Jak wiadomo silniki TDI są wysokiej sprawnosci mimo wysokiej mocy mniej paliwa spalają niz silniki D i TD stąd różnica w nagrzewaniu. Mam w rodzinie MK IV TDI i wiedze różnicę i to sporą jak ja mam na liczniku 90st to w TDI jest 70st. Dlatego w silnikach TDI czesto są podgrzewacze ukłądu chłodzenia, w TD tego nie trzeba jest komora wstepna i silniczek pochłąnia nawet 1,5l/100km wiecej i szybciej stąd się nagrzewa. Ponoć teraz każde nowe TDI i silniki Na Coomon railu maja podgrzewacze bo słabo sie nagrzewały do włąsciwej temp. i stąd różnica.domek pisze:Jak sie nagrzeje to mi tez trzyma temp. ale 90 st przy -20 po 3-4 km jazdy po nocnym staniu to dla mnie s-f chyba ze to bedzie 3 km stania w korku
Po jakim czasie albo po ilu km powinienm miec 90stopni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
.........deemek pisze:Witam chcialem sie zapytac po jakim czasie albo po ile kilometrach wam lapie temperature 90 stopni. Jakies dwa miesiace temu padl mi termostat silnik wogole nie lapal ciepla
może masz podobny problem co u mnie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88981 jak narazie nie znam przyczyny tego defektu
Ooo 200-tny post
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 60 gości