Strona 2 z 6
: czw lut 22, 2007 15:47
autor: Pruszkowiak
walekaneta u mnie były takie same objawy i wina była N75
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw lut 22, 2007 15:52
autor: walekaneta
to moze bym sprubowal wariantu co scotto zaproponowal!!? ale cholera snieg sypie i zimno, ale nic pojade jutro na komp 30 dychy najwyzej sie wyda ale bedzie wszystko jasne
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: ndz lut 25, 2007 22:41
autor: wosiek
to raczej nie wygląda na n75
: ndz lut 25, 2007 23:09
autor: challenger
walekaneta pisze:to moze bym sprubowal wariantu co scotto zaproponowal!!? ale cholera snieg sypie i zimno, ale nic pojade jutro na komp 30 dychy najwyzej sie wyda ale bedzie wszystko jasne
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Napisz co było przyczyna, bo sam jestem ciekaw czy to ten zaworek, a przepływka sprawdzona??
Pozdr.
: pn lut 26, 2007 11:48
autor: walekaneta
na 90% wyszlo ze to jest ten zaworek bo nie trzyma cisnienia cos ten mechanik mi tumaczyl jade do niego jeszcze raz jak bede mial nowy zaworek narka
problem 1Z
: pn lut 26, 2007 12:06
autor: 126gt
Witam..
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
: pn lut 26, 2007 12:23
autor: walekaneta
wosiek pisze:to raczej nie wygląda na n75
zrobilem to co scoto polecal (polaczyc wezyk niebieski z czerownym jakas rurka)zdalo wlasnie egazmin samochud chodzi jak zyleta czyli napewno zaworek 10 km więcej w aucie narka dzieki
: pn lut 26, 2007 13:29
autor: inek01
walekaneta pisze:10 km więcej w aucie narka dzieki
10 kilometrow wiecej
![Think :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Re: problem 1Z
: pn lut 26, 2007 20:35
autor: Adamm
126gt pisze:Witam..
Mam problem posiadam vento 96r silnik 1Z seria
dzieje mi sie tak:
Ciepły silnik 90stC... silnik bez obciązenia po przekroczeniu 3tys zaczyna skakać i puszcza czarną chmure... przerywa.. pomaga jedynie wyłączenie na kilka minut ... natomiast z obciązeniem nie dzieje sie nic na kazdym biegu penwie przyspiesza do 4 tys (więcej mi silnika szkoda)
podejrzewam kierownice turbiny bo po odpieciu tego weżyka od Gruszki przy turbinie to az strzeli... i wtedy odpalam i jest dobrze...
co to moze być?
w turbinie od 1Z nie ma kierownic w turbinie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: pn lut 26, 2007 22:57
autor: 126gt
No ale to od czego jest ta gruszka na podciśnienie.... nie steruje turbiną ??
to co moze być przyczyną ??
ktoś mi gadał ze za gęsty olej i zawieszaja sie szklanki na zaworach ale działo by mi sie tak nawet przy obciązeniu.... a to tylko "na luzie" sie dzieje:(
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
: pn lut 26, 2007 23:28
autor: inek01
126gt pisze:No ale to od czego jest ta gruszka na podciśnienie.... nie steruje turbiną ??
1Z ma Wastegate turbo sterowane nadcisnieniem, a nie podcisnieniem.
n 75
: pn mar 12, 2007 18:42
autor: Loo82
witam wszystkich. mam nekajace mnie od kilku dni pytanie . gdzie znajduje sie zawor n 75 ? wiele o nim czytalem ale nie wiem gdzie mozna go spotkac
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
. czy moze ktos mi dokladnie napisac lub fotke przeslac gdzie sie on znajduje ??
pozdrawiam
: pn mar 12, 2007 19:15
autor: inek01
Loo82 pisze:gdzie znajduje sie zawor n 75 ?
Nr 1.
![Obrazek](http://img47.imageshack.us/img47/2880/tdiservxy1.th.jpg)
zawor n75
: wt mar 13, 2007 19:41
autor: Loo82
pisaliscie zeby polaczyc dwa przewodu jakas rurka tj. czerwony i niebieski , u mnie sa dwa niebieskie i jeden czarny. ktore mam ze saba polacdzyc ( stojac z prawej strony auta tj. nad zaworem :z gory wchodzi czarny , z boku wchodzi niebieski i od spodu wchodzi niebieski). jezlei ktos moze mi pomoc z gory dziekuje