no wlasnie odswieze temat, bo juz miliony takich samych u mnie jest tak:
MK3 1Z 90KM
dzisiaj wg przepisu jednego z Panow z forum przeczyscilem przeplywomierz wd40, benzyna ekstrakcyjna i woda destylowana
dalem tez po n75 wd40 przemylem woda i wysluszylem wszystko
start
1bieg ok
2 bieg 4000 / 90 km/h
3 bieg 4000/ 110 km/h
4 bieg 3900/ 140km/h
5 bieg obrotow nie pamietam
od 140 do 150 ledwie doszedl imoze 155 max bo juz nic nie przyspieszal
teraz tak jak to jest
zawor 75 tyka i cyka
przepustnica wyregulowana
za turbo nie chce sie brac bo to dla mnie za mocne, chyab ze te kierownice to nie wymagajace wiekszej wiedzy i stazu mechanika zajecie
pojezdze te kilka dni jak ktos mowil, vaga juz zamowilem postaram sie skasowac bledy i pomierzyc, pozniej wkleje loga zeby mi Panowie pomogli zdiagnozowac
jeszcze moge cos sprawdzic ? czy juz wiadomo o co chodzi ?
dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo
kolejna sprawa to weze podcisnienia, prosze podajcie mi jakie stypy, miejsca gdzie to moge kupic, lub o co zapytac, mam poprzecierane na nich materialy i nie jestem pewien co do szczelnosci ich
pozdraiwam
BAXIK