Strona 2 z 3

: śr lut 21, 2007 23:01
autor: Adamm
olo95 pisze:raczej nierealne -połamałem 2 ampule a te q......rwy nawet nie drgną
wez mlotka i kawalek preta, przyloz pret do sruby i zdziel go mlotkiem solidnie ze dwa razy, powinno pomoc:)

: śr lut 21, 2007 23:31
autor: ccinekk
Popsikaj czymś te śrubki ;) polecam sławetny wd40. ew. coś innego na bazie śliskości tudzież olej ;) musi puścić. A najlepsze rozwiązanie to DOBRY imbus. Taki konkretny nie z kompletu za 5zł. Wtedy sobie na niego nawet przedłużkę założysz i większą dźwignią nie ma opcji, żeby nie puściły.

: czw lut 22, 2007 00:29
autor: RobertP
ccinekk pisze:Popsikaj czymś te śrubki ;) polecam sławetny wd40. ew. coś innego na bazie śliskości tudzież olej ;) musi puścić. A najlepsze rozwiązanie to DOBRY imbus. Taki konkretny nie z kompletu za 5zł. Wtedy sobie na niego nawet przedłużkę założysz i większą dźwignią nie ma opcji, żeby nie puściły.
właśnie właśnie WD40 i przyjeba.nie młotkiem przez jakiś tępy przecinak lub pręt i nie ma ch.ja we wsi pójdzie :jezor:
a jak pójdzie to zmienić śruby na nowe albo na takie z łbem sześciokątnym żeby podejść
później z nasadką .... :bigok:

: czw lut 22, 2007 09:39
autor: broda1920
może ktoś mi wyjaśnić poco sie zaślepia ten EGR?

: czw lut 22, 2007 10:23
autor: Adamm
broda1920 pisze:może ktoś mi wyjaśnić poco sie zaślepia ten EGR?
zeby spaliny nie wracaly i nie syfily kolektora ssacego


EGR to uklad recyrkulacji spalin dbajacy o ekologie, i przy okreslonych warunkach (stanie silnika) czesc spalin idacych do wydechu jest wpuszczana spowrotem do kolektora ssacego celem dopalenia.

: pt lut 23, 2007 21:20
autor: olo95
ok panowie jutro spróbuję je odkręcić jeszcze raz może się uda :bigok:

: pt mar 02, 2007 22:24
autor: nifares
Czemu tyle zachodu z EGR, przecież wystarczy zaślepić przewód w którym podciśnienie steruje tym zaworem.

: sob mar 03, 2007 02:02
autor: VOOLF
No własnie słyszałem ze wystarczy zdjąc przewód podciśnieniowy i gotowe. Czy to prawda?

: sob mar 03, 2007 10:46
autor: jablo81
no ja odpiolem kostke i jest git

: sob mar 03, 2007 11:06
autor: broda1920
tz kostke zasilająca? nieznam sie natym dzis ide to ogladac i byda cos mądrzejszy:)

zawór EGR

: sob mar 03, 2007 15:38
autor: nifares
Jeżeli masz turbinę to tym samym przewodem sterowana jest turbina, więc do EGR musisz przewód zaślepić. Jeżeli niemasz turbiny wystarczy wypiąć kostkę elektrozaworu, który steruje podciśnieniem do EGR.

: sob mar 03, 2007 16:19
autor: broda1920
no właśnie ja nie widze turbiny szok kaj ona jest? pisz 66KW 1.9 TDI 90KM AHU 1996 rok może ktos poradzi podpowie coś

: sob mar 03, 2007 21:02
autor: olo95
jes pod EGR em

: ndz mar 04, 2007 03:20
autor: yoobi
Czy 1Z posiada EGR ??

Pozdrawiam
yoobi