: śr lut 28, 2007 16:07
pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ...![]()
pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ...![]()
no nic nie nie widaćzaprzal pisze:pasic pasi, ale nie zauwazyles zadnych roznic porownojac te rejony komor wirowych?RobertP pisze: po zakupie tak i wszsytko mi pasi ...![]()
chlanie 1,5 litra oleju na 1000km to nie wina uszczelkivw_vandal pisze:uszczelka by to wypełniła a metalowa sie nie podda, a by to zagłębiebie wypełnić. I dlatego mi chla 1,5 litra na 1000 km. Ale przy okazji pierscienie wrzuce i panewkii chyba zostaje przy normalnej uszczelce Goetza.
u mnie wytrzymała pół rokuzaprzal pisze:ciekawe tylko jak bedzie zwykla trzymac...
kurcze no to ładna tam nierówność, pewnie i olejem rzygało na zewnątrzvw_vandal pisze:kolega ma jutro przynieść z pracy jakiegoś "czołga" i spróbujemy delikatnie wyrównać.
ja zalałem cylindry z tłokami z góry naftąvw_vandal pisze:zobaczymy po pierścionkach.
są są takie zakłady nawet widziałem kiedyś aukcje na allegro może i pokusiłbymDjeight pisze:A co powiecie na dorabianie miedzianej uszczelki pod głowicę i oringowanie wokół tłoków??
Podobno taki zestaw jest wieczny !!!
są podobno zakłady zajmujące sie dorabianiem uszczelek z miedzi oraz tym oringowaniem
ot i całe meritum sprawy ...vw_vandal pisze:Ale po co takie uszczelki. Silnik przecież nie kiluje się nontoper i na moc rzędu 100 KM wystarczy zwykła uszczelka porządnej firmy.