDI chyba da sie zwiekszyć moc w przeciwienstwie do zwykłego D...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » czw mar 08, 2007 10:42

marcin999 pisze: ale takiemu SDI chyba da sie zwiekszyć moc w przeciwienstwie do zwykłego D...
tak ale to sa tak male roznice ze szkoda zachodu, nie pamietam dokladnie ale to chyba 74km po zmianie ma w mkIV np



Awatar użytkownika
boostertd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr lut 28, 2007 00:40
Lokalizacja: CHEŁM
Kontakt:

Post autor: boostertd » czw mar 08, 2007 10:45

z ty przyspieszaczem to fkt ja mam paska z 95 i nie mam a kumpel ma 94 i ma:)



Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw mar 08, 2007 11:17

Jeszcze zapytam czysto teoretycznie, dlaczego nie powinno się lać opału do SDI? Z powodu bezpośredniego wtrysku? Czy elektroniki? Myślałem że tylko do silników PD nie wolno lać "wynalazków".
Znam przypadek, że gość jeździł Fordem 2,5D na bezpośrednim wtrysku, bez elektroniki i zrobił 300 000km na opale. A silnik nic. Jeździł też na rzepaku. Na dzień dzisiejszy ma zrobione ponad 1 700 000km. Bez remontów. Nigdy nie była wymieniana uszczelka po głowicą, ani pierścienie. Tylko drobne naprawy z winy użytkownika. No i kwestia lać dobre oleje i wymieniać je w terminie. Ale to tak na marginesie, żeby nikt nie myślał że tylko VW produkuje wytrzymałe silniki:)



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » czw mar 08, 2007 11:59

poczytaj sobie temat o jezdzie na opale ktory ci to wyjasni



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw mar 08, 2007 17:46

Giugiaro1 pisze:1 700 000km
troche duzo jezdzi troche ta 1 nie pasuje tam...


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Giugiaro1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: wt sty 09, 2007 14:41
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: Giugiaro1 » czw mar 08, 2007 19:54

marcin999
Nie chcesz to nie wierz. Dodam tylko że to rocznik 86, bez turbo i elektroniki. Miał 2 właścicieli. Pierwszy w NRD, drugi od 16lat w Polsce.



Awatar użytkownika
Seaman
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 21:46
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Seaman » czw mar 08, 2007 20:50

Giugiaro1 pisze:marcin999
Miał 2 właścicieli. Pierwszy w NRD, drugi od 16lat w Polsce.
to w NRD mozna bylo kupic forda z salonu??? :?



Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » pt mar 09, 2007 01:50

Ja mam 1,9D i jeżdze tylko na on, czasami jak się uda mam taniej :D Rzepaka troche bałbym się zalac ale opałowy...hmm, mam jedno miejsce gdzie jest dysktybutor z opałem (cena cos kolo 2,60) ale nie wiem jakiej jakości i czy dozolone jest podjechac i zalać do baku :D bo chyba nasze prawo tego zabrania :(

[ Dodano: 09 Mar 2007 00:53 ]
inek01 pisze:
Giugiaro1 pisze:Ale napiszcie jeszcze czy te SDI są jakoś modyfikowane? Czy to cały czas przez wszystkie lata produkcji to ten sam silnik? Porównując parametry techniczne Golfa 3 i Skody to niby to samo...
Na pewno byly modyfikowane z biegiem lat. Przykladowo SDI z mk3 ma 64KM, a z mk4 68KM. To nie wielka roznica, ale zawsze jakas zmiana.

W Mk5 sa juz tylko 2.0 SDI 75KM.
Mk3 w sdi jest elektronika a 1,9 diesel to czysta mechanika i można samamu wszystko zrobic :D


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

palio

Post autor: palio » czw lip 03, 2008 18:47

Witam!

Mam pytanie, jaki rodzaj silnika jest przedstawiony na zdjęciu? SDI, D?

Obrazek



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » czw lip 03, 2008 19:15

jak dla mnie jest to diesel z pokrywą silnik z sdi


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 166 gości