Strona 2 z 6

: pt lut 16, 2007 16:46
autor: RobertP
vw_vandal pisze:To_mas, geotze ok 80 zł
do 1,9TD ?
a co powiecie o firmie Elwing (chyba dobrze napisałem nazwę),
bo uszczelka podobno jest dobra i "metalowa" kosztuje bez rabatu 98zł
ponadto śruby Reinza 84zł to dobra cena ?
pytam bo jutro chyba będę wymieniał
aha jest jeszcze jakiś Glaster, uszczleka do 1,9TD tej firmy kosztuje 109zł
co myślicie

: pt lut 16, 2007 20:35
autor: Cinek
RobertP pisze:Elwing
ERLING :bigok:

: pt lut 16, 2007 22:07
autor: zaprzal
z elringiem ktos mowil, ze mial problem, przypadkiem nie ventil?
goetze mam obecnie u siebie i jak narazie jest ok, chociaz duzo od wymiany nie zdazylem przejechac

niedawno uslyszalem od osoby ktora jest naprawde mocno oblatana w dlubaniu TD, ze uszczelki Victor Reinz jako nieliczne nadaja sie do wysokiego doladowania i tym razem wlasnie taka bym zalozyl

nie warto oszczedzac

: pt lut 16, 2007 22:10
autor: hanti
jak uszczelki to tylko REINZa + oczywiście kpl. nowych śrub do głowicy

: pt lut 16, 2007 22:55
autor: adam16v
zaprzal pisze:z elringiem ktos mowil, ze mial problem, przypadkiem nie ventil?
goetze mam obecnie u siebie i jak narazie jest ok, chociaz duzo od wymiany nie zdazylem przejechac

niedawno uslyszalem od osoby ktora jest naprawde mocno oblatana w dlubaniu TD, ze uszczelki Victor Reinz jako nieliczne nadaja sie do wysokiego doladowania i tym razem wlasnie taka bym zalozyl

nie warto oszczedzac
Ale teraz mówisz o Victor Reinz metalowym do 1.9 TD czy tradycyjnej uszczelce tej firmy do 1.6 TD?

: sob lut 17, 2007 00:12
autor: zaprzal
adam16v, caly czas mowie o metalowej 1,9. Innej bym juz nie zalozyl do 1.6TD ani nawet do zwyklego 1,6D

: sob lut 17, 2007 02:46
autor: To_mas
zaprzal, a bez nowych śrub przy uszczelce od 1.9 TD to nie zda egzaminu ??

: sob lut 17, 2007 09:29
autor: Cinek
generalnie zasada jest taka, że przy zmianie uszczelki zmienia sie też śruby. nawet stara książka od VW tak mówi. chociaż niektórzy mechanicy zakładają stare

: sob lut 17, 2007 10:13
autor: vw_vandal
Ja mam uszczelkę metalową Geotza i śruby Elringa i 2 tyś zrobiłem i kompresja gi ale wpiepsza olej jak głupi ;) Mi się wydaje że chyba mechanior źle gumki po zakładał :bajer:

: sob lut 17, 2007 11:07
autor: To_mas
ahaa czyli powinno sie zmieniać śruby tez :))) no ok to jeszcze mi powiedzcie koszt śrub :Pp

: sob lut 17, 2007 11:33
autor: zaprzal
To_mas pisze:ahaa czyli powinno sie zmieniać śruby tez :) )) no ok to jeszcze mi powiedzcie koszt śrub :P p
ogolnie jak juz robic to dobrze wymienic sruby a sa rozne ja mam jakies za 40, wczesniej ktos na forum napisal, ze 80 firmowe, a mozna sportowe ARP za 600zl kupic jesli jest taka potrzeba ;)

: sob lut 17, 2007 11:52
autor: To_mas
zaprzal pisze:a mozna sportowe ARP za 600zl kupic jesli jest taka potrzeba ;)
no to by mi w domu powiedzieli ze jestem debil :PP hehe a pozatym nigdy bym tyle nie dał za śruby !!:P

: sob lut 17, 2007 12:39
autor: zaprzal
To_mas, hehe, jakby ci sie glowica podnosila na 2 barach to pewnie bys dal ;)

: ndz lut 18, 2007 02:07
autor: adam16v
vw_vandal pisze:Ja mam uszczelkę metalową Geotza i śruby Elringa i 2 tyś zrobiłem i kompresja gi ale wpiepsza olej jak głupi ;) Mi się wydaje że chyba mechanior źle gumki po zakładał :bajer:
Mnie też wcina sporo oleju i właściwie niewiem dlaczego. Slnik chodzi jak żyleta, pali na zimno i ciepło od strzała turbina pompuje 1.4 z palcem w d.. , a niebieskawy dymek unosi sie z rury i znika 2l oleju na 1000km. Tyle że mojego silnika żaden mechanik w łapkach nie miał narazie.