Strona 2 z 4

: czw lut 08, 2007 00:43
autor: golfir
najchetniej wolałbym AFN-a i delikatny program tak ze 130-140 kucy i w zupełności no ale jak sie uda wyrwać 90-tke w dobrej kondycji to i sie człowiek pocieszy jak bedzie ze 110 koni

: czw lut 08, 2007 09:17
autor: cowboy
golfir pisze:najchetniej wolałbym AFN-a i delikatny program tak ze 130-140 kucy i w zupełności no ale jak sie uda wyrwać 90-tke w dobrej kondycji to i sie człowiek pocieszy jak bedzie ze 110 koni
dokładnie jeśli będzie 90 to też bierz ale tylko w wersji GT TDI - żeby miała tarcze z tyłu, i w bardzo dobrym stanie !

patrz na ogólny stan auta - a jak trafisz dobrego AFN-a to bedziesz miał chłope wielki FUN :)

: czw lut 08, 2007 11:21
autor: Pruszkowiak
Po zchipowaniu 90KM też będziesz miał dużo frajdy,ale jak dorwiesz dobrego AFN to będzie miodzio a AFN+chip to już nie jednego z pod świateł weźmiesz :bigok: Ważne,że TDI bo przyjemność z jazdy jest duża nawet i z 1Z,choć czasem przydało by się więcej mocy :bigok:

: czw lut 08, 2007 15:23
autor: bizak
bizak, Jaki zakladasz ? Powinien byc 50A.
jak kupilem go to nie wiem jaki byl bo byl w tym miejscu spalony co byl jego symbol, pierwszy raz wymienilem na 50A, drugi raz zalozylem 80A, obydwa sie przepalily, czyli ewidentnie gdzies robi sie zwarcie, ale nie jest to od razu tylko po jakims czasie, tylko w ktorym miejscu i kiedy...?

: śr maja 09, 2007 22:24
autor: ppablopp
piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95

: śr maja 09, 2007 22:44
autor: janek822
ppablopp pisze:piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95
racja, u mnie tez nie ma, prod 1994

: czw maja 10, 2007 08:54
autor: cowboy
piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95
poprawka: GT TDI z silnikiem AFN ! 110KM

: czw maja 10, 2007 09:27
autor: szatanek
tak dokładnie tarcze z tyłu są w każdym TDI AFN, niezaleznie czy to GT czy nie.

: czw maja 10, 2007 09:30
autor: cowboy
tak dokładnie tarcze z tyłu są w każdym TDI AFN, niezaleznie czy to GT czy nie.
a były AFN nie GT ? tylko np CL ?

: czw maja 10, 2007 10:13
autor: covacsxxx
cowboy pisze:a były AFN nie GT ? tylko np CL ?
byly AFN ale chyba nie CL ale GL..ale reki nie dam uciac

: czw maja 10, 2007 13:54
autor: inek01
covacsxxx pisze:byly AFN ale chyba nie CL ale GL..ale reki nie dam uciac
Ale, ale, ale ;)

U mnie, choc z przodu sa wentyle Lucas 256mm (1LY), to z tylu niestety bebny :(

: czw maja 10, 2007 14:08
autor: cowboy
inek01 pisze:choc z przodu sa wentyle Lucas 256mm (1LY), to z tylu niestety bebny :(
a ja mam przód 256/20 i tył 220/10

czyli musi widać AFNy tak miały...

a co dziwne AFNy mają krótszy V bieg (skrzynia CYP) niż 1Z (skrzynia ASD), więc teoretycznie mniej się rozpędzą :P

: czw maja 10, 2007 14:14
autor: Tomallus
cowboy pisze:co dziwne AFNy mają krótszy V bieg (skrzynia CYP) niż 1Z (skrzynia ASD), więc teoretycznie mniej się rozpędzą :P
Dziwny myk producent zrobił. Ciekawe co miał na myśli?

Jechałem Sharanem z AFNem tam to dopiero, krótka skrzynia jest :grin: .

: czw maja 10, 2007 15:36
autor: szatanek
To trzeba do AFN-a zapodać skrzynie z 1Z i wtedy na 5 przy 2 tys obr. bedziemy pomykać jakieś 100-105 km/h:) czy to realne??