: czw lut 08, 2007 00:43
najchetniej wolałbym AFN-a i delikatny program tak ze 130-140 kucy i w zupełności no ale jak sie uda wyrwać 90-tke w dobrej kondycji to i sie człowiek pocieszy jak bedzie ze 110 koni
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
dokładnie jeśli będzie 90 to też bierz ale tylko w wersji GT TDI - żeby miała tarcze z tyłu, i w bardzo dobrym stanie !golfir pisze:najchetniej wolałbym AFN-a i delikatny program tak ze 130-140 kucy i w zupełności no ale jak sie uda wyrwać 90-tke w dobrej kondycji to i sie człowiek pocieszy jak bedzie ze 110 koni
jak kupilem go to nie wiem jaki byl bo byl w tym miejscu spalony co byl jego symbol, pierwszy raz wymienilem na 50A, drugi raz zalozylem 80A, obydwa sie przepalily, czyli ewidentnie gdzies robi sie zwarcie, ale nie jest to od razu tylko po jakims czasie, tylko w ktorym miejscu i kiedy...?bizak, Jaki zakladasz ? Powinien byc 50A.
racja, u mnie tez nie ma, prod 1994ppablopp pisze:piszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95
poprawka: GT TDI z silnikiem AFN ! 110KMpiszecie ze GT TDI maja tarcze z tyłu, to mi sie cosik nie tak trafiło bo mam bebny, rok produkcji 95
a były AFN nie GT ? tylko np CL ?tak dokładnie tarcze z tyłu są w każdym TDI AFN, niezaleznie czy to GT czy nie.
byly AFN ale chyba nie CL ale GL..ale reki nie dam uciaccowboy pisze:a były AFN nie GT ? tylko np CL ?
Ale, ale, alecovacsxxx pisze:byly AFN ale chyba nie CL ale GL..ale reki nie dam uciac
a ja mam przód 256/20 i tył 220/10inek01 pisze:choc z przodu sa wentyle Lucas 256mm (1LY), to z tylu niestety bebny
Dziwny myk producent zrobił. Ciekawe co miał na myśli?cowboy pisze:co dziwne AFNy mają krótszy V bieg (skrzynia CYP) niż 1Z (skrzynia ASD), więc teoretycznie mniej się rozpędzą