Strona 2 z 2

: czw lut 22, 2007 00:38
autor: RobertP
Michnik pisze:Sprawdź kompresje na cylindrach czy jest normie. To chyba podstawa.
w normie też ma być ale wazne żeby było mniej więcej po równo na każdym

: sob kwie 14, 2007 09:59
autor: jessi1985
Ja wymieniam turbinke, bo poszla mi po weekendowym wypadzie :) ... :satan:
Mechanik powiedzial, ze po wymianie turbiny, przez ok.800-1000km bedzie kopcilo tak,ze swiata nie bedzie widac!!!Dopoki nie przepali starego oleju,ktory osiadl w rurach i kabelkach...-jak przepali,bedzie wszystko ok.!!!
A tak na marginesie.. mam diesla od zawsze,nigdy mi nic nie kopcilo..ani na wolnych ani na szybkich obrotach..Bylo git,dopoki nie przejechalam sie bez smarowania :( :blush:
Pozdrowionka! :D

: ndz kwie 15, 2007 16:29
autor: arwam
Panowie nie sądzę żeby to były uszczelniacze zaworów ponieważ w silnikach td zarówno na dolocie jak i wydechu jest spore nadciśnienie dzięki temu wypycha olej tam skąd przybył. Gdyby to były uszczelniacze to po odpaleniu przykopciłby przez dłuższą chwilę na siwo i tyle, chyba że dodatkowo jest uszkodzone turbo wtedy w kolektorze dolotowym pojawi się podciśnienie i będzie zasysać olej. Ja bym stawiał na słabą komresję.