Strona 2 z 6

: czw lut 22, 2007 15:47
autor: Pruszkowiak
walekaneta u mnie były takie same objawy i wina była N75 :bigok:

: czw lut 22, 2007 15:52
autor: walekaneta
to moze bym sprubowal wariantu co scotto zaproponowal!!? ale cholera snieg sypie i zimno, ale nic pojade jutro na komp 30 dychy najwyzej sie wyda ale bedzie wszystko jasne :bigok:

: ndz lut 25, 2007 22:41
autor: wosiek
to raczej nie wygląda na n75

: ndz lut 25, 2007 23:09
autor: challenger
walekaneta pisze:to moze bym sprubowal wariantu co scotto zaproponowal!!? ale cholera snieg sypie i zimno, ale nic pojade jutro na komp 30 dychy najwyzej sie wyda ale bedzie wszystko jasne :bigok:
Napisz co było przyczyna, bo sam jestem ciekaw czy to ten zaworek, a przepływka sprawdzona??
Pozdr.

: pn lut 26, 2007 11:48
autor: walekaneta
na 90% wyszlo ze to jest ten zaworek bo nie trzyma cisnienia cos ten mechanik mi tumaczyl jade do niego jeszcze raz jak bede mial nowy zaworek narka

problem 1Z

: pn lut 26, 2007 12:06
autor: 126gt
Witam..

Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...

co to moze być?

: pn lut 26, 2007 12:23
autor: walekaneta
wosiek pisze:to raczej nie wygląda na n75
zrobilem to co scoto polecal (polaczyc wezyk niebieski z czerownym jakas rurka)zdalo wlasnie egazmin samochud chodzi jak zyleta czyli napewno zaworek 10 km więcej w aucie narka dzieki

: pn lut 26, 2007 13:29
autor: inek01
walekaneta pisze:10 km więcej w aucie narka dzieki
10 kilometrow wiecej :-k

Re: problem 1Z

: pn lut 26, 2007 20:35
autor: Adamm
126gt pisze:Witam..

Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...

co to moze być?
w turbinie od 1Z nie ma kierownic w turbinie :P

: pn lut 26, 2007 22:57
autor: 126gt
No ale to od czego jest ta gruszka na podciśnienie.... nie steruje turbiną ??
to co moze być przyczyną ??
ktoś mi gadał ze za gęsty olej i zawieszaja sie szklanki na zaworach ale działo by mi sie tak nawet przy obciązeniu.... a to tylko "na luzie" sie dzieje:( :crazy:

: pn lut 26, 2007 23:28
autor: inek01
126gt pisze:No ale to od czego jest ta gruszka na podciśnienie.... nie steruje turbiną ??
1Z ma Wastegate turbo sterowane nadcisnieniem, a nie podcisnieniem.

n 75

: pn mar 12, 2007 18:42
autor: Loo82
witam wszystkich. mam nekajace mnie od kilku dni pytanie . gdzie znajduje sie zawor n 75 ? wiele o nim czytalem ale nie wiem gdzie mozna go spotkac :jezor: . czy moze ktos mi dokladnie napisac lub fotke przeslac gdzie sie on znajduje ??
pozdrawiam

: pn mar 12, 2007 19:15
autor: inek01
Loo82 pisze:gdzie znajduje sie zawor n 75 ?
Nr 1.

Obrazek

zawor n75

: wt mar 13, 2007 19:41
autor: Loo82
pisaliscie zeby polaczyc dwa przewodu jakas rurka tj. czerwony i niebieski , u mnie sa dwa niebieskie i jeden czarny. ktore mam ze saba polacdzyc ( stojac z prawej strony auta tj. nad zaworem :z gory wchodzi czarny , z boku wchodzi niebieski i od spodu wchodzi niebieski). jezlei ktos moze mi pomoc z gory dziekuje