Czujnik czy termostat??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robak7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pn gru 27, 2004 20:12
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: robak7 » czw lut 08, 2007 01:07

Grzesiekk1982 pisze:...Tak, że ja bym się temu przyjrzał, tym bardziej, że turbinka nie lubi niedogrzanego oleju...
O turbinie nie pomyslalem. Trzeba sie za to zabrac w koncu.
Grzesiekk1982 pisze:P.S. to mój dwutysięczny post :grin:
Gratuluje i ciesze sie, ze na mnie padlo :D

[ Dodano: Czw Lut 08, 2007 23:16 ]
Jeszcze jedno. Czy pomiar temp. w zbiorniczku wyrownawczym bedzie rzetelny?
Co o tym sadzicie?

[ Dodano: Czw Lut 22, 2007 15:44 ]
Grzesiekk1982 pisze:U mnie jest 90 stopni zawsze...
Pozdrawiam
Dokladnie sprawdzilem temp. Wskazania na zegarze wskazuja dokladnie to co pokazuje termometr w zbiorniczku wyrownawczym, czyli przeklaman nie ma. W zwiazku z tym, ze wskaznik ma byc na 90stopniach to czy tez dokladnie ma byc taka temp. plynu w zbiorniczku? Znaczy stala temp pracy musi byc dokladnie 90*?


Pozdrawiam,

Rafał

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości