jaka uszczelka pod glowice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt lut 16, 2007 16:46

vw_vandal pisze:To_mas, geotze ok 80 zł
do 1,9TD ?
a co powiecie o firmie Elwing (chyba dobrze napisałem nazwę),
bo uszczelka podobno jest dobra i "metalowa" kosztuje bez rabatu 98zł
ponadto śruby Reinza 84zł to dobra cena ?
pytam bo jutro chyba będę wymieniał
aha jest jeszcze jakiś Glaster, uszczleka do 1,9TD tej firmy kosztuje 109zł
co myślicie


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt lut 16, 2007 20:35

RobertP pisze:Elwing
ERLING :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 16, 2007 22:07

z elringiem ktos mowil, ze mial problem, przypadkiem nie ventil?
goetze mam obecnie u siebie i jak narazie jest ok, chociaz duzo od wymiany nie zdazylem przejechac

niedawno uslyszalem od osoby ktora jest naprawde mocno oblatana w dlubaniu TD, ze uszczelki Victor Reinz jako nieliczne nadaja sie do wysokiego doladowania i tym razem wlasnie taka bym zalozyl

nie warto oszczedzac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » pt lut 16, 2007 22:10

jak uszczelki to tylko REINZa + oczywiście kpl. nowych śrub do głowicy


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt lut 16, 2007 22:55

zaprzal pisze:z elringiem ktos mowil, ze mial problem, przypadkiem nie ventil?
goetze mam obecnie u siebie i jak narazie jest ok, chociaz duzo od wymiany nie zdazylem przejechac

niedawno uslyszalem od osoby ktora jest naprawde mocno oblatana w dlubaniu TD, ze uszczelki Victor Reinz jako nieliczne nadaja sie do wysokiego doladowania i tym razem wlasnie taka bym zalozyl

nie warto oszczedzac
Ale teraz mówisz o Victor Reinz metalowym do 1.9 TD czy tradycyjnej uszczelce tej firmy do 1.6 TD?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 17, 2007 00:12

adam16v, caly czas mowie o metalowej 1,9. Innej bym juz nie zalozyl do 1.6TD ani nawet do zwyklego 1,6D


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lut 17, 2007 02:46

zaprzal, a bez nowych śrub przy uszczelce od 1.9 TD to nie zda egzaminu ??



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » sob lut 17, 2007 09:29

generalnie zasada jest taka, że przy zmianie uszczelki zmienia sie też śruby. nawet stara książka od VW tak mówi. chociaż niektórzy mechanicy zakładają stare


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob lut 17, 2007 10:13

Ja mam uszczelkę metalową Geotza i śruby Elringa i 2 tyś zrobiłem i kompresja gi ale wpiepsza olej jak głupi ;) Mi się wydaje że chyba mechanior źle gumki po zakładał :bajer:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lut 17, 2007 11:07

ahaa czyli powinno sie zmieniać śruby tez :))) no ok to jeszcze mi powiedzcie koszt śrub :Pp



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 17, 2007 11:33

To_mas pisze:ahaa czyli powinno sie zmieniać śruby tez :) )) no ok to jeszcze mi powiedzcie koszt śrub :P p
ogolnie jak juz robic to dobrze wymienic sruby a sa rozne ja mam jakies za 40, wczesniej ktos na forum napisal, ze 80 firmowe, a mozna sportowe ARP za 600zl kupic jesli jest taka potrzeba ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lut 17, 2007 11:52

zaprzal pisze:a mozna sportowe ARP za 600zl kupic jesli jest taka potrzeba ;)
no to by mi w domu powiedzieli ze jestem debil :PP hehe a pozatym nigdy bym tyle nie dał za śruby !!:P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob lut 17, 2007 12:39

To_mas, hehe, jakby ci sie glowica podnosila na 2 barach to pewnie bys dal ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » ndz lut 18, 2007 02:07

vw_vandal pisze:Ja mam uszczelkę metalową Geotza i śruby Elringa i 2 tyś zrobiłem i kompresja gi ale wpiepsza olej jak głupi ;) Mi się wydaje że chyba mechanior źle gumki po zakładał :bajer:
Mnie też wcina sporo oleju i właściwie niewiem dlaczego. Slnik chodzi jak żyleta, pali na zimno i ciepło od strzała turbina pompuje 1.4 z palcem w d.. , a niebieskawy dymek unosi sie z rury i znika 2l oleju na 1000km. Tyle że mojego silnika żaden mechanik w łapkach nie miał narazie.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 167 gości