Strona 2 z 2

: sob mar 03, 2007 20:43
autor: nany5
mam takiego samego golfa i ten sam problem wymienilem turbo i tez szarpal ale po kilku regulacjach turbiny jest OK moze daje za duze cisnienie i ja rozlacza

: pn mar 05, 2007 23:12
autor: baxik
no wlasnie odswieze temat, bo juz miliony takich samych u mnie jest tak:

MK3 1Z 90KM

dzisiaj wg przepisu jednego z Panow z forum przeczyscilem przeplywomierz wd40, benzyna ekstrakcyjna i woda destylowana

dalem tez po n75 wd40 przemylem woda i wysluszylem wszystko

start

1bieg ok
2 bieg 4000 / 90 km/h
3 bieg 4000/ 110 km/h
4 bieg 3900/ 140km/h
5 bieg obrotow nie pamietam :D od 140 do 150 ledwie doszedl imoze 155 max bo juz nic nie przyspieszal

teraz tak jak to jest

zawor 75 tyka i cyka
przepustnica wyregulowana

za turbo nie chce sie brac bo to dla mnie za mocne, chyab ze te kierownice to nie wymagajace wiekszej wiedzy i stazu mechanika zajecie

pojezdze te kilka dni jak ktos mowil, vaga juz zamowilem postaram sie skasowac bledy i pomierzyc, pozniej wkleje loga zeby mi Panowie pomogli zdiagnozowac

jeszcze moge cos sprawdzic ? czy juz wiadomo o co chodzi ?

dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo

kolejna sprawa to weze podcisnienia, prosze podajcie mi jakie stypy, miejsca gdzie to moge kupic, lub o co zapytac, mam poprzecierane na nich materialy i nie jestem pewien co do szczelnosci ich

pozdraiwam
BAXIK

: wt mar 06, 2007 01:23
autor: Scotto
baxik, mnie to wyglada na cos z n75 lub wezykami zrob tak odepni czerwony i niebieski od zaworka n75 i je polacz i wtedy zrob ta proba jesli nie pomoze to wymieniaj wezyki i proboj znowu a jesli ci cos pomoze to i tak profilaktycznie wymien wezyki powodzenia

: wt mar 06, 2007 18:23
autor: szatanek
baxik
W 1Z w turbinie nie masz kierownic o zmiennej geometrii, tam regulacja ciśnienia następuje poprzez otwarcie zaworu upustowego, i omijanie przez spaliny łopatek wirnika turbiny.

: śr mar 07, 2007 19:45
autor: twardy
baxik, kup w sklepie moto wężyki do paliwa o średnicy 3,4 mm beda pasowały ja u siebie takie zastosowałem , nie trzeba opasek metalowych gdyz ciasno wchodza na choinki .
Co do zaworka dzisiaj kupiłem go w sklepie 140 nie majatek a jazda TDI całkiem inna bo nie myslisz o notlaufie.
baxik pisze:dodam lamersko ze ta blaszka w przeplywomierzy swietnie sie swieci i nie jest skorodowana, n75cyka, probowalem go rozkrecic odgielem blaszki a dalej to juz wymagalo rozwarstwienia tego elementu, ale nie ryzykowalem bo bez sensu imo
Jutro wezne swój zepsuty zaworek i w pracy troche przy nim pomajstruje , może jakoś te puszke rozbiore .

: sob mar 17, 2007 00:21
autor: broda1920
te wężyki to takie przezroczyste mogą być?muszą byc grube czy jak

: sob mar 17, 2007 00:37
autor: Scotto
moga byc, tylko dobrze je podlacz(wyjmi jeden zaluz nowy itd) zeby ci sie nic nie pomieszalo, i daj znac jak auto sie sprawuje, powodzenia

: sob mar 17, 2007 00:49
autor: broda1920
a grubośc jaka bo akurat laża w domu takie cienki choc widziałem w sklepie grubsze

: sob mar 17, 2007 15:52
autor: szatanek
Po mojemu lepsze od tych przezroczystych są czarne gumowe z oploten na wierzchu, te przeźroczyste do paliwa do podciśnienia nie są za dobre bo są dość miękkie i przy podcisnieniu mogą sie robić przewężenia.

: wt lip 03, 2007 10:19
autor: nizus
No dokładnie,
Skończyło sie na wymianie turbiny i tyle! ehhh do tego poszło jeszcze sprzęgło dwumasowe , ładnie a miałbyć taki bezawaryjny